0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بپرید...!
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب بپرید...!

«پرش» سرشار از قدرت ایمانتان را برای دست یافتن به یک زندگی پربرکت انجام دهید...!
نویسنده:
استیو هاروی
درباره بپرید...!

«اگر شما به راستی خواهان دست یافتن به بزرگی و عزت و عظمت در زندگی‌تان هستید، در نهایت امر، روزی فرا می‌رسد که شما نیز ناگزیرید آن «پرش» عظیم را به انجام رسانید...» این جملاتی از استیو هاروی در کتاب بپرید است. هاروی در این کتاب به ما می‌آموزد که چطور نیروهای درونی و موهبت‌های خداوندی را بشناسیم، باور کنیم و در جهت آن قدم برداریم.

درباره کتاب بپرید

کتاب بپرید نوشته استیو هاروی کمدین و مجری معروف آمریکایی است. این کتاب در درسته کتاب‌های روانشناسی با موضوع ایمان و مسیحیت است که به همه افراد می‌اموزد که چطور با قدرت ایمان بالا می‌توان در یک زندگی پر برکت پرشی بزرگ داشت. این کتاب اولین بار در سال 2017 منتشر شد و با استقبال زیادی در سراسر جهان رو به رو شد. هاروی در این کتاب سعی کرده تا به مخاطبان خود این موضوع را بیش از قبل متذکر شود که خداوند در همه لحظات زندگی کنار بنده‌های خود است و او را تا رسیدن به هدفها و آرزوهایش همراهی می‌کند. او در این کتاب توضیح کاملی از پرش های بزرگ و کوچک زندگی مثل پرش از عادت های بعد و مخرب دارد. کتاب حاضر 6 بخش دارد و هاروی در هر بخش ضمن اشاره به مثالهای خاص مخاطب خود را به سمت مسیری روشن و مثبت‌اندیشانه دعوت می‌کند.

هاروی در مقدمه کتاب آورده است: « پرش‌هایی که من تا این مقدار، درباره آن‌ها با شما سخن گفتم، همه، «پرش» هایی عظیم و بلند است. به همان اندازه، «پرش» های کوچک‌تر نیز به نوبه خود، زیبایی و بهبود مخصوص و چشمگیری به زندگی شما خواهد داد.«پرش»هایی مثل ترک کردن سیگار، انجام دادن یک رشته حرکات ورزشی در ساعات خاصی از روز، یا بهبود بخشیدن به ظاهرتان، یا تصمیم قطعی شما برای آن که بیش از پیش در محافل کاری و اداری، به صحبت و انجام گفت وگوهای حرفه‌ای مهم اقدام ورزید، یا آن که بیش از پیش به سلامت بدنتان رسیدگی کنید، یا نظم و برنامه ریزی جدیدی در زندگی‌تان به وجود آورید، یا خودتان را از حالت خفقان و محدودی که در آن حضور دارید برهانید و خلاصه غيره و غیره.

باری، همان گونه که گفتم، «پرش» های کوچک می‌تواند بیش از پیش «پرش» های بزرگ شما را در زندگی تکمیل و کامل کند.»

‌درباره‌ی استیو هاروی نویسنده‌ی کتاب بپرید

استیو هاروی مردی است که در سراسر دنیا او را با برنامه‌های طنزی که اجرا کرده می‌شناسند. هاروی با بیش از 20 سال سابقه در حوزه اجرای برنامه‌های تلوزیونی، اکنون یکی از چهره‌های شاخص و شناخته شده در سطح جهانی است. او بازیگر، برنامه‌ساز، مجری و نویسنده آمریکایی است که در ژانویه 1957 به دنیا آمد.

به گفته‌ی خود او «شهرت من ریشه در حقیقت و عقلانیت دارد و نتیجه‌ی زندگی، نظاره کردن، یادگیری و شناخت است. بیش‌تر این طنزها در مورد روابط بین زنان و مردان است»

هاروی به عنوان نویسنده هم بسیار فعال بوده است و کتاب‌های زیادی در زمینه روانشناسی خودیاری و خودباوری نوشته است؛ اما چیزی که هاروی را دست به قلم کرد حضور او در برنامه‌های متعدد تلوزیونی و رادیویی بود. او زمانی که در برنامه رادیویی صبحگاهی اجرا داشته به مطلب مهمی پی می‌برد. در این زمان بسیاری از زنان در برنامه تلفنی او تماس می‌گیرند و سوالات خود را درباره‌ی مردان می‌پرسیدند. استیو متوجه می‌شود که این زنان سوالات و دغدغه‌های مشترک زیادی نسبت به سن و سال، کار، فرزندان، روابط با همسر و غیره دارند. به همین دلیل هاروی تصمیم می‌گیرد روی این موضوع کار کند و به همه زنان و دختران سراسر دنیا کمک کند که زندگی شاد و پر از عشقی داشته باشند.

هاروی از سال 2007 تا 2014 نامزد جوایز متعدد بین‌المللی از جمله «امی اوارد» شده است.

از دیگر کتاب‌های هاروی می‌توان «صاف و پوست کنده صحبت کن» که با عنوان «رک و راست» هم ترجمه شده است، کتاب مثل یک مرد فکر، مثل یک زن رفتار کن را می‌توان نام برد.

