0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

معرفی، خرید و دانلود کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

نویسنده:
استیو هاروی
درباره مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

درباره‌ی کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن اثر استیو هاروی

استیو هاروی زمانی که سی و چند ساله بود در ماشین خود زندگی می‌کرد. او حاضر بود برای تبدیل شدن به یک کمدین مطرح این از خود گذشتگی را انجام دهد. پس از چندماه زندگی در این وضعیت زمانی که آماده می‌شد تا به مادر خود تلفن کند و از او برای اقامت در خانه‌اش کسب اجازه کند روی گوشی خود پیام صوتی‌ای را مشاهده کرد. این پیام دعوت او به اجرا از طرف تئاتر آپولو بود. این پیغام اگرچه موفقیت بزرگی محسوب می‌شد اما هاروی پول بنزین برای رفتن تا نیویورک را نداشت. در همین شرایط ناچاری بود که از او دعوت برای اجرای کوچکی به عمل آمد که می‌توانست هزینه‌ی بنزین ماشین او را جبران کند.

مروری بر فصل‌های کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

کتاب پیش‌رو در چهارفصل به همراه یک مقدمه نوشته شده است. عناوین این فصول به ترتیب عبارتند از:

مقدمه: استعدادتان صدایتان می‌زند...

بخش اول: دیگر کافی است!

بخش دوم: کشف و استفاده از استعدادتان

بخش سوم: استعدادتان را به آخرین درجه ممکن برسانید.

بخش چهارم: میراث خود را بسازید

‌در بخشی از کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن می‌خوانیم

 باید آن را ببینید تا باورش کنید

‏هیچ چیزی بیشتر از شنیدن درباره افرادی که رویاهای بزرگی دارند، اما هیچ هدف یا چشم‌اندازی برای تبدیل کردن این رویا به واقعیت ندارند، من را ناامید و ناراحت نمی‌کند. داشتن چشم‌انداز از یک پرسش سرچشمه می‌گیرد:«آیا می‌دانید که می‌خواهید چه کار کنید؟»شما باید به این چشم انداز به طور کامل واقف باشید. زیرا بقیه کارهایی را که انجام می‌دهید تحت تأثیر قرار خواهد داد. یکی از جمله های آلبرت اینشتین که من خیلی آن را دوست دارم، می گوید:«تخیل و تصور همه چیز است؛ می‌تواند باعث جذاب شدن زندگی شود.» تخیل شما همه چیز است. اگر تمرکزتان بر روی جایگاهی که اکنون دارید باشد. بنابراین اکنون شما به آنچه هميشه هستید تبدیل می‌شود، تا زمانی که تمرکزتان را تغییر نداده باشید و قدرت تخیلتان را بالا نبرید، موقعیت کنونی تان، شما را تعریف خواهد کرد. اگر تخیل همه چیز است. باید با تغییر دادن اينکه چگونه جذابیت‌های پیش رو را می بینیم، شروع کنیم.

‏‏مهم نیست که چقدر به دست می‌آوریم. مهم این است که باید تخیلمان را تا جایی ‏که می‌توانیم به جلو پیش ببریم. در سال ۲۰۰۱ یکی از آرزوهای من داشتن یک هواپیمای شخصی بود. تیلر پری، دقیقاً همان هواپیمایی که می‌خواستم را داشت، بنابراین از او خواستم که طرح داخلی هواپیمایش را به من بدهد. بی درنگ طرح‌ها را به یکی از شریک‌هایم نشان دادم و گفتم:«من دیگر هرگز در داخل کشور با یک هواپیمای تجاری پرواز نخواهم کرد.» شاید خصوصی پرواز کردن چشم انداز و هدف شما نباشد. اما چرا هدفتان را سفر کردن با کلاس درجه یک قرار ندهید؟ از محدوده‌ی امن خود بیرون بیایید و برای سفر تجاری یا تعطیلات بعدی خود یک بلیت کلاس درجه یک بگیرید. به محض اینکه یک بار پرواز با کلاس درجه یک را تجربه کردید، سعی کنید که اين کار را به واقعیت همیشگی و مداوم تبدیل کنید. اگر شما خودتان را دست بالا نگیرید. چطور انتظار دارید که دیگران این کار را بکنند؟ حالا خودتان را درگیر قیاس هواپیمایی نکنید. اگر خصوصی پرواز کردن یا سوار یک پرواز با کلاس درجه یک شدن برایتان اهمیت ندارد. مشکلی نیست. ممکن است تفسیر شما از درجه یک بودن متفاوت باشد. شاید درجه یک برای شما رسیدن به قدرت مالی باشد که بتوانید با آن سالی یک بار مسافرت دلخواه خود را برنامه ریزی کنید. بخصوص اگر سال هاست که به سفر نرفته اید. اما نظرتان چیست که یک چشم انداز درجه یک برای زندگی تان داشته باشید؟

