0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
گانباته!

معرفی، خرید و دانلود کتاب گانباته!

هنر ژاپنی‌ها در یک عمر حرکت رو به جلو
ناشر:
نشر سنگ
درباره گانباته!

«گانباته» مفهومی ژاپنی است تقریباً به معنای «تمام تلاشت را بکن»، «ادامه بده» و «هرگز تسلیم نشو». این مفهوم مثل دو مفهوم مهم دیگر در فرهنگ ژاپن، یعنی «وابی سابی» و «ایکیگای»، برای خود ژاپنی‌ها تا حدود زیادی ذاتی و فطری است.

«نشر سنگ» پیش از این، دو کتاب «ایکیگای، دلخوشی‌های کوچک زندگی» و «وابی سابی هنر کامل نبودن در زندگی» را منتشر کرده است و حالا با انتشار «گانباته! هنر ژاپنی‌ها در یک عمر حرکت رو به جلو» مفاهیم سه‌گانه‌ی فرهنگ الهام‌بخش ژاپن برای زندگی پرمفهوم و همراه با تلاش بیش‌تر، کامل می‌شود.

«آلبرت لیبرمن» در این کتاب، ما را وارد طرز فکری می‌‌کند که باعث شده ژاپنی‌‌ها همیشه برای مواجهه با هر چیز تازه‌ای، آماده باشند و تمام تلاش‌شان را به کار بگیرند. از یک امتحان سخت گرفته تا حضور در یک تیم ورزشی، از آماده کردن غذا تا یک روز معمولی سر کار…‌‌ گانباته تصویر ساده اما کاملی است از آن‌چه باعث شده است ژاپنی‌ها این‌قدر سختکوش و البته موفق باشند.

کتاب در پنجاه فصل کوتاه و دلپذیر نوشته شده است و همراه با مثال‌های مفید و ملموس از زندگی، به مسایلی می‌پردازد که برای پرورش روحیه‌‌ی گانباته‌ی درون بسیار مفیدند.‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

هر چند که بسیاری از ابعاد زندگی خارج از کنترل ما هستند، اما نحوه‌‌ی برخورد ما با آن‌‌ها یک انتخاب است. «گانباته» درباره‌‌ی این است که با آن‌‌چه داریم همه‌‌ی توان‌‌مان را به کار بگیریم، راه‌‌هایی پیدا کنیم تا از پس سختی‌‌هایی که در مقابل‌‌مان سبز می‌‌شوند برآییم و از این حقیقت قوت بگیریم که اگرچه همیشه نتوانسته‌ایم موفق بشویم، اما می‌‌دانیم که آن‌‌چه را در توان‌‌مان بوده انجام داده‌‌ایم و آماده‌‌ایم تا به جلو حرکت کنیم.

توانایی تاب آوردن و پشتکار داشتن در همه‌‌ی ما نهفته است. اجازه دهید این کتاب به شما کمک کند تا به آن قدرت دسترسی پیدا کنید و تشویق‌‌تان کند تا در مواقع سخت با انگیزه و امیدوار باقی بمانید.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
734.۰۰ بایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهآلبرت لیبرمن
مترجمزهرا نوری
ناشرنشر سنگ
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ganbatte
تاریخ انتشار
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
قیمت ارزی
2 دلار
قیمت چاپی
130,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷۳۴.۰۰ بایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
گانباته!
گانباته!
هنر ژاپنی‌ها در یک عمر حرکت رو به جلو
نشر سنگ
0
(بدون نظر)
45,000
تومان