0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
افسونگری

معرفی، خرید و دانلود کتاب افسونگری

هنر نفوذ در ذهن ها، قلب ها و رفتار ها
درباره افسونگری

بسیاری از افراد بر این باور هستند که اولین برخورد همیشه تعیین‌کننده‌ی نوع و ادامه یا عدم ادامه و شکل‌گیری معاشرت بین مردم است. به همین دلیل در زندگی به‌خصوص در روابط اجتماعی و محیط کار افراد بهتر است هوشمندانه رفتار کنند تا بتوانند تاثیر خوب و به‌سزایی بر دیگران بگذارند، زیرا تاثیر درست و مفید بر دیگران یکی از مهارت‌های خاص و ویژه‌ای‌ است که به کمک آن افراد به خواسته‌هایشان می‌رسند. مدیران و بسیاری از افراد موفق با تسخیر ذهن دیگران از طریق اغواگری و افسونگری به رتبه‌ها‌ی بالای اجتماعی دست یافته‌اند. گای کاوازاکی، از مدیران سابق شرکت اپل در رابطه با اهمیت افسونگری در روابط کاری کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها را نگاشته است و در طول آن نکات کاربردی و اصولی بی‌شماری درباره‌ی چگونگی تاثیر بر دیگران را بیان می‌کند.

درباره کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها

کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها اثر گاي كاوازاكي در سال 2011 منتشر شد. این کتاب درباره‌ی فرآیند افسونگری و تاثیر بر دیگران صحبت می‌کند و راهکارهای کاربردی برای افزایش تاثیر بر دیگران ارایه می‌کند. کاوازاکی در این اثر بر این باور است که طی انجام فرآیند افسونگری یک تغییر داوطلبانه در قلب، ذهن و درنتیجه در رفتار و کردار طرف مقابل رخ می‌دهد که این موضوع می‌تواند کمک کننده‌ی ما در پیشبرد اهداف‌مان باشد. افسونگری می‌تواند روابط و معاشرت‌ها را تغییر دهد و حتی خصومت‌ها را به آشتی و دوستی تبدیل کند. به همین دلیل بسیاری از مدیران در تلاش برای یادگیری چگونگی نفوذ و تاثیر بر دیگران هستند، زیرا از این طریق می‌توانند در موقعیت‌های حساس مانند مذاکره‌های مهم به نتیجه‌ی دلخواه برسند.

گای کاوازاکی نویسنده‌ی کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتارها با نام اصلی Enchantment: The Art of Changing Hearts, Minds, and Actions افسونگری را به معنای حرکت در مسیر دلخواه و فقط به منظور کسب منافع شخصی نمی‌داند. او نحوه‌ی تاثیرگذاری بر دیگران را در این اثر شرح می‌دهد تا افراد با به کارگیری آن‌ها دنیا را به مکان بهتری تبدیل کنند و اهداف مثبتی را به نتیجه برسانند. او از هنر افسونگری صحبت می‌کند و تاکید می‌کند برای نفوذ بیشتر بر دیگران بهتر است در ارتباط با سایرین وقت شناس، هشیار و مودب باشید و اگر قصد ارائه محصول و یا خدمتی را دارید روراست، مطئن و واضح صحبت کنید.

گای کاوازاکی برای تاثیر بیشتر کلامش در این اثر در انتها هر فصل داستانی واقعی را روایت می‌کند تا خواننده‌ی اثر بتواند رهنمودهای بیان‌ شده‌ی نویسنده را درک کند.

مروری بر فصل‌های کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها

کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها شامل دوزاده فصل است که طی آن گای کاوازاکی درباره‌ی چگونگی استفاده از مهارت افسونگری صحبت می‌کند. در فصل اول کتاب که عبارت است از «چرا به افسونگری نیاز داریم؟» نویسنده معنی افسونگری را بیان می‌کند و زمان‌هایی که به این توانایی احتیاج داریم را بیان می‌کند. طبق گفته‌های نویسنده افراد زمانی که می‌خواهند نتایج عالی و ایده‌آل کسب کنند و یا نیاز به گرفتن تصمیم‌های دشوار و نادر دارند بهتر است از افسونگری استفاده کنند.

فصل دوم کتاب «چگونه می‌توانیم دوست‌داشتنی باشیم؟» نام دارد و در این فصل نویسنده از اجرای افسونگری سخن می‌گوید. اولین قدم برای تاثیرگذاری بر دیگران دوست داشتنی بودن است زیرا کم‌تر دیده شده است افراد با انرژی منفی بتوانند بر دیگران مسلط شوند. علاوه‌بر دوست داشتنی بودن، خوش‌برخورد بودن، استفاده از کلمات مناسب در هنگام معاشرت با سایرین، پذیرفتن عقاید دیگران و تحمیل نکردن ارزش‌ها بر دیگران از ضرورت‌های اجرای افسونگری است.  

