0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دنیای شگفت انگیز ربه کا

معرفی، خرید و دانلود کتاب دنیای شگفت انگیز ربه کا

شوق خرید
نویسنده:
سوفی کینزلا
درباره دنیای شگفت انگیز ربه کا

برخی از خانم‌ها معتقدند که خرید کردند تنها چیزی است که به آن‌ها ‌حس خوب منتقل می‌کند. در واقع روایت است که برای خوشحال کردن زن‌تان او را به خرید ببرید. اما تا چه حد خرید کردن طبیعی است؟ آیا آدم می‌تواند به خرید کردن معتاد شود؟ آگر جواب شما به این سوال بلی است، کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا را بخوانید تا از زندگی یک معتاد به خرید آشنا شوید.

درباره‌ی کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا اثر سوفی کینزلا

کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا نوشته‌ی سوفی کینزلا برای نخستین بار در سال 2000 منتشر شد. این کتاب نخستین  جلد از مجموعه‌ی کتاب‌ «داستان‌های یک معتاد به خرید» است. فیلمی موفق هم از این کتاب ساخته شد که لینزی لوهان (Lindsay Lohan) در آن نقش شخصیت ربه‌کا را بازی می‌کرد.

خلاصه داستان دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا

انتشارات درسا درباره‌ی داستان این کتاب می‌نویسد: «ربه کا بلوم وود روزنامه نگاریست که به مردم برای بهتر مدیریت کردن پولشان راهکار نشان می‌دهد. اما خودش پول‌هایش را دیوانه‌وار صرف خرید لباس و وسایل غیرضروری می‌کند. برای او خرید کردن درمانی است برای تمام مشکلات. ربه کا به خوبی می‌داند که باید این عادت را ترک کند، اما قادر به این کار نیست. بدهی ها و مشکلات مالی‌اش روز به روز بیشتر می‌شود و او برای باز کردن گره کور مشکلاتش دست به کارهای احمقانه و خنده‌دار می‌زند.»‌

‌درباره‌ی سوفی کینزلا نویسنده‌ی کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا

سوفی کینسلا (Sophie Kinsella) نویسنده‌ی مشهور انگلیسی متولد دوازده دسامبر سال 1969 است. بیشتر شهرت این نویسنده در انگلستان برای نوشتن مجموعه داستان‌هایش با نام «داستان‌های یک معتاد به خرید» است که تاکنون  دو فیلم از روی این مجموعه کتاب‌ها ساخته شده است. سوفی کینسلا نخستین رمانش را زمانی که تنها 24 سال داشت نوشت و بعد از آن با دو نام ادبی شروع به نوشتن کرد. او تحصیلات خودش را در نیو کالج دانشگاه آکسفورد تکمیل کرد و با وجود اینکه در دانشگاه رشته‌ی موسیقی را انتخاب کرده بود بعد از یکسال رشته‌اش را به سیاست تغییر داد و بعد از سیاست در رشته‌های فلسفه و اقتصاد هم تحصیل کرد. او اکنون در کنار نویسندگی، یک روزنامه‌نگار حرفه‌ای در حوزه‌ی اقتصاد است. سوفی کینسلا اکنون همراه با همسر و پنج فرزندش در شهر لندن، کشور انگلستان زندگی می‌کند.

نثر سوفی کینسلا بسیار روان و خوشخوان است. این امر او را به نویسنده‌ای محبوب بین نوجوانان و علاقمندان تبدیل کرده است. سوفی کینسلا توانایی زیادی در ترسیم صحنه‌ها و دنیای اطراف دارد و به همین دلیل است که خواننده هنگام خواندن داستان‌هایش غرق در داستان می‌شود. از او چهار کتاب تاکنون به فارسی ترجمه شده است: رازم را نگه‌ دار، گردنبندم را پیدا کن، دنیای شگفت انگیز ربه‌کا در سفر و دنیای شگفت انگیز ربه‌کا شوق خرید.

