0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
خودخواهی سالم
٪20

معرفی، خرید و دانلود کتاب خودخواهی سالم

بدون داشتن احساس گناه،آن طور که سزاوارش هستید، زندگی کنید
درباره خودخواهی سالم

کتاب «خودخواهی سالم» اثری از «راشل هلر» و «ریچارد هلر» است. این دو نویسنده این کتاب را نوشته‌اند تا به شما کمک کنند همان طوری که می‌خواهید زندگی کنید، بدون این که احساس گناه داشته باشید. این کتاب نکات آموزنده و مفید زیادی دارد و تنها با یک بار خواندن متوجه شکل‌گیری تغییراتی در زندگی شخصی، خانوادگی و حرفه‌ای خود خواهید شد. این کتاب با ترجمه‌ی «منیژه شیخ جوادی» در سال 90 در انتشارات سیته منتشر شده است.

درباره کتاب خودخواهی سالم

اگر قرار است اتفاقی بیفتد، من باید بخواهم. در این جمله قدرتی پنهان شده که می‌تواند هر زندگی را دگرگون کند و معجزه‌آفرین باشد. این قدرت درمان‌بخش، همان خودخواهی سالم است، روشی غیرمتداول که شما را به زندگی‌ای که سزاوارش هستید، می‌رساند.

خودخواهی سالم یعنی احترام گذاشتن به احساس و نیازهای‌مان، به ویژه زمانی که دیگران این کار را نمی‌کنند. و این همان تعهد ساده‌ای است که باید به خودتان بدهید تا کمک کند در شرایط متغیر و دشوار زندگی همچنان پابرجا و استوار بمانید. باید بتوانید تحت هر شرایطی روی نیازهای‌تان تمرکز کنید و الگوهایی را که مانع رسیدن به خواسته‌های‌تان می‌شود شناسایی و الگوهای جدیدی را جانشین آن‌ها کنید. در این صورت است که می‌توانید زندگی را مطابق میل‌تان بسازید و از آن لذت ببرید.

مروری بر فصل‌های کتاب خودخواهی سالم

بخش اول، بیداری:
خودخواهی سالم چه نقشی در سلامتی ما بازی می‌کند؟
سرانجام نوبت‌تان رسیده تا مطابق میل‌تان رفتار کنید.
پیش از آن که دیر شود، بهترین تصمیم را بگیرید.
آیا آن قدر خوب هستید که به ضرر خودتان تمام می‌شود؟

بخش دوم، زندگیِ مطابق میل‌تان را بسازیم:
برنامه‌ای برای عوض شدن؛
برنامه‌ای برای تغییر و حق انتخاب؛
خودخواهی سالم با خانواده؛
خودخواهی سالم با دوستان؛
خودخواهی سالم با فرزندان؛
خودخواهی سالم با همسر؛
خودخواهی سالم با حرفه‌ای‌ها؛
خودخواهی سالم و وزن؛
خودخواهی سالم در محیط کار؛
خودخواهی سالم و چیزهایی نه چندان کوچک در زندگی.

بخش سوم، زندگی رویایی:
راهکارهایی برای موفقیت؛
هدفی والاتر؛
بازگشت به خانه.

در بخشی از کتاب خودخواهی سالم می‌خوانیم

افرادی که در حفظ رژیم غذایی شان موفق‌اند، ادعا دارند که با کمک خودخواهی سالم توانسته‌اند در زمینه‌هایی که محکوم به شکست‌اند، برنده شوند و سالم بمانند و مانع از افزایش وزن شوند.
بازماندگان بیماری سرطان اعتقاد دارند که این تنها درسی است که باید آموخته شود و درسی که یک مذهب مترقی آن را به عنوان یکی از دعاهای خود ارائه کرده است.
میلیونرهای خودساخته قسم می‌خورند که خودخواهی سالم زندگی‌شان را دگرگون کرده و آن‌ها را از فقر، نگرانی و نداری به رفاه و آسایش رسانده است.
اگر چه هدف‌مان این نیست که دیگران را حساس‌تر، باملاحظه‌تر یا قدردان‌تر کنیم، اما اغلب این تغییر جالب در همسران، دوستان، خانواده و حتی فرزندان رخ می‌دهد.
خبر خوب این است که چنین راه حل اعجاب‌آوری که پاسخگوی بسیاری از مسائل فرساینده‌ی زندگی است، نه نیاز به نسخه‌ای دارد، نه اعتیادآور است و نه عوارض جانبی دارد. بهتر از همه این که هر یک از ما می‌تواند آزادانه آن را اختیار کند.
این قدرت درمان‌بخش، این اکسیر معجزه‌آفرین و این نیروی قدرتمندی که زندگی‌ها را دگرگون می‌کند، چیست؟ 
به همین سادگی! این خودخواهی سالم است -همان روش غیرمتداولی که شما را به زندگی‌ای می‌رساند که سزاوارش هستید، بدون آن که احساس گناه کنید.
خودخواهی سالم روشی خاص از تفکر و عمل است که در آن شما نسبت به خود مهر می‌ورزید، قدردانی عمیقی دارید و نگران خودتان هستید. این امر شامل تمایل شما به اجرای نکات زیر می‌باشد:

