0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
یادگاری

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی یادگاری

نویسنده:
تریسی اجز
درباره یادگاری

داستان صوتی «یادگاری» داستان رنج غم بازمانده بودن زنی است که نقش مادرانگی در وجودش نشسته است. نقشی که یادگاری‌های شیرینی دارد و خاطراتی که مرورشان کار هر روزه‌ی او شده است. زنی که نه مادر دخترکی فوت شده، که نامادری اوست و غم از دست دادن آن دختر در روزگارش پررنگ شده است. داستان صوتی «یادگاری» را با صدای لیلا سیاره می‌شنوید؛ داستانی کوتاه به قلم تریسی اجز، ترجمه حسین مسعودی آشتیانی، از مجموعه «روایت آواهای سوپرانو».


در قسمتی از داستان «یادگاری» می‌شنوید:

«تیلی یک سگ داشت، سگی دورگه و بامزه‌ای به نام انگس. پنجه‌های بزرگی داشت اما باقی اندام‌هایش متوسط بودند، همه جا جز چشمانش. چشمان آبی بزرگی داشت. همه می‌گفتند موجودی خاص است. تیلی او را فرشته نگهبان خود می‌دانست چون در شرایط خاص مختلف، هیچ گاه او را ترک نکرده بود. اگر تیلی بدون او از خانه بیرون می‌رفت، انگلس می‌نشست و در انتظار او به پنجره خیره نگاه می‌کرد و تا زمانی که به خانه برنمی‌گشت از جایش جنب نمی‌خورد. آن اواخر زیرش بالش نرمی گذاشتیم تا بیش از این صدای برخورد استخوان‌های آن حیوان بیچاره را به لبه پنجره نشنویم.»


یکی دیگر از مزیت‌های داستان صوتی «یادگاری»، در کنار موضوع پر از احساس داستان و روایتش، کوتاه بودن آن است؛ پس اگر پرداختن به عواطف انسانی، به خصوص احساس‌های زیبای زنانه، برایتان جالب است و زمان کمی برای شنیدن یک داستان خوب دارید، می‌توانید این داستانک صوتی را در ۱۲ دقیقه بشنوید!


زنان، این نیمی از جمعیت جهان، که بسته به اینکه فرهنگ زمانه در چه اوضاعی به سر ببرد، احساس خوشبختی‌شان کم یا زیاد می‌شود، هر یک داستان‌هایی ناگفته در دل دارند که اگر عیان شود، چه خنده‌ها و گریه‌ها و فریادها و آوازها که شنیده نخواهد شد؛ نوین کتاب در قالب مجموعه‌ای به نام «روایت آواهای سوپرانو» صدای لطیف و گاه حزن‌انگیز و گاه سرخوشانه جمعی از زنان تاریخ ایران و جهان را منتشر کرده است که داستان پیش رو، یکی از آنهاست.

داستان «یادگاری» بخشی از مجموعه داستان‌های زنانه «روایت آواهای سوپرانو» است که هر یک به شکلی به موضوع زنان می‌پردازند. دبیری این مجموعه بر عهده حسین مسعودی آشتیانی است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
12.۱۶ کیلوبایت
مدت زمان
۱۲:۳۲
نویسندهتریسی اجز
مترجم حسین مسعودی آشتیانی
راویلیلا سیاره
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
قیمت ارزی
1 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲.۱۶ کیلوبایت
۱۲:۳۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (2)
گیرا 🧲 (2)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
تلخ ☕️
گیرا 🧲

داستانی درباره فقدان. فقدانی که سعی بر فراموشی آن داری و ناگهان نشانه ای جدید همه‌چیز را برمی گرداند.

5
حال‌خوب‌کن ✨
آرامش‌بخش 🌱
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩
پربار 🌳
گیرا 🧲

بسیار اجرای روان و خوبی بود

5
(2)
اجرای روان 🎙️ (2)
10,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
یادگاری
یادگاری
تریسی اجز
نوین کتاب
5
(2)
اجرای روان 🎙️ (2)
10,000
تومان