0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی
٪10

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی

راهی بی نظیر برای از بین بردن ترس، اضطراب و افکار منفی
درباره پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی

شمغز ما چیزی حدود یکصد میلیارد یاخته‌ی عصبی دارد که ارتباط بین این یاخته‌ها و پردازش آن‌ها باعث بوجود آمدن فکرهای مختلف و درک ما از دنیای اطراف می‌شود. افکار مختلف و نگرانی‌های مختلف و مسائلی که در ذهن خود دارید باعث آشفتگی ذهنی ما می‌شود و گاهی متوجه نیستیم که چطور این افکار روی زندگی و عملکرد ذهن ما تأثیر می‌گذارند. برای اینکه بتوانیم یک زندگی آرام و ذهنی آسوده داشته باشیم نیاز داریم تا افکار منفی و مثبت را بشناسیم و بتوانیم ذهن خود را ساماندهی کنیم و از آشفگتی آن بکاهیم. ذهن خود را مانند یک خانه مرتب درنظر بگیرید که هیچ وسیله‌ی اضافی و بی‌فایده‌ی در آن وجود ندارد. چقدر خوب می‌شد اگر می‌توانستید ذهن‌تان را با افکار مثبت و الهام‌بخش پر کنید. کتاب پاکسازی ذهن شما را با افکار منفی و مثبت و نحوه‌ی ساماندهی آن‌ها آشنا می‌کند.

درباره کتاب صوتی پاکسازی ذهن

کتاب پاکسازی ذهن یک کتاب در حوزه‌ی روانشناسی و خودشناسی است. این کتاب شما را با افکار منفی و مثبت و چگونگی ساماندهی آنها و رها کردن ذهن از آشفتگی آشنا می‌کند.

افکاری هستند که در ذهن ما وجود دارند و بدون اینکه ما متوجه باشیم روی زندگی ما تأثیر می‌گذارند. مانند خانه‌ای که پر از وسایلی باید که شاید استفاده‌ای هم نداشته باشند ولی باعث بهم ریختگی و شلوغی آن می‌شوند. در ذهن هم افکار چه مثبت و چه منفی تأثیر خود را می‌گذارند ولی تمیز کردن ذهن به راحتی تمیز کردن خانه نیست. استیو اسکات و بری داونپرت در این کتاب به شما کمک می‌کنند تا این افکار ناخواسته را پیدا کنید و با تمرین‌هایی که ارائه می‌کنند بتوانید تمرکز خود را افزایش دهید.

افکار منفی و مزاحم یکی از مهمترین دلایل بهم‌ریختگی ذهن، استرس و نگرانی‌های ماست. در فصل اول این کتاب تمرین‌های مختلفی برای حذف افکار منفی و رسیدن به آرامش ذهنی ارائه می‌شود.

در فصل دوم نویسندگان درمورد اهمیت داشتن ارزش‌های مهم و اساسی در زندگی صحبت می‌کنند و اینکه داشتن اصول و قواعدی برای زندگی چه میزان روی پاکسازی ذهن و رسیدن به آرامش ذهنی و رضایت قلبی از زندگی تأثیرگذار است. داشتن ارزش‌های اساسی در زندگی به شما کمک می‌کند تا تصمیمات مثب و سازنده‌ای در زندگی بگیرید.

در فصل سوم با ساماندهی روابطی که باعث آشفتگی ذهنی شده و ایجاد افکار منفی در ذهن می‌شوند آشنا می‌شوید و همینطور روش‌هایی که بتوانید روابط آزاردهنده را مدیریت کنید.

در فصل چهارم نویسندگان توضیح می‌دهند که مرتب کردن و ساماندهی محیط اطراف چگونه روی پاکسازی ذهن تأثیر می‌گذارد و راهکارهایی را در این زمینه ارائه می‌کنند.

شما می‌توانید کتاب صوتی پاکسازی ذهن را با مراجعه به وبسایت فیدیبو بشنوید و یا نسخه‌ی الکترونیکی PDF آن را از همین وبسایت تهیه کنید.