  • به احساسات‌تان، حساسیت‌های‌تان، تقدمات‌تان و امیال و نیازهای‌تان احترام بگذارید.
  • به معلومات‌تان، توانایی‌های‌تان و تجارب‌تان اعتماد کنید
  • ضعف‌ها و کاستی‌های‌تان را بپذیرید، بدون آن که خود را سرزنش کنید یا احساس گناه نمایید.
  • تلاش‌ها و مبارزات‌تان را تشویق کنید، بدون آن که از خودتان انتظار موفقیت داشته باشید.
  • و بدون قید و شرطی به خود عشق بورزید و کودک درونتان را بپرورانید.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۲ مگابایت
تعداد صفحات
281 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۲:۰۰
نویسندهراشل هلر
نویسنده دومریچارد هلر
مترجممنیژه شیخ جوادی (بهزاد)
ناشرانتشارات سیته
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۴/۰۴/۱۱
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
160,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۲ مگابایت
۲۸۱ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 55 مخاطب
5
ستاره
72 ٪
4
ستاره
9 ٪
3
ستاره
9 ٪
2
ستاره
5 ٪
1
ستاره
3 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

من این کتاب رو خریده بودم. تا نصفشرو هم خوندم. به نظرم عالی بود. هدیه دادمش به کسی که فکر میکردم بهش احتیاج داره. با این فکر که میرم برای خودم میخرم. متاسفانه چاپ کتاب تموم شد و در نهایت علی رقم اینکه خواندن کتاب الکترونیک برایم خیلی سخته. به دلیل مفید بودن کتاب به نسخه الکترونیک رضایت دادم. پیشنهاد میکنم افرادی که مشکل مهر طلبی یا تایید طلبی دارن حتما مطالعه کنند.

5

کتاب خیلی خوبی هستش ، خوندنشو پیشنهاد میکنم ، نویسنده کتاب خیلی زندگی سختی داشته و تجربه ها و درس هایی که میده جنبه عملی داره ، چه خوبه ک به فکر خودمون باشیم و از این کار احساس گناه نداشته باشیم .

5

من این کتاب را خواندم و سعی کردم تمریناتش را درست پی بگیرم و راضی بودم. کتاب خوبی است. واقع‌بینانه و محترمانه تأکید می‌کند که باید تغییر کرد، طوری که برای خودمان زندگی کنیم و اجازه سوءاستفاده از محبت و امکانات و صبرمان را به دیگران ندهیم.

5

این کتاب برای درمان خود انکاری معجزه ست. قبلا دوبار خونده م و الان بار سوم هست ک دارم می خونم. اگه این کتاب رو زودتر می خوندم هیچ وقت نه ضامن میشدم نه قرض میدادم و نه در اثر صداقت کلاه سرم می رفت. دم نویسنده ش گرررررم

5

اگر میخواهید که زندگی بهتری برای خود بسازید .اگر میخواهید که خانواده و دوستانتان با احترام با شما رفتار کنند و اگر میخواهید به انچه سزاوارش هستید برسید ابن کتاب را بخوانید بسیار روان و ساده و ترجمه عالی با تشکر از فیدیبو

1

من اضلا نتونستم با کتاب ارتباط برقرار کنم... مثل یه ادمی که میخواد یه موضوع مهمی را بگه ولی همه اش حاشیه میره... انقدر به شاخ برگ کار می پردازه که اصل مطلب فراموش میشه من که استفاده چندانی نکردم

5

این کتاب رو به همه کسانی که اغلب اوقات از خواسته خودشون میگذرن و بی توجهی میکنن به نیازهای لازم زندگیشون، حتما پیشنهاد میکنم. کتاب خیلی خوبی بود.

5

کتاب خوبیه برا کسایی ک دیگران رو بیشتر از خودشون دوست دارن و همیشه راضی نگه داشتن بقیه اولویت زندگیشونه توصیه میکنم با دقت بخونن وتو زندگیشون ب کار ببرن....موفق باشید

5

بنظرم کتاب خوب شروع شد اواسطش یکم کسل کننده شد ولی فصل های آخرش بینظیرن برای من یکی ازکتابهایی خواهد بود که ارزش چندین بار خوندن را داره

5

کتابش عالیه حتما نسخه چاپیش رو میخرم. به همه افرادی که دچار روزمرگی شدن پیشنهادش میکنم، خیییلییی آموزنده است

نمایش 15 نقد دیگر
4.4
(55)
80,000
٪20
64,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
خودخواهی سالم
٪20
خودخواهی سالم
بدون داشتن احساس گناه،آن طور که سزاوارش هستید، زندگی کنید
انتشارات سیته
4.4
(55)
80,000
٪20
64,000
تومان