فصل سوم کتاب «چگونه می‌توانیم مورد اعتماد واقع شویم؟» درباره‌ی اهمیت جلب اعتماد است. کاوازاکی در این فصل تاکید می‌کند هنگامی که در برابر افراد دیگر قرار می‌گیرید رفتاری صادقانه، مهربانانه و کاملا صادقانه داشته باشید زیرا تنها در این صورت است که شما می‌توانید قدرت افسونگری‌تان را بالا ببرید و بر دیگران نفوذ پیدا کنید.

فصل‌های دیگر کتاب با عنوان‌های «چگونه خود را آماده کنیم؟»، «چگونه کار معرفی و عرضه را انجام دهیم؟»، «چگونه بر مقاومت‌ها غلبه کنیم؟»، «چگونه افسونگری را پایدار نگه داریم؟»، «چگونه از فناوری‌های پیشران استفاده کنیم؟»، «چگونه از فناوری‌های جذب‌کننده استفاده کنیم؟»، «چگونه کارمندان خود را افسون کنیم؟»، «چگونه رئیس خود را افسون کنیم؟» و «چگونه در مقابل افسونگری مقاومت کنیم؟» است که خواننده با مطالعه‌ی آن‌ها می‌تواند شیوه‌های کاربردی مهارت افسونگری را آموزش ببیند.

در بخشی از کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها می‌خوانیم

یک لبخند عالی، تمام ماهیچه‌های صورت و همچنین چشم‌ها را درگیر می‌کند. این ماهیچه‌ها در اطراف چشمان

شما قرار دارند و یک لبخند واقعی باعت می‌شود که چین‌وچروک‌هایی در آن‌ها پدید آید. این چین‌و‌چروک‌ها شبیه

پای کلاغ هستند. لبخند واقعی به قدری مهم است که آن را «لبخند دوشن» می‌نامند. این نامگذاری به افتخار یک عصب شناس فرانسوی به نام گیوم دوشن، انجام گرفته است.

بنابراین در زمان ملاقات با مردم، افکار مثبتی داشته باشید، از تمام ماهیچه‌های صورت خود استفاده کنید و لبخندی واقعی به لب داشته باشید؛ به شکلی که چین‌وچروک‌های دور چشم شما کاملاً مشهود باشند. این چین‌و‌چروک‌ها را «خطوط لبخند» بنامید تا احساس بهتری نسبت به آن‌ها داشته باشید. همچنین به خاطر داشتن لبخندی زیبا، از درمان‌هایی مانند تزریق بوتاکس و کشیدن پوست خودداری کنید.

لباس متعارف و مناسبی بر تن کنید.

به هر سازمانی که به لباس جدیدی نیاز دارد. اطمینان نکنید. دومین عامل مهم، نحوه‌ی لباس پوشیدن شماست. در این هنگام باید خود را برای یک شرایط مساوی آماده کنید که در آن نه برنده باشید و نه بازنده. پوشیدن لباس‌های بسیار فاخر بیانگر آن است که:«من ثروتمندتر، قدرتمندتر و مهم‌تر از شما هستم.» پوشیدن لباس‌های نامناسب نیز بیانگر این مطلب است که: «من برای شما احترام قائل نیستم و به هر شکلی که دوست داشته باشم، لباس می پوشم.»در حالی که پوشیدن لباس متعارف و مشابه نشان می دهد که: «ما شبیه به هم هستیم.»

توصیه می‌کنم که خودخواهی را کنار بگذارید. قرار نیست یک بیانیه‌ی رسمی را قرائت کنید یا به همه نشان دهید که فردی ثروتمندتر، قدرتمندتر و خوش سلیقه هستید. هدف شما، محبوب بودن است و نه برتری بر دیگران. گفته می‌شود که لباس شما نباید با موضع شما در تناقض باشد. به طور مثال، اگر شما یک فرد نوآور و يا اندیشمندی خارج از چارچوب هستید، لباسی مثل کت‌و‌شلوار رسمی و کراوات نمی‌تواند با این جایگاه هماهنگ باشد. به همین ترتیب اگر یک مدیر مجرب هستید، پوشیدن یک تی شرت با شلوار جین، جندان به کار شما نخواهد آمد.

درباره گای کاوازاکی نویسنده‌ی اثر افسونگری

گای کاوازاکی Guy Kawasaki نویسنده و کارآفرین اهل آمریکا در ماه اوت سال 1954 در هاوایی متولد شد. او تحصیلاتش را در دانشگاه استنفورد در سال 1976 در رشته‌ی روانشناسی به سرانجام رساند و پس از آن رشته‌ی مدیریت را دنبال کرد. او در همان جوانی مدتی را در جواهر‌سازی مشغول به کار بود که از طریق یکی از دوستانش در تابستان 1983 با کامپوتر شخصی، کامپیوتر مکینتاش که در آن زمان بسیار خاص و ویژه بود آشنا شد. کاوازاکی بعد از این اتفاق به عنوان کسی که باید تولیدکنندگان را متقاعد می‌کرد که محصولاتی متناسب با مکینتاش تولید کنند، وارد شرکت اپل شد. او در آن زمان در کنار «استیو جابز» دوران حرفه‌ای کارش را آغاز کرد و  در این باره گفته است: « این شغل, نقطه‌ی آغاز علاقه‌ی بیست و پنج ساله‌ی من به هنر آفسونگری بود. من افسونگری را «فرایند خوشنودسازی افراد به وسیله ی یک محصول، خدمت. سازمان یا ایده» تعریف می‌کنم. پیامد افسونگری، ایجاد حمایتی داوطلبانه و پایدار است که برای هر دو طرف سودمند خواهد بود.»

