0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
معرفی، خرید و دانلود کتاب ۳۶۵ روز بدون تو!

معرفی، خرید و دانلود کتاب ۳۶۵ روز بدون تو!

کتاب متنی
نویسنده:
ناشر:
درباره ۳۶۵ روز بدون تو!

کتاب ۳۶۵ روز بدون تو اثر اخی را: سفری در غم و امید

کتاب ۳۶۵ روز بدون تو، اثر نویسنده کانادایی اخی را، داستانی غم‌انگیز و در عین حال اميدوارکننده را روایت می‌کند که به بررسی موضوع فقدان، عشق و التیام می‌پردازد. داستان مجموعه اشعار ۳۶۵ روز بدون تو حول محور زنی به نام نارومی می‌چرخد که شوهرش را به طور ناگهانی از دست می‌دهد. او در غم از دست دادن همسرش غرق می‌شود و نمی‌داند چگونه با فقدان او کنار بیاید. نارومی در تلاش برای یافتن معنای زندگی در دنیایی بدون همسرش، تصمیم می‌گیرد هر روز خاطرات خود را با او در دفترچه‌ای بنویسد.

متن کتاب 365 روز بدون تو درباره چیست؟

این کتاب در طول ۳۶۵ روز، سیر و گذار نارومی در غم و اندوه و همچنین تلاش‌های او برای یافتن دوباره شادی و امید در زندگی را دنبال می‌کند. در این مسیر، نارومی با افراد مختلفی آشنا می‌شود و تجربیات جدیدی کسب می‌کند که به او کمک می‌کند تا با فقدان همسرش کنار بیاید و به زندگی ادامه دهد. کتاب ۳۶۵ روز بدون تو به دلیل روایت صادقانه و احساسی خود از غم و اندوه، مورد تحسین قرار گرفته است. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند تا با احساسات خود در مورد فقدان عزیزانشان ارتباط برقرار کنند و در عین حال به آنها امید می‌دهد که می‌توانند بر غم و اندوه خود غلبه کنند و به زندگی ادامه دهند.

علاوه بر این، این کتاب به بررسی موضوعات مهم دیگری مانند قدرت عشق، اهمیت خاطرات و قدرت التیام اشاره می‌کند.

آشنایی با نویسنده کتاب 365 روز بدون تو

نویسنده کتاب 365 روز بدون تو اخی را است. او یک شاعر و نویسنده کانادایی است. این کتاب مجموعه‌ای از اشعار روزشمار است که به زبان انگلیسی نوشته شده و به فارسی نیز ترجمه شده است. اشعار اخی را نشان می‌دهد که او تجربیات زیادی در عشق، از دست دادن و غم و اندوه داشته است. 365 روز بدون تو به دلیل لحن صمیمی و احساسی اش به پرفروش تبدیل شده است و به بسیاری از خوانندگان در سراسر جهان کمک کرده است تا با احساسات سخت خود کنار بیایند.

کتاب 365 روز بدون تو برای چه کسانی مناسب است؟

·     اگر از طرفداران شعر هستید، به خصوص شعرهایی که در مورد عشق، از دست دادن و غم و اندوه هستند، از این کتاب لذت خواهید برد. اشعار اخی را به دلیل لحن صمیمی و احساسی‌شان شناخته شده‌اند و می‌توانند به شما در برقراری ارتباط با احساسات خودتان کمک کنند.

·     اگر در حال گذراندن دوران سختی در زندگی خود هستید، مانند سوگواری برای از دست دادن یکی از عزیزان یا جدایی از عشقتان، این کتاب می‌تواند منبع مناسبی برایتان تلقی شود. اشعار اخی را یادآور این نکته هستند که شما تنها نیستید و دیگران نیز درد و رنج شما را تجربه کرده‌اند.

·     این کتاب کاوش عمیقی در ماهیت عشق و از دست دادن ارائه می‌دهد. اخی را نویسنده کتاب 365 روز بدون تو، در این کتاب در مورد مراحل مختلف غم و اندوه و همچنین راه‌های یافتن شفا و امید صحبت می‌کند.


شما می‌توانید جهت خرید کتاب 365 روز بدون تو از طریق همین صفحه اقدام کنید. قیمت کتاب 365 روز بدون تو در فیدیبو نسبت به سایر پلتفرم‌ها بسیار مناسب است.



دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
330.۰۰ بایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهاکی را
مترجمنهال سهیلی‌ فر
ناشرداهی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
۳۶۵days without you
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
160,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳۳۰.۰۰ بایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 208 مخاطب
تلخ ☕️ (4)
حال‌خوب‌کن ✨ (3)
5
78 ٪
4
6 ٪
3
4 ٪
2
3 ٪
1
7 ٪
12 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این غر های یه دختر ۱۵ ساله شکست عشقی خورده هست که اگه خودش تو ۱۶ سالگی میخودندش حالش از خودش به هم میخورد! بعد من نمیدونم چرا یه عده این کتاب رو میخونن و از اون بدتر چطور یه ناشر زیر بار چاپ همچین چیزی رفته!!!

5

به این کتاب نباید از منظر شعر نگاه کنید. شعر یعنی ترکیبی از خیال و اندیشه و احساس، این کتاب احساسات خالصه! مثل این می مونه یکی بهت بگه بیا بریم سینما ولی ببرت پارک! درسته به سینما نرفتید ولی پارک هم جای قشنگیه!

1

افتضاح هیچ حرف برای گفتن نداره واقعا چرا این کتاب باید توی لیست پرفروش های فیدیبو باشه؟

5
حال‌خوب‌کن ✨
خوش‌خوان 🪶
تلخ ☕️
گیرا 🧲

خب ...این حرف دل اکثر ماهاست و اینجوریه که باید برگردی به نویسنده بگی تو از کجا حال دل ادما رو میدونی ...این کتاب چیزیه که ممکنه برای همه ی ما یه بار این اتفاق بیافته

1

به نظر من متن شبیه پیج های تکست اینستاگرامه انگار یه نوجوون 15ساله نوشته پر از طرحواره س

3
تلخ ☕️

من به کسایی پیشنهاد میکنم که تازه شکست عشقی خوردن و کات کردن و ‌...

2

نمیدونم این کتاب بخاطر چی انقدر مشهور شده چون من تا انتهاش رو خوندم و حتی متوجه نشدم هدف کتاب چی بوده.

5

عالی

5
تلخ ☕️
پربار 🌳
گیرا 🧲

آنچه که از دل براید بر دل نشیند فقط همین

1

چقدر مسخره بود

نمایش 2 نقد دیگر
4.4
(208)
تلخ ☕️ (4)
61,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
۳۶۵ روز بدون تو!
اکی را
داهی
4.4
(208)
تلخ ☕️ (4)
61,000
تومان