درباره استیو اسکات و بری داونپرت نویسندگان کتاب پاکسازی ذهن

استيو اسكات که در ایالت نیوجرسی در ایالات متحده متولد شده است در رشته روانشناسی تحصیل کرده و علاوه بر نوشتن کتاب‌های مختلف در حوزه روانشناسی، سابقه وبلاگ نویسی و تولید پادکست‌های انگیزشی هم دارد. وبلاگ «عادت‌های خوب ایجاد کن» که مربوط به تغییر عادت‌ها و ایجاد انگیزه‌های خوب است از دیگر فعالیت‌های اوست. کتاب‌های او تا کنون به 12 زبان مختلف در کشورهای مختلف منتشر شده است و جزء پرفروش‌ترین کتاب‌های این حوزه قرار گرفته است.

بری داونپرت وبلاگ نویس و مربی انگیزشی است. او مادری خانه‌دار با سه فرزند است که به‌خوبی مدیریت زندگی درونی و بیرونی را برای کم کردن استرس و لذت بردن از زندگی یاد گرفته است. او سال‌هاست به دیگران کمک می‌کند تا احساسات درونی خود را پیدا کنند و زندگی کامل، شادتر و ایده‌آل‌تری را بسازند. از نظر او حتی کوچک‌ترین تغییرات در زندگی، تأثیر زیادی بر شادی و تحقق رؤیاهای شما خواهند گذاشت.

ترجمه‌ی کتاب پاکسازی ذهن

کتاب پاکسازی ذهن تا کنون به زبان‌های مختلفی ترجمه شده است و در ایران نیز با ترجمه‌ی خانم شادی حسن‌پور و با همکاری انتشارات نگاه نوین به منتشر شده است. همچنین شما می‌توانید کتاب صوتی پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی را با نصب اپلیکیشن رایگان فیدیبو بشنوید و یا نسخه‌ی چاپی آن را از طریق فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا خریداری کنید.

کتاب پاکسازی ذهن برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب پاکسازی ذهن به افرادی که افکار منفی زیادی دارند پیشنهاد می‌شود که این افکار باعث آشفتگی ذهنی آنها شده و روزانه انرژی زیادی از آنها می‌گیرد و باعث می‌شود تا در جوانب مختلف زندگی دچار مشکل شوند. امروزه افراد بسیار زیادی هستند که با میزان زیادی از ضطراب و نگرانی دست‌وپنجه نرم می‌کنند و نیاز دارند تا راهکارهایی برای رهایی از این افکار داشته باشند.

در بخشی از کتاب صوتی پاکسازی ذهن می‌شنویم

استرس بیش از حد، اولین دلیل کلافگی مردم در زندگی است. در واقع استرسی که به خاطر حجم

زیاد اخبار و اطلاعات، درهم ریختگی محیطی و انتخاب‌های بی‌پایانی که در هرکدام از این موارد احتیاج است، پدید می‌آید، می‌تواند به مشکلات سلامت روانی مثل اضطراب مزمن، حمله‌ی استرسی یا افسردگی ختم بشود.

طبق گزارش انجمن روان شناسی آمریکا (تازه اگر نخواهیم به ده‌ها پژوهش دیگری که رابطه‌ی بین استرس و مشکلات جسمی را تایید کرده‌اند، اشاره کنیم)، این استرس در کنار نگرانی‌ها و دغدغه‌های معمول زندگی‌تان قرار می‌گیرد و به همین خاطر است که به مشکلات خواب، درد عضله، سردرد، درد در قفسه‌ی سینه، عفونت‌های متناوب و اختلالات گوارشی و سوء هاضمه مبتلا می‌شوید.

«دن هریس» مجری اخبار شبکه‌ی ABC و نویسنده‌ی کتاب «ده درصد شادتر» تا وقتی در تلویزیون ملی دچار حمله‌ی هراس یا پانیک آتک نشده بود، از تاثیر استرس زیاد ذهنی روی زندگی‌اش خبر نداشت.