درباره‌ی استیو هاروی نویسنده‌ی کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن

استیو هاروی کمدین معروف امریکایی آفریقایی تبار متولد 17 ژانویه سال 1957 در ایالت ویرجینیای غربی در آمریکاست. استیو هاروی بیش از بیست سال است که رسالت خنداندن مردم را به عهده گرفته است و طنزهای او نه تنها برای خانواده و نزدیکانش بلکه برای مردم سراسر دنیا شیرین و دلپذیر است. به گفته‌ی خود او «شهرت من ریشه در حقیقت و عقلانیت دارد و نتیجه‌ی زندگی، نظاره کردن، یادگیری و شناخت است. بیش‌تر این طنزها در مورد روابط بین زنان و مردان است.» او همچنین بازیگر، مجری تلوزیون و رادیو، تهیه کننده و نویسنده کتابهای حوزه روابط مختلف هم است. شش بار برنده جایزه روز امی، دو بار برنده جایزه مارکونی و برنده 14 بار برنده جایزه تصویر NAACP در بخش های مختلف شده است.

ترجمه‌ی کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن به فارسی

انتشارات پارو کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن را با ترجمه‌ی مهراوه فیروز عرضه کرده و در اختیار علاقه‌مندان قرارداده است. این کتاب ترجمه‌ای است از کتاب Act Like a Success Think like a Success: Discovering your gift and the way to life’s riches که در سال 2014 میلادی به چاپ رسیده است.

چرا باید کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن را خواند؟

کتاب پیش‌رو به شما نشان می‌دهد که در زندگی همه‌ی ما لحظاتی وجود دارد که در آن تصمیمی آگاهانه برای پیشبرد رویاهایمان می‌گیریم. هاروی عقیده دارد تمام کسانی که در صدد پیشرفت در زندگی‌شان هستند باید هدیه و ودیعه‌ی خدادادی خداوند را در خود پرورش دهند تا زمانی که موقعیت مناسب فرا می‌رسد آمادگی لازم در او وجود داشته باشد. مطالعه‌ی این کتاب به شما نشان می‌دهد که مهم نیست در چه شرایطی از زندگی قرار دارید. موفقیت از زمانی آغاز می‌شود و برای شما اتفاق می‌افتد که خودتان باور به موفق بودنتان داشته باشید.

  • کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن در دسته‌ی کتاب‌های انگیزشی و موفقیت قرار دارد.
  • کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن مناسب برای گروه سنی بزرگ‌سال است.
  • تعداد صفحات نسخه‌ی چاپی کتاب 200 صفحه است که با مطالعه‌ی روزانه 20 دقیقه می‌توانید این کتاب را در 10 روز بخوانید.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن اثر استیو هاروی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی انگیزشی و موفقیت می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۴ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهاستیو هاروی
مترجممهراوه فیروز
ناشرانتشارات البرز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Act like a Success, Think Like a Success discovering your gift and the way to life's riches۲۰۱۴
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۵/۲۷
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
35,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۴ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 99 مخاطب
5
ستاره
73 ٪
4
ستاره
13 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
2 ٪
1
ستاره
3 ٪
41 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

این عزیزان تو جوامعی با این روشها ثروتمند شدن که نظام اقتصادی قانونمند و قدرتمندی وجود داره.بعید میدونم حتی خود بیل گیتس یا جناب هاروی هم اگه تو ایران بودن میتونستن تو این بَلبشو شغلی بالاتر از یه استاد پاره وقت دانشگاه پیدا کنن چه برسه ب ثروتمند تر شدن . هممون میدونیم ثروتمند شدن تو ایران چه راههای داره و کلا تو دو سه مورد و چند جمله خلاصه میشه😂

5

واقعا باید به هوش این نویسنده ها افرین گفت بهترین راه پولدار شدن رو پیدا کردن. پر کردن جیب خود با فروش کتاب‌هایشان مردم بی حرفه و دانشگاه رفته‌ی بی‌سواد که دنبال پول دار شدن یک شبه و تبدیل شدن به بیل گیتس هستند. البته منظورم فقط ایرانی‌ها نیست. این کتاب ها در خود آمریکا هم به شدت محبوبیت دارند. به طور کلی بین همه‌ی کسانی که رویای آمریکایی رو باور دارند، مشتری دارد.

