0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آداب روزانه

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی آداب روزانه

جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق، شادی و آرامش

کتاب صوتی
درباره آداب روزانه

دوست دارید فراوانی بیشتری جذب کنید؟ عشق بیشتر، شادی بیشتر و آرامش بیشتر؟ این کار همین الان هم برایتان ممکن و در دسترس است؛ اگر باور کنید که حقیقت دارد.

انرژی مثبت در زندگی‌هایمان در فرکانس بالایی ارتعاش می‌کند. ابتدا با تابش این فرکانس، به شکل مغناطیسی، همان انرژی مثبت را در جواب جذب خواهید کرد، بنابراین این ارتعاشات عاشقانه را به شدت تقویت و تشدید کنید. و این کار به سادگی با کنترل افکاراتان با تکرار جملات تاکیدی نشاط‌آور قابل‌دستیابی است.

هر روز صبح به محض بیدار شدن کتاب روتین روزانه‌تان را به صورت تصادفی باز کنید یا کلمه‌ای از محتواهایی که به سمتش کشیده می‌شوید انتخاب کنید. جملات تاکیدی مثبت را بخوانید و به خودتان زمان بدهید تا از حقیقت روشن شوید.

تمرینات و روتین‌های کتاب را به صورت منظم تمرین کنید تا ارتعاشتان را بالا برده و ذهنتان را آموزش داده تا از زمانی که بیدار می‌شوید تا زمانی که به خواب می‌روید افکار مثبت داشته باشد، فراوانی انرژی مثبت، سلامتی، شادی، عشق و آرامش را ترویج و جذب کند.

زندگی خود را برای ایجاد زیبایی و آرامش در دنیای اطرافتان دگرگون کنید. به فیبی گارنزوُرثی، نویسنده‌‌ی کتب معنوی و درمانگر انرژی بپیوندید تا اسرار روزانه‌اش برای جذب و افزایش میزانِ انرژی مثبت، سلامتی، شادی، عشق و آرامش را با شما به اشتراک بگذارد.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
76.۵۶ کیلوبایت
مدت زمان
۰۱:۲۱:۴۸
نویسندهفیبی گارنزورثی
مترجمسهیلا مختاری
راویفرزانه فائزی
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۷۶.۵۶ کیلوبایت
۰۱:۲۱:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
منتظر امتیاز
23,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آداب روزانه
جملات تاکیدی مثبت برای جذب عشق، شادی و آرامش
شادن پژواک
منتظر امتیاز
23,000
تومان