کتاب «پرش» و «بپرید» دو ترجمه از یک کتاب، «مانند فرد موفق فکر کن، مانند فرد موفق عمل کن» و «مثل یک موفق فکر کن، مثل یک موفق عمل» هم دو ترجمه‌ی مختلف از یک کتاب اثر هاروی هستند که در سایت فیدیبو در دسترس دوست‌داران حوزه‌ی روانشناسی قرار گرفته است.

ترجمه‌ی کتاب بپرید به فارسی

کتاب بپرید یکی از کتاب‌های محبوب و پرفروش هاروی است که در ایران هم با چند عنوان ترجمه شده است. کتاب حاضر را فریده مهدوی دامغانی ترجمه کرده است و انتشارات ذهن آویز در سال 1397 آن را منتشر کرده است.

فریده مهدوی دامغانی یکی از مترجمان نام آشنای ایرانی است که تاکنون بیش‌ از دویست عنوان کتاب از زبان‌های مختلف ازجمله انگلیسی، فرانسه، ایتالیایی و اسپانیایی ترجمه کرده است. او یکی از افراد برجسته در حوزه ترجمه است و توانسته در سال‌های متعدد عناوین و جوایز مطرحی کسب کند. خانم دامغانی در سال 1376 به عنوان پركارترین بانوی مترجم ایران شناخته شد.

فریده مهدوی دامغانی در اروپا ادامه تحصیل داد و مدرک دکتری خود را در زمینه‌ی مطالعات ادبیات اروپای قرون وسطی دریافت کرد. خانم دامغانی تاکنون 25 جایزه داخلی و بین‌المللی دریافت کرده‌است که یکی از این جوایز دریافت بالاترین نشان لیاقت کشور ایتالیا از سوی رئیس‌جمهور ایتالیا آقای «ناپلیتانو» و رئیس هیئت دولت آقای «پرودی» بوده است. دامغانی اولین فرد غیر ایتالیایی است که این جایزه را دریافت می‌کند.

خانم دامغانی یکی از مترجمانی است که با صبر و حوصله و دقت نظر کتابها را انتخاب و ترجمه می‌کند. او بیشتر در حوزه ترجمه‌‌ی ادبی، روانشناسی و مذهبی فعالیت می‌کند.

در بخشی از کتاب بپرید می‌خوانیم

من نیز خوب می‌دانم چه احساس بدی دارد وقتی که در یک رابطه احساسی با پیوند زناشویی غم‌انگیزی به سر می‌برید و به خوبی می‌دانید که این پیوند برای شما مناسب نبوده است و نیست... رابطه‌ای عاطفی که به هیچ وجه، آنگونه که شما می‌خواهید، به حمایت و محافظت از شما برنخاسته است.

اما آیا به همان اندازه، شما واقعا می‌توانید در همین جای کنونی‌ای که در آن حضور دارید باقی بمانید و هر روز به مانند روز گذشته، بدون ذره‌ای امید یا ایمان به خدا، به زندگی‌تان ادامه دهید...؟ حال آن که من به شما توصیه می‌کنم که به سرعت از جایتان برخیزید و کاری برای تغییر شرایط زندگی‌تان انجام دهید: کاری که موجب می‌شود تا شما به پا خیزید و کاری انجام دهید که شما را یک قدم بیش‌تر، به آن موقعیت بهتری که آرزو دارید داشته باشید، برساند.

من شما را تشویق و ترغیب می‌کنم که به خودتان اعتماد کنید. همین‌طور هم به هدیه خدادادی‌تان و نیز مهم‌تر از همه: به خدای بزرگ توکل کنید.

آن هنگام که به یک قهر يا ازدواجی اندوه‌بار که با شکست مواجه شده است نگاه می‌کنید و یا به موقعیت از دست رفته‌ای برای دست یافتن به ارتقاء مقامی در محیط حرفه‌ای‌تان می‌اندیشید، لازم و ضروری است که دست از کار بکشید و سرانجام، از خودتان این سؤال را بکنید که: «آیا واقعا می‌خواهم یک سال دیگر از عمرم را نیز باز در چنین شرایطی سپری کنم؟!» یا: «آیا باز هم می‌خواهم در همین شغلی بمانم که حتی حاضر نیست موقعیت و حقوقی را که حق واقعی من بر اساس لیاقت و شایستگی‌ام است را به من بدهد؟!»

شاید شما نباید تا این اندازه به مبارزه و ستیز بپردازید و یا تا این اندازه نومید و ناراحت بشوید. می‌دانید، برای هر نومیدی و شکستی، دلیلی وجود دارد.

آن‌چه در بالا خواندید بررسی و نقد کتاب بپرید اثر استیو هاروی بود.خرید و دانلود این اثر در همین صفحه امکان‌پذیر است. برای مطالعه‌ی دیگر کتاب‌ها در زمینه‌ی روانشناسی می‌توانید به قسمت دسته‌بندی کتاب‌ها مراجعه و کتاب‌های این موضوع را یکجا مشاهده کنید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسندهاستیو هاروی
مترجم فریده مهدوی دامغانی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
jump...! Take the Leap of Faith To achieve of Abundance 2,017 your Life
تاریخ انتشار
۱۳۹۸/۰۹/۲۰
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
22,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۷۳ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

کتب خیلی خوب با ترجمه ی فاجعه

5

عالی بود

4
(5)
35,000
٪50
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بپرید...!
٪50
بپرید...!
«پرش» سرشار از قدرت ایمانتان را برای دست یافتن به یک زندگی پربرکت انجام دهید...!
ذهن‌آویز
4
(5)
35,000
٪50
17,500
تومان