شغل رقابتی و پرکارش (که او را به خط مقدم جنگ در افغانستان، فلسطین و عراق کشانده بود)، باعث افسردگی و اضطرابش شده بود. سعی می‌کرد درد درونی‌اش را با استعمال تفریحی مواد مخدر تسکین دهد.

دن بعد از ملاقات با پزشکش از وضعیت روحی-روانی‌اش باخبر شد. در پست ارسالی اش برای وبسایت ABC نوشت: «به محض آن که در مطب دکتر نشستم، متوجه عمق بی‌فکری و بی‌مبالاتی‌ام شدم؛ از بی‌پروایی‌ام در رفتن به مناطق جنگی و در نظر نگرفتن پیامدهای روانشناختی‌اش بگیرید تا استفاده از مواد مخدر برای از بین بردن مصنوعی آدرنالین. انگار که خواب بودم و داشتم زیر آبشاری از رفتارهای دیوانه‌وار قدم می‌زدم.»

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
247.۰۱ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۲۹:۴۸
نویسندهبری داونپرت
نویسنده دوماستیو اسکات
مترجم شادی حسن پور
راویگروه گویندگان
ناشرانتشارات نگاه نوین
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۳۹۹/۰۷/۰۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۴۷.۰۱ مگابایت
۰۴:۲۹:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 157 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
12 ٪
3
ستاره
8 ٪
2
ستاره
7 ٪
1
ستاره
12 ٪
83 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی است که با تشریح موقعیت هایی که ذهن در فکر و برخورد با اون موقعیت ها مواجه میشه و انتخاب بهتر کمک خوبی به خواننده می‌کنه و نمیشه با یکبار خوندن انتظار داشت که رشد فکری داشت باید تمرین های کتاب رو بطور مستمر انجام داد در یک کلام اگر قصد تغییر دارید با استفاده مستمر از تمرینات نتایج خوبی رو در پیش خواهید داغ

5

صدای رادی و نحوه بیان و روایت تاثیر گدار بود فقط چون تکنیک کاربردی زیاد داره بیشتر از ۱۰ تا ۱۵ دقیقه گوش میدی گیج میشی قاتی میکنی روزی ۱۵ دقیقه کافیه ،ممنون از راوی محترن

2

ارزش زمان و هزینه ای که براش صرف میشه رو نداره ، به نظرم کتاب هنر شفاف اندیشیدن یا هنر خوب زندگی کردن ارزش خیلی بیشتری داره تا این کتاب اونارو امتحان کنید

5

برای من خیلی خوب بود ذهنم درگیریهای زیادی داشت وسعی کردم که از این کناب کمک بگیرم من پیشنهاد می کنم این کتاب رو گوش کنید

3

به طور کلی یک سری اصول رو معرفی میکنه و بهتون ی بینش کلی میده که باید روی چه موصوعاتی برید دقیق تر از طریق کتاب های دیگه مطالعه کنید. برای شروع کار کتاب خوبیه.

4

۵۰ درصدشو گوش دادم . نسبت به کتابهای مثل خودش که در مورد........ هست . حدود ۱۰ تا کتاب دیگه هم گوش دادم . که این یکی نسبت به اونها عالی هست. استفاده کنید

1

ای کاش هزینه ای نداشت?الا منی ک دسترسی ندارم چجوری هزینه کنم

5

سلام برخوردار ازگویش ونحوه بیان ومطالب تاثر گذار وقابل استفاده عموم بوده وآرزوی توفیق برای همه دسناندرکاران آن ۴۰۰.۵.۱۰

5

ترجمه فوق‌العاده و لحن و صدای راوی بسیار زیبا و متناسب با مفاهیم و جملات. دمشون گرم.

5

بنظرم اثرگذاری این کتاب بیشتر بخاطر بیان شیوای راوی است.

نمایش 73 نقد دیگر
4
(158)
اجرای روان 🎙️ (1)
30,000
٪10
27,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی
٪10
پاکسازی ذهن برای موفق شدن در زندگی
راهی بی نظیر برای از بین بردن ترس، اضطراب و افکار منفی
انتشارات نگاه نوین
4
(158)
اجرای روان 🎙️ (1)
30,000
٪10
27,000
تومان