5

با توجه به سبک شخصیتی گوناگونی که درمورد افراد وجود داره، اما قانون موفقیت در جای جای هستی همینه و همه چیز بسته به این داره که چه درکی از خودمون داریم و از زندگی چی میخوایم ... با وجود این همه کتاب اثر بخش در زمینه ی موفقیت و خودیاری، هنوز خیلیا از فرمول موفقیت بی خبرن. تا جایی که به عینه دیدم تفاوت آرزو و هدف رو نمیدونن !!! (حتی افرادی با تحصیلات آنچنانی در یه تخصص خاص رو دیدم که به روزمرگی رسیدن و نمیدونن از زندگی چی میخوان و سردرگمن !!! مطالعه ی این دست کتاب ها سوای از عوام و خواص و سطح تحصیلات و ... برای همه ضرورت داره.) وگرنه اگه همه فرمول موفقیت رو میدونستن و به قول انیشتین مغز همه ی آدما یک میلیونیوم معده شون کار میکرد که الآن جهان جور دیگه ای بود. با تشکر فراوان از فیدیبو

5

ایراد گرفتن خیلی ساده س ولی تا حالا کسی رو موفق نکرده. آدم های موفق کسانی هستن که دَرِ تجربه رو به روی خودشون نبستن. برعکس چیزهای مثبتی مثل کتاب خوندنو جزء کارهای منظمشون قرار دادن. آسمونو ریسمونو به هم بافتن که بگیم این کتاب زرده و اون یکی نارنجیو اون یکی بنفش جیغ!!! زندگی شخصیمونو توسعه نمیده. بلکه کاملا نشون میده که چقدربه خوندن کتابهای روانشناسی و مراجعه به مشاور تا روانپزشک نیاز داریم. پس بهتره این کتابو بخونیم و ازش استفاده کنیم. کتاب مثل یک مرد فکر کن و مثل یک زن رفتار کنو از فیدیبو خریدم و خوندم خیلی خوب و کاربردی بود. مثل پشت صحنه ی فیلمها؛ پشت صحنه ی رفتارها و گفتار مردان رو نشون می داد. مطمئنم این کتابشم خوبه.???

5

از فیدییو متشکریم. خواهشمندم نسخه رایگان.. روانشناسی موفقیت نزارید.حداقل تا شب یلدایی چند کتاب برنده جایزه نوبل بزارید. دوستان موافقید لایک کنید

1

بازم کتابای موفقیت .... فیدیبو جان تورو خدا دس بردار بشدت کتابای موفقیت و پولداری و اینها گذاشتید کلی مطلب داریم رمان و داستان و سیاسی و فرهنگی و اینها بزار

5

سلام به فید بیو عزیز ???بی نهایت عاشقت هستم .از این که لطف میکنین و از کتاب های موفقیت که بسیار در زندگی افراد جامعه موثر هستند رو به رایگان میگذارین نهایت سپاس را دارم.

5

فیدیبوی عزیز واقعا یه اپلیکشن بی نظیر هستی و تشکر ویژه به خاطر طرح رایگان، میخواستم خواهش کنم که اگه طرح رایگان تا شب یلدا هستش تا اون موقع چند تا کتاب شناخته شده و پرطرفدار توی این طرح بذاری ❤?

4

یلدا نیا????

5

نمیدونم چرا ملت اینقدر دنبال این کتاب های زرد روانشناسی میگردن! اگه میخوای موفق شی و زندگیت معنا و هدف پیدا کنه سعی کن با مطالعه کتاب های اصیل روانشناسی بهتر خودت رو بشناسی اونوقته که به موفقیت میرسی مثل نویسنده این کتاب.هیچکس یا خوندن این کتابا به هیچجا نرسید

نمایش 31 نقد دیگر
4.5
(100)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن
استیو هاروی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن
مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق رفتار کن
استیو هاروی
انتشارات البرز
4.5
(100)
20,000
تومان