0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مثل یک مرد فکر کنید مثل یک زن رفتار کنید
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کنید مثل یک زن رفتار کنید

آنچه مردان واقعا در مورد عشق، روابط، صمیمیت و تعهد می اندیشند
نویسنده:
استیو هاروی
درباره مثل یک مرد فکر کنید مثل یک زن رفتار کنید

روابط انسانی و بخصوص روابط عاطفی جزء پیچیده‌ترین روابط هستند و با پیشرفت دنیا و شناخت بیشتر آدم‌ها از یکدیگر این پیچیدگی بیشتر نیز می‌شود. همه‌ی افراد سعی می‌کنند تا بهترین فرد را انتخاب کنند و باتوجه به تجربیات خود بهترین رفتار را انجام دهند تا رابطه‌ی خوبی با شریک زندگی خود داشته باشند. کتاب‌های زیادی در زمینه‌ی روابط مردان و زنان نوشته شده است و با رویکردهای مختلفی به این موضوع پرداخته شده است. یکی از این افراد استیو هاروی کمدین معروف آمریکایی است که با نگاه و زبان طنز خود به این موضوع و بخصوص از جانب زنان پرداخته است. 

درباره کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

استیو هاروی طنز پرداز و کمدین آمریکایی در سال ۲۰۰۹ کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را منتشر کرد که برای مدت زیادی در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشت و یکی از معروف‌ترین کتاب‌های این حوزه است. استیو هاروی با لحن خاص و جذاب خود تجربه‌های شخصی و حقایقی که در زندگی کشف کرده است را بیان می‌کند. نویسنده مطالب خود را در این کتاب به سه بخش اصلی تقسیم کرده است که در بخش اول با عنوان «نظام ذهنی یک مرد» در کتاب آمده است، سعی می‌کند تا به زنان نشان دهد مردها چطور عاشق می‌شوند و نگاهشان به همسر و دوست داشتن او چگونه است. در بخش دوم با عنوان «چرا مردان این کار را می‌کنند؟ آن‌ها چه کار می‌کنند؟» هاروی به تفاوت معیارها و ملاک‌های مردان و زنان می‌پردازد. در بخش سوم کتاب با عنوان «کتاب تمرین»، نویسنده مواردی را به زنان یادآوری می‌کند که بهتر است بعد از ایجاد رابطه با مردان درنظر داشته باشند. در بخش‌های مختلف کتاب استیو هاروی به بیان رفتارها و عادات مشترک مردان می‌پردازد و با زبان و لحن طنز همیشگی خود تحلیل‌هایی ارائه می‌کند.

استیو هاروی در این کتاب تلاش کرده است تا به زنانی که در آستانه‌ی شروع یک رابطه‌ی عاطفی هستند کمک کند تا فرد مناسبی را انتخاب کنند و همینطور رابطه‌ی بهتری را ادامه دهند. همچنین به زنانی که در مراحل مختلف رابطه هستند و می‌خواهند رابطه خود را بهبود ببخشند نکاتی را گوشزد می‌کند تا بتوانند

درباره استیو هاروی نویسنده کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن

شاید اگر بگوییم کمتر کسی وجود دارد که نام استیو هاروی، برنامه‌ساز، مجری، کمدین و طنزپرداز آمریکایی را نشنیده باشد ادعای گزافی نباشد. استیو هاروی که در سال ۱۹۵۷ متولد شده است، بیش از بیست سال است که در آمریکا به تولید و اجرای برنامه‌های مختلف می‌پردازد. زبان و لحن طنز او برای همه شناخته شده است. او برنامه‌ای در رادیو داشت که تماس‌های زیاد زنان و بیان مشکلاتشان باعث شد تا اسیو هاروی به مشکلات زنان بپردازد و در همین زمینه کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن را به نگارش درآورد. او می‌گوید که هدفش از نوشتن این کتاب کمک به زنان برای تجربه‌ی یک عشق واقعی بوده است. از دیگر کتاب‌های این نویسنده‌ی معروف و خوش‌ذوق می‌توان به کتاب «صاف و پوست‌کنده صحبت کن» اشاره کرد که این کتاب نیز به زبان فارسی ترجمه شده است و می‌توانید برای دانلود این کتاب به فیدیبو مراجعه کنید.

