0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
جوینده جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی جوینده جلد 2

جانور

نویسنده:
امین فرد
درباره جوینده جلد 2

داستانی هیجان‌انگیز از کارخانه‌های آدم‌سازی! امین فرد در کتاب جوینده ۲: جانور از پایان انسان و جهان می‌نویسد. جهانی که مردمانش در آرزوی ساختن ابرانسان‌ها هستند؛ غافل از اینکه دارند به دست خود، نابودی‌ بشر را رقم می‌زنند. کتاب جانور شما را همراه با خود به آخرین لحظات زندگی زمین و زمینی‌ها می‌برد.


درباره‌ی کتاب

اگرچه امین فرد در کتاب جانور، راوی وقایع خیالی است اما با مسیری که انسان‌ها در نابودی جهان پیش گرفته‌اند، ماجراهای این کتاب چندان هم دور از واقعیت به نظر نمی‌آید. داستان از این قرار است که انسان‌ها برای رسیدن به زندگی جاودان تصمیم می‌گیرند با تولید ابرانسان‌ها، برای همیشه از مرگ نجات پیدا کنند اما آزمایش‌هایی که انجام می‌دهند چندان بی‌نقص نیست و درنهایت هیولاهایی به وجود می‌آیند که کینه‌ی انسان‌های واقعی را در دل دارند. هیولاها به دنبال انتقام هستند و تنها با نابودی انسان‌هاست که خشمشان فروکش می‌کند.

این داستان ماجرای تقابل «جانورها» و انسان‌هاست. جانورهایی که نیمه‌انسان و نیمه‌هیولا هستند و هدفشان حمله به شهرها و کشتار انسان‌هاست. این موجودات تخیلی که با پناه گرفتن در جنگل، خود را از انسان‌ها پنهان می‌کنند، به‌تدریج و با حمله به مزارع، انسان‌ها را متوجه خطر بزرگی می‌کنند که در کمینشان نشسسته است. «تیهو» و خانواده‌اش اولین کسانی هستند که متوجه خطر جانوران می‌شوند اما زمان زیادی لازم است تا «کلانتر» و سایر اهالی شهر حرف آن‌ها را باور کنند. انسان‌ها که از مواجهه با جانوران وحشت‌زده می‌شوند، به سرعت ابزار و سلاح‌هایشان را برای یک نبرد بزرگ آماده می‌کنند. در این مبارزه ربات‌ها هم در جبهه‌ی انسان‌ها قرار دارند. گویا انسان‌ها در تولید ربات‌های انسان‌دوست موفق‌تر از تولید ابرانسان‌ها عمل کرده‌اند. در این لحظات بحرانی، تیهو، پدر، مادر و عمویش معنای دیگری را از زندگی، دوستی و مرگ درک می‌کنند. این خاصیت انسان است که در شرایط سخت، لذت داشته‌های ساده و همیشگی‌اش را بیشتر متوجه می‌شود.

کتاب جانور، رمان تکان‌دهنده‌ای است پر از کشش و جذابیت که خواننده‌اش را تا آخرین صفحه، میخکوب می‌کند. نثر روان نویسنده که گاهی به متون ادبی نزدیک می‌شود، بر جذابیت این رمان افزوده است. چاپ و نشر کتاب جانور را انتشارات خدمات فرهنگی کرمان به عهده داشته است.


درباره‌ی مجموعه کتاب جوینده

مجموعه کتاب جوینده، اثری از امین فرد است که در آن به وقایع تخیلی و رخدادهای پسارستاخیزی پرداخته. نابودی جهان به دست بشر و قهرمانانی که برای بقای انسان‌ها می‌کوشند، محور اصلی آن را تشکیل می‌دهد. جلد نخست این مجموعه، پیش از این با عنوان «جوینده» به چاپ رسیده بود و هم‌اکنون جلد دوم آن به نام جوینده ۲: جانور روانه‌ی بازار کتاب شده است.


کتاب جانور برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از مشتاقان رمان‌های علمی_تخیلی و دنبال‌کنندگان داستان‌های آخرالزمانی و پسارستاخیزی هستید، خواندن این کتاب را هرگز از دست ندهید.


در بخشی از کتاب می‌خوانیم

با قرار گرفتن دستی بر شانه‌ام، از دنیای در هم افکارم بیرون آمدم. کنارم، آبیزا، دوست دیرینه‌‌‌ام ایستاده بود و با چشمان سبزش به من نگاه می‌کرد. چشمانش مدتی روی صورت من مانور دادند و سرانجام گفت: «حالت خوبه؟ هرچی صدات زدم، جواب ندادی.»

لبخندی زدم و بسته طعمه‌های ماهی را از روی پیشخوان برداشتم و درون جیب‌هایم گذاشتم سپس گفتم: «توی فکر بودم. خبر جنگ و این چیزا. مثل این‌که جدی هم هست.»

آبیزا مو‌های بلندش را به کنار زد و گفت: «آره. شنیدم که تو دهکده درموردش حرف می‌زنن. ولی فکر نکنم جدی باشه.»

هم‌همه‌ای داخل مغازه را پر کرده بود. چند نفر دیگر هم وارد مغازه شده بودند. گفتم: «توی بارون چطور برگردم!»

آبیزا روی صندلی نشست و گفت: «امروز بارون شدید نیست. توی اخبار نگاه کردم. آخرای شب شدید میشه.»

آبیزا با سلیقه ناخن‌هایش را لاک زده بود. پالتوی بلند با چکمه مشکی به تن داشت. حرفش را ادامه داد و گفت: «کاش دانشگاه زودتر شروع می‌شد. حوصله‌ام از این‌جا سر رفته. این‌جا هیچ‌چیز نداره. سوت و کوره.»

در پس جمعیت، درست در میان درختان بلندی که به حاشیه دهکده وصل می‌شدند و تا جنگل اطراف ادامه پیدا می‌کردند، برای لحظه‌ای نگاهم به جسم تیره‌ای خورد که سریع محو شد. با تکانی به خود آمدم. چهره متعجب آبیزا را دیدم که به من می‌نگریست.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
804.۴۱ کیلوبایت
مدت زمان
۱۲:۰۴:۰۸
نویسندهامین فرد
راویپرستو سرانجام
راوی دوم حسین گودرزوند چگینی
راوی سومطاهره زوار
راوی چهارمبهرام عباسی فرد
راوی پنجمامیر بواشه
ناشرفرهنگی فرد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۰۴.۴۱ کیلوبایت
۱۲:۰۴:۰۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
آرامش‌بخش 🌱 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲
پربار 🌳
تلخ ☕️
آموزنده 🦉

با سلام خدمت دوستان عزیز امیدوارم که از خواندن این کتاب لذت ببرید کتاب سوم یا آخرین کتاب این مجموعه به نام جانخوار در انتهای سال (1403) منتشر خواهد شد.

5
(2)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
79,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
جوینده جلد 2
جوینده جلد 2
جانور
فرهنگی فرد
5
(2)
آرامش‌بخش 🌱 (1)
79,000
تومان