 ترجمه‌ی کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا به فارسی

انتشارات درسا کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا را با ترجمه‌ی الهه صالحی و شیما مصحفی عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. الهه صالحی و شیما مصحفی مترجمان جوان و پرکار کشور هستند و تاکنون رمان‌های زیادی را به فارسی برگردانده‌اند. انتشارات درسا یکی از ناشرانی است که با وجود اینکه حدود سی سال از تاسیس آن می‌گذرد سهم به سزایی در معرفی کتاب‌های روانشناسی و خودشناسی به خوانندگان داشته است. این انتشارات تاکنون بیشتر از صد عنوان کتاب منتشر کرده است و امروزه انتشارات معتبری میان ناشران شناخته می‌شود.

کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا مناسب چه کسانی است؟

کتاب دنیای شگفت انگیز ربه‌کا شوق خرید داستانی جذاب و پرروایت دارد که خواندش را به دخترهای نوجوان پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید بعد از خواندن این داستان‌ها، فیلم خاطرات یک معتاد به خرید را تماشا کنید و از تشابهات آن با کتاب لذت ببرید.

  • کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا در دسته‌ی کتاب‌های داستان‌های انگلیسی قرار دارد.
  • کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 400 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 20 روز بخوانید.
  • کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا جزو کتاب‌های حجیم و بلند با موضوع داستان‌های انگلیسی است. این کتاب برای افرادی که وقت بیشتری برای مطالعه دارند و می‌خواهند در زمینه‌ی  داستان‌های انگلیسی زمان بیشتری را به مطالعه اختصاص دهند انتخاب مناسبی است.

در بخشی از کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا می‌خوانیم

از وقتی آن مقاله را خوانده بودم تا امروز، رویای پنهان من این بود که روزی این اتفاق برای من هم بیفتد. صورت حساب کلان من برای پیرزنی فرستاده شود و او بی آنکه حتی نگاهی به آن بیندازد، مبلغ صورت حساب را بپردازد. از طرف دیگر، صورت حساب ناچیز آن پیرزن که مثلاً شامل هزینه‌ی خرید سه قوطی غذای ماهی از قرار هر قوطی نودوپنج پنس است، برای من فرستاده شود. که طبیعتا من هم بدون هیچ پرسشی آن را خواهم پرداخت. این را صادقانه برای شما اعتراف کردم.

همین طور که از پنجره به بیرون نگاه می‌کردم، لبخندی بر صورتم نقش بسته بود. قانع شده بودم که آن اتفاق همین ماه برایم می افتد؛ رویای پنهانی‌ام در حال تحقق بود. اما عاقبت وقتی زیر سیخونک‌های نگاه کنجکاو کلر صورت حساب را از پاکت بیرون کشیدم، لبخندم متزلزل و بعد ناپدید شد و چیزی داغ، که به نظرم وحشت بود، راه گلویم را بست.

صفحه‌ی کاغذ با نوشته‌های چاپی سیاه شده بود. نام‌های آشنای اجناس مثل بازار مکاره‌ای کوچک، به سرعت از مقابل چشمانم گذشت. سعی کردم آنها را تشخیص بدهم. ولی خیلی سریع از مقابل چشمانم می‌گذشتند. بالاخره نگاهم بر اسمی ثابت ماند. ثورِن تونز.  شکلات‌های ثورن تونز؟ شکلات های ثورن تونز به چه کارم می آمد؟ من که رژیم داشتم. آن صورت حساب درست نبود. امکان نداشت مال من باشد. امکان نداشت من آن همه ولخرجی کرده باشم.

در دلم فریاد زدم: وحشت نکن! کلید کار این است که وحشت نکنی. فقط به آرامی هرچه را نوشته شده بخوان، یک به یک. نفس عمیقی کشیدم و خودم را وادار کردم تا در کمال آرامش فکرم را متمرکز کنم. از بالای فهرست شروع کردم.

فروشگاه اسمیت: (خوب، اینکه اشکالی نداشت. هرکسی به لوازم التحریر نیاز داشت.)

یک جفت چکمه: ( ایضا)

محافظ عینک: ( ضروری)

یک بطری نوشیدنی: (ضروری)

بهای ما: ( بهای ما؟! آه، بله. آلبوم جدید ترانه‌های گروه شارلاتان ها. خوب، راستش لازم بود من آن آلبوم را داشته باشم، مگر نه؟)

رستوران بلاپاستا: ( شام با کیت لین)

نوشیدنی: ( ضروری)

فروشگاه نِکست: (همان بلوز سفید کسل کننده ـ ولی خوب، در حراج بود.)