ترجمه کتاب مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن

استیو هاروی علاوه بر آمریکا در سراسر جهان نیز شهرت خاصی در کمدی و طنز دارد. همین باعث محبوبیت کتاب‌های او نیز شده است. کتاب مثل یک مرد فکر کن، مثل یک زن رفتار کن، اولین بار با نام انگلیسی Act like a lady, Think like a man منتشر شد و یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های روانشناسی بوده و به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است. یکی از نسخه‌های این کتاب که توسط سرکار خانم هنگامه خدابنده به فارسی برگردانده شده است بصورت صوتی و با صدای اعظم حبیبی، فرزانه فائزی و محمد یزدانی توسط نشر شادن پژواک منتشر شده است و شما می‌توانید برای شنیدن این کتاب به وبسایت و اپلیکیشن رایگان فیدیبو مراجعه کنید.

کتاب مثل یک مرد فکر کن  برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای تمامی زنانی که در ابتدای رابطه‌ی عاطفی خود هستن و یا مشکلاتی در رابطه‌ی عاطفی خود دارند و علاقه‌مند هستند تا شرایط رابطه‌ی خود را بهبود ببخشند پیشنهاد می‌شود. همچنین این کتاب می‌تواند یک انتخاب خوب برای هدیه دادن به دوستان باشد. علاوه بر این، مردان با خواندن این کتاب می‌توانند به خود کمک کنند تا توقعات زنان را بیشتر درک کنند.

 

در بخشی از کتاب صوتی مثل یک مرد فکر کن مثل یک زن رفتار کن می‌شنویم

۴: «باید با هم صحبت»

جملاتی نظیر این مردان رافراری می‌دهد

«باید با هم صحبت کنیم.» برای یک مرد، همین پنج کلمه, بوی تهدید و دردسر می‌دهد. به خصوص که یک

خانم این جمله را بگوید و یک مرد دریافت‌کننده آن باشد. این پنج کلمه برای او تنها یک مفهوم دارد، کار

اشتباهی از من سر زده و شما می خواهید به طور شفاهی راجع به آن صحبت کنید. ما فقط می‌خواهیم هرآنچه باعث به هم‌ریختگی و عدم تعادل زندگی شده است را مرتب کنیم. می‌دانیم که اين موضوع بارها و بارها باعث فرسودگی و خستگی شما شده است. چون شما گاهی می‌خواهید که صحبت کنید و دیگری را در آن موقعیت با خود سهیم سازید. دقیقا دوستان خانم شما برای این منظور ساخته شده اند. شما روی یک مشکل تمرکز می‌کنید و او پابه‌پای شما، با آن موضوع همراهی می‌کند و کاملاً شما را تایید می‌کنند. مثلا «آره دختر»، «حق با توئه»، «می‌دونم. درست می‌گی.» و سرش را تکان می‌دهد و با داستان‌های شما که برای خودش هم اتفاق افتاده، موافق است. گاهی نمونه‌های عینی از داستان‌های خودش را برای شما تعریف می‌کند که همین اتفاق نیز برای دیگر زنان در طول تاریخ دنیا رخ داده است. ساعتی بعد این مشاور را ترک می‌کنید. با اينکه چیزی حل نمی‌شود، اما احساس بهتری دارید. مثلاً نمونه زیر را در نظر بگیرید:

شما: «امروز رفتم سر کار و قبل از اینکه پشت میزم قرار بگیرم، تانیا رو دیدم که به سمت دستگاه قهوه سازی می‌رفت. باورت نمی‌شه همون پیرهنی رو پوشیده بود که من پوشیده بودم.»

