0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سقوط مرگبار جلد 3

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سقوط مرگبار جلد 3

سه: بخش اول

نویسنده:
معین فرد
درباره سقوط مرگبار جلد 3

معرفی کتاب

معین فرد در این کتاب داستان نوان را به تصویر می‌کشد که در پی یافتن برادر گم‌شده‌ی خویش است و در این میان تصمیم می‌گیرد به آخر دنیا سفر کند! فضای آخرالزمانی و داستان مهیج این اثر شما را تا آخرین لحظه با خود همراه می‌سازد. گفتنی‌ست اثر حاضر سومین جلد از مجموعه‌ی سقوط مرگبار است.


درباره کتاب

کتابی که پیش‌روی شما قرار گرفته، سومین جلد مجموعه‌ای به نام «سقوط مرگبار» است. اگر به رمان‌های تخیلی - فانتزی علاقه‌مند باشید، بعید است تا به حال نام این مجموعه و نگارنده‌اش را نشنیده باشید. معین فرد در اثر خود فضایی آخرالزمانی را به تصویر می‌کشد که شخصیت اصلی‌اش در میان هیولاها و جهش ­یافته‌­های رادیواکتیوی به دنبال یافتن برادر گم‌شده‌ی خویش است.

ماجرای کتاب سه در ادامه‌ی ماجراهای کتاب بمب خویش (جلد دوم این مجموعه) به نگارش درآمده. نوان که به دنبال گم شدن برادرش مجبور به ترک پناهگاه آسمان شده، اتفاقات عجیب‌وغریبی را از سر می‌گذراند؛ از روبه‌رو شدن با هیولاهای عجیب گرفته تا مواجهه با بیابان‌گردها...

اما ماجرا به اینجا ختم نخواهد شد. نوان پس از آن که متوجه می‌شود تحت‌تعقیب گروهی مرموز قرار گرفته است، تصمیم عجیبی می‌گیرد: سفر به آخر دنیا... هیچکس نمی‌داند عاقبت این تصمیم چه خواهد بود! در افسانه‌ها چنین آمده که انتهای دنیا مکانی‌ست واقعی که در آنجا هیچ‌چیز وجود ندارد و جهان به پایان می‌رسد. حالا قهرمان کتاب سه تصمیم گرفته تا به انتهای دنیا سفر کند. او در این ماجراجویی چیزهای زیادی را از سر می‌گذراند و به نظر می‌رسد که دنیا با او سر ناسازگاری برداشته است.

همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم، کتاب حاضر سومین جلد از مجموعه‌ی سقوط مرگبار است که دو جلد دیگر آن پیش‌تر با عناوین باران سیاه و بمب خویش منتشر شده‌اند. بدون شک رمان سه طرفداران رمان‌های تخیلی را شیفته‌ی خود خواهد کرد.


مجموعه‌ی سقوط مرگبار

معین فرد در این مجموعه‌ی جذاب و هیجان‌انگیز ماجراجویی‌های مردی به نام زایراس در آینده‌ای نامشخص را به تصویر می‌کشد. مجموعه‌ی سقوط مرگبار یکی از بهترین آثار در ژانر علمی - تخیلی و ادبیات پسارستاخیزی به شمار می‌آید و قدرت خیال نویسنده‌ی آن نیز بسیار ستودنی و خیره‌کننده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
906.۷۵ کیلوبایت
مدت زمان
۰۸:۳۱:۱۵
نویسندهمعین فرد
راویپرستو سرانجام
راوی دوم حسین گودرزوند چگینی
راوی سومافسانه علیرضایی
ناشرفرهنگی فرد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
قیمت ارزی
8 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۹۰۶.۷۵ کیلوبایت
۰۸:۳۱:۱۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

با سلام و احترام امیدوارم از خوندن کتاب لذت ببرین و بی‌صبرانه منتظر نظرات ارزشمند شما هستم. ادامه‌ی داستان رو می‌تونین از فیدیبو با نام سه (بخش دوم) دریافت کنین و همین‌طور این کتاب چندین جلد خواهد داشت که در آینده از فیدیبو قابل دریافت خواهد بود. سپاس بی‌کران معین فرد

5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳

عالی بود عالییییی😍 تا اشکم در میومد ی اتفاقی می افتاد...👍❤ عاشق هیجانشم😍 امیدوارم کرادن نمیره🤣 نمیدونم چرا کراش زدم

5
(2)
99,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سقوط مرگبار جلد 3
سقوط مرگبار جلد 3
سه: بخش اول
فرهنگی فرد
5
(2)
99,000
تومان