0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سقوط مرگبار جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سقوط مرگبار جلد 2

بمب خیس

نویسنده:
معین فرد
درباره سقوط مرگبار جلد 2

معرفی کتاب صوتی سقوط مرگبار۲: بمب خیس

کتاب صوتی بمب خیس - سقوط مرگبار - جلد دوم نوشته‌ی معین فرد، ادامه رمان باران سیاه است که شخصیت اصلی کتاب پس از یافتن هویت جدید خود، درگیر ماجراهای هیجان انگیزی می‌شود. این کتاب داستانی پسارستاخیزی و تخیلی دارد و در دورانی رخ می‌دهد که تمدن‌های انسانی نابود شده‌اند و ربات‌ها و سایر موجودات عجیب و خطرناک بر همه جا حکمرانی می‌کنند.


درباره کتاب صوتی سقوط مرگبار۲: بمب خیس:

پس از اتفاقات هیجان‌انگیز و جذابی که در جلد اول مجموعه سقوط مرگبار با نام باران سیاه اتفاق افتاد، بار زایراس شخصیت اصلی داستان به دنبال هویت حقیقی خود می‌گردد و با یافتن یک جعبه سیاه مرموز، به ارباب کروم (موجوداتی از جنس ربات) بدل می‌شود. حال زایراس در رمان بمب خیس در یک آزمون سخت و دشوار قرار می‌گیرد. کروم‌ها تصمیم دارند تا با گول زدن زایراس، او را در جایگاه ارباب‌شان یعنی کرادن قرار دهند تا بتوانند از جان رئیس‌شان حفاظت کنند.

اما زایراس این موضوع را نمی‌پذیرد و نقشه از هم می‌پاشد. او به همه چیز پشت می‌کند و سر به بیابان می‌گذارد تا بتواند مسیری برای گذشتن از دیوار رادیواکتیوی پیدا کند. سرانجام او درگیر ماجراجویی‌های بزرگ و خطرناکی می‌شود و در این بین به رازها و حقایق پنهانی برمی‌خورد که زندگی‌اش را دگرگون می‌کند.


مجموعه‌ی سقوط مرگبار:

معین فرد در این مجموعه‌ی جذاب و هیجان‌انگیز ماجراجویی‌های مردی به نام زایراس در آینده‌ای نامشخص را به تصویر می‌کشد. مجموعه‌ی سقوط مرگبار یکی از بهترین آثار در ژانر علمی - تخیلی و ادبیات پسارستاخیزی به شمار می‌آید و قدرت خیال نویسنده‌ی آن نیز بسیار ستودنی و خیره‌کننده است.


کتاب صوتی سقوط مرگبار۲: بمب خیس برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از دوست‌داران ژانر علمی - تخیلی هستید و می‌خواهید با شنیدن یک داستان ایرانی هیجان‌انگیز، آدرنالین خون‌تان بالا برود و به دنیایی خیالی سفر کنید، این کتاب انتخابی جذاب برایتان خواهد بود.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۳۵ مگابایت
مدت زمان
۰۹:۰۲:۲۵
نویسندهمعین فرد
راویپرستو سرانجام
راوی دوم حسین گودرزوند چگینی
راوی سومطاهره زوار
راوی چهارم زینب گودرزوند چگینی
ناشرفرهنگی فرد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۰۶
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۳۵ مگابایت
۰۹:۰۲:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با سلام و احترام امیدوارم از خوندن کتاب لذت ببرین و بی‌صبرانه منتظر نظرات ارزشمند شما هستم. ادامه‌ی داستان رو می‌تونین از فیدیبو با نام سه (بخش اول) دریافت کنین و همین‌طور این کتاب چندین جلد خواهد داشت که در آینده از فیدیبو قابل دریافت خواهد بود. سپاس بی‌کران معین فرد

5
حال‌خوب‌کن ✨
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲

واقعااااا این حجم از استرس رو سر حتی فیلم هم تجربه تکرده بودمممم😥🤣 خیلی خوب بووود ولی حدس زدن قاتل یکم راحت بود🩸🔪 خوشم اومد در کل این فصل هیجان بیشتری نسبت ب فصل یک داشت❤ دست نویسنده درد نکنه🤩👍

5
(3)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سقوط مرگبار جلد 2
سقوط مرگبار جلد 2
بمب خیس
فرهنگی فرد
5
(3)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
99,000
تومان