دوست خانم شما: «دست بردار کدوم پیرهن؟»

شما: «همون پیرهن آبی که گل های نارنجی داشت؟ از مغازه توی شهر خریدم؟ از یه حراجی؟»

دوست خانم شما: «آه. چقدر بد. جدی می‌گی؟ واقعا وحشتناکه. اون باید دیوونه باشه...»

مطمئنا این گفتگو می‌تواند ساعت ها ادامه پیدا کند. بدون اينکه راه حلی برای آن پیدا شود. با یک مرد، این گفتگو در ۱۰ ثانیه به نتیجه می‌رسد.

شما: «امروز رفتم سر کار و قبل از اینکه پشت میزم قرار بگیرم، تانیا رو دیدم که به سمت دستگاه قهوه سازی می‌رفت. باورت نمی‌شه همون پیرهنی رو پوشیده بود که من پوشیده بودم.»

مرد شما: «واقعا؟ خب دیگر آن پیراهن را نپوش.»

 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
446.۰۵ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۲۲:۳۱
نویسندهاستیو هاروی
مترجمهنگامه خدابنده
راویاعظم حبیبی
راوی دوممحمد یزدانی
راوی سومفرزانه فائزی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۴۶.۰۵ مگابایت
۰۸:۲۲:۳۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
21 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
6 ٪
1
ستاره
12 ٪
15 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این کتاب توسط یک کمدین نوشته شده کتاب رو نخوندم اما در نظرات نوشته شده بود که زن ستیزانست و مخالف فمنیسم اما از نظر خودم صحبتای این دست آدم ها که در هر کاری حتی روان شناسی و جامعه شناسی دخالت میکنن در حالی که انسان های مطلع تری که تحصیلات دانشگاهی در این زمینه دارن وجود دارند رو باید تنها گوش کرد اما جدی نگرفت چون از نظرم باعث نوعی تنفر در هر دو جنس میشه چه کتاب خوب باشه و چه بد با اینکه ایشون کمدین خوبی هستند حق نوشتن کتابی به این صورت رو ندارن😊

5

از نظر من راوی ( اقای یزدانی ) جز بهترین و تاثیرگزارترین صداهاست که من کتاب اثر مرکب و دیوانگان ثروت دارن هاردی رو هر کدووم رو نزدیک به ۳۰ بار گوش دادم و هنوز هم جهت یاداوری مطالب گوش میکنم که قطعا اگر با صدای ایشون نبود فکر نکنم به این تعداد دفعات توانایی و حوصله گوش دادن پیدا میکردم ، ممنونم ازشون

5

خیلی عالی بود ? توصیه میکنم کنارش کتاب «چرا مرد ها گوش نمی کنند و زن ها نمی توانند نقشه بخوانند؟ » رو هم بخونید

3

با اینکه بدترین ترجمه این کتاب بود اما خیلی مفید و عالی بود ممنون ترجمه المیرا امیری بهترین ترجمه این کتاب است

5

بدون هیچ تعصبی بخونید یا گوش کنید. خیلی ساده توضیح میده که قابل درک باشه. استیو هاروی معرکه است.

5

بهترین کتابی که میتونید به پارتنرتون هدیه بدین

5

خوب بود دوست داشتم ?? ممنونم

5

استیو هاروی معرکس استفاده کنید حتما

5

خوبه، موضوع جالبی داشت صدای راوی ??

4

اصلا راوی خوب نیست صداش تو مخیهه

نمایش 5 نقد دیگر
3.9
(32)
33,000
٪50
16,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مثل یک مرد فکر کنید مثل یک زن رفتار کنید
٪50
مثل یک مرد فکر کنید مثل یک زن رفتار کنید
آنچه مردان واقعا در مورد عشق، روابط، صمیمیت و تعهد می اندیشند
شادن پژواک
3.9
(32)
33,000
٪50
16,500
تومان