فروشگاه میلت:  ....

همان جا درنگ کردم. میلت؟ من هرگز به فروشگاه میلت نرفته بودم. من در میلت چه غلطی می کردم؟ حیران به صورت حساب خیره شدم. چینی به پیشانی انداختم و سعی کردم فکر کنم، که ناگهان حقیقت مثل روز برایم روشن شد. یک نفر از کارت اعتباری من استفاده کرده بود.

آنچه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب دنیای شگفت‌انگیز ربه‌کا اثر سوفی کینزلا بود. خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی داستان‌های انگلیسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
399 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۱۸:۰۰
نویسندهسوفی کینزلا
مترجمالهه صالحی
مترجم دومشیما مصحفی
ناشرانتشارات درسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The secret dreamworld of a shopaholic.
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۹/۰۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۲۹ مگابایت
۳۹۹ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.7
از 5
براساس رأی 30 مخاطب
5
ستاره
86 ٪
4
ستاره
6 ٪
3
ستاره
3 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
3 ٪
20 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

خدایش درمورد خرید کردن درست نوشته برای بعضیها دیدن فیلم بد نیست ربه کا شخصیت سربهوای اما دلنشین کمی زیادی عاشق خرید کردن وی قلب پاک ولی بدهی بانکی ودرآخر پایان کتاب ربکا عوض نشد ولی کار درست انجام داد کتاب دومش هم جالب یه جورهایی آخر اون کتاب به شغل مشاور خرید می رسه در سفرش به کشوری جدید یه جورهایی کتاب زیادی دلنشین میون این همه کتابهای پس آخرزمانی گاهی سبکهای خشن خوب برام جالب بود گرچه مدتی قبل خوندمش ولی گاه گاهی دوباره می خونمش یک کتاب گاهی ارزش داره دوباره بخونیش وچیز تازه یادبگیری

5

کتابهای سری ربکا تا حالا ۹ جلد به انگلیسی ازش چاپ شده که تو ایران دوتاش ترجمه شده....اما هر کدوم کتاب مستقله و میتونید مطالعه کنید ...اولین جلد هم همین شوق خریده(ازش یه فیلم هم ساختن) بعدش هم شوق خرید در خارجه(اینجا در سفر ترجمه شده).... دوتا رمان دیگه هم ازین نویسنده تو ایران چاپ شده که کلن هر دوتا مستقلن و جزو این مجموعه نیستند. رمانه هایی کاملا دخترونه هستن و فضاشو فک کنم دخترا خیلی دوس داشته باشن....

5

من این کتاب و چند کتاب دیگه رو خریدم و دانلود کردم و خوندم. الان که بعد از چند ماه برگشتم دوباره بخونم، می‌بینم هیچ‌کدوم نه توی کتاب‌های خریداری‌شده‌ام هست، نه دانلودشده! فقط اجازه دریافت نمونه رو دوباره بهم داده. چرا اینطوری شده؟!

5

من کتاب رازم را نگهدار رو از همین نویسنده خوندم و از سبک دخترونه و خلاقیتش خیلی خیلی خوشم اومد.امیدوارم بقیه داستانهاش هم به همون خوبی باشه

5

عالیه،مثل دو تا اثر دیگه نویسنده ( رازم رو نگهدار) و ( گردنبندم رو پیدا کن)یه طنز زیبا همراه با یه عاشقانه جذاب

5

عالی و دوست داشتنی البته اگه بخواین دنبالشو بخونین بهتره یکم فاصله بندازین تا کتاب دوباره جذبتون کنه

5

لطفا بقیه کتابهای این نویسنده رو بگذارید

5

قلم دخترونش به دل میشینه! خیلی قشنگه و کشش هم داره. مرسی فیدیبو^^

5

وای اصلا نمیشد یه ثانیه هم از خوندنش دست کشید خیلی خوب بود?

5

واقعا خیلی کتاب خوبی بود برای اینکه چندساعت تو دنیای کتاب زندگی کنی و واقعا باحاله

نمایش 10 نقد دیگر
4.7
(30)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دنیای شگفت انگیز ربه کا
دنیای شگفت انگیز ربه کا
شوق خرید
انتشارات درسا
4.7
(30)
60,000
تومان