گای کاوازاکی سرمایه‌گذار و بازاریابی موفق است و با شرکت‌های مختلف از جمله Canva، گوگل و ویکی پدیا همکاری کرده است. او علاوه‌بر تاسیس چند شرکت و مشاوره دادن به شرکت‌های بزرگ دنیا، مقالات و کتاب‌های زیادی را هم نگاشته است. یکی از آثار پرفروش مشهور این کارآفرین بزرگ کتاب «هنر شروع» است که براساس آن نیز سمینارهای متعددی در سراسر دنیا برگزار کرد. کاوازاکی این اثر را در سال 2004 منتشر کرد و در آن درباره‌ی چگونگی شروع حرکت به سمت موفقیت و اهداف صحبت می‌کند.

از کتاب‌های دیگر گای کاوازاکی که به فارسی ترجمه شده است می‌توان به «میکروبوک هنر آغاز، راهنمای بلامنازع و امتحان شده برای شروع کسب و کار» با ترجمه‌ی «سمیرا توسلی» اشاره کرد که آن را فیدیبو منتشر کرده و در سایت و اپلیکیشن برای خرید و دانلود موجود است.

ترجمه کتاب  افسونگری هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها به فارسی

کتاب افسونگری، هنر نفوذ در ذهن‌ها، قلب‌ها و رفتار‌ها را امیر‌حسین قادری عابد به فارسی ترجمه کرده و انتشارات سیته آن را در سال 1391 منتشر کرده است که کتاب الکترونیکی آن در همین صفحه از فیدیبو برای خرید و دانلود موجود است. همچنین این اثر با نام نام افسونگری: این کتاب را بخوانید تا شرکتی افسونگر، مانند اپل، خلق کنید نیز شهرت دارد.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
5.۷۶ مگابایت
تعداد صفحات
270 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۰۰:۰۰
نویسندهگای کاوازاکی
مترجم امیر حسین قادری عابد
ناشرانتشارات سیته
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
enchangment: the art of changing hearts,minds,and action
تاریخ انتشار
۱۳۹۳/۰۸/۰۳
قیمت ارزی
2.۵ دلار
قیمت چاپی
110,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۵.۷۶ مگابایت
۲۷۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 52 مخاطب
5
ستاره
69 ٪
4
ستاره
19 ٪
3
ستاره
5 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
5 ٪
30 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

لطفا نسخه pdf را هم قرار بدید.الان من کتابو خریدم ولی نتونستم ازش استفاده کنم.این کار شما یه ضعف بزرگه که چنین قابلیتی رو نداره.من این کتابو لازم دارم و پولش رو هم پرداخت کردم ولی نتونستم ازش استفاده کنم. پاسخ فیدیبو : لطفا مشکل خود را در تماس با ما ی سایت ما دوستان مطرح بفرمایید تا مشکل را سریعا برطرف کنیم

5

متاسفانه چند صفحه ی اول کتاب به عنوان نمونه اصلا درک صحیحی از محتوای کتاب ارائه نمیدهد.

5

۱۵ صفحه اول کتاب چطور میتونه ملاک تصمیم گیری باشه در حالی که چندین صفحه هم تقدیر و تشکر بوده؟؟؟!!!????

5

کتاب فوق العاده‌ای بود، واقعا ارزش چندبار خوندن رو داره، خیلی ساده و روان مطالبش رو بیان می‌کنه و ترجمه خوبی هم شده?

1

سلام. چرا وقتی کتاب خریداری میکنیم نسخه pdf در اختیار خریدار قرارنمیگره؟ و هر سری بایستی تحت نت کتاب مطالعه کنی. واقع این از ضعف برنامه هست.

4

کتاب مطالب مفیدی داره ولی شلخته است انگار انگار پیوسته نیستن مطالب، نمیدونم این اشکال از ترجمه است یا یه اشکال فنی یه سبک نویسنده اینه

4

کتاب ادبیات خوبی داره و حالت قصه‌ای داره، برای افرادی که دوست دارن با خوندن بعضی قصه‌ها یه چیزی رو یاد بگیرن خیلی خوبه.

5

کتاب خوبیه ولی ویرایش باید بشه‌. خیلی نوشته ها بهم ریخته س. وقتی فهرستی از چیزها رو میخواد بگه خیلی سخته خوندنش

5

من کتاب رو خریدم ولی همش علامت سواله ....فونت هاش بهم ریخته باید چکار کنم ؟؟؟

5

به نظر من هم این کتاب جذابیت بالایی نداره حداقل که از صفحات اول اینطور برداشت میشه

نمایش 20 نقد دیگر
4.3
(54)
55,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
افسونگری
افسونگری
هنر نفوذ در ذهن ها، قلب ها و رفتار ها
انتشارات سیته
4.3
(54)
55,000
تومان