0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ناگفته‌های زندگی پیش از تولد
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ناگفته‌های زندگی پیش از تولد

نویسنده:
توماس ورنی
درباره ناگفته‌های زندگی پیش از تولد

نوع رابطه‌ی مادر پیش از تولد با فرزند، می‌تواند از مهم‌ترین مراحل زندگی کودک باشد. این فرضیه توسط روان شناسان بزرگی چون اریک برن مطرح شده است. فراگیری و آموزش نظریه تحلیل رفتار متقابل می‌تواند مکمل این کتاب برای درک وآگاهی بیشتر مادران باشد.

زبان این کتاب بسیار روان است و هر شنونده‌ای را به خود جلب می‌کند. طیف مخاطبان کتاب گسترده است، بانوان خانه‌دار، متخصص زنان و زایمان، ماما، روان پزشکان و روان شناسان و در نهایت دختران و زنانی که قصد دارند به مقام رفیع مادر شدن برسند، از جمله مخاطبان کتاب هستند.


در بخشی از کتاب چنین آمده است:

هربار که این داستان را درکنفرانس‌هایم بین می‌کنم، با تعجب می‌بینم که حضار بی اطلاع سرشان را با ظاهری مطمئن تکان می‌دهند. فکر این که بچه از دوران درون رحمی خاطره دارد به نظرشان بیشتر یک داستان تخیلی است.


و اما درجای دیگر کتاب می شنویم:

رابطه‌ای که شیرخوار با پدرش دارد راز بزرگی است. رابطه‌ای که اصولا ناشی از عشق است. در ابتدا،روابط روان شناسی و فیزیولوژیکی قابل مقایسه با روابطی که بچه را به مادر متصل می‌کند، غائب هستند. پدران بچه را ۹ ماه در خود حمل نمی‌کنند به اوشیر نمی‌دهند، فقط گاهی اوقات با شیشه به او غذا می‌دهند و نسبت به همسر خود زمان کمتری را با او می‌گذرانند. با این وجود رابطه‌ای که بین پدران و بچه شکل می‌گیرد، می‌تواند به اندازه رابطه شیر خوار با مادر، قدرتمند و حیاتی باشد.

کتاب صوتی "ناگفته‌های زندگی پیش از تولد" نوشته توماس ورنی را مهدی بهنوش و فاطمه حسین پور ترجمه کرده و نشر ورجاوند به چاپ رسانیده و نشر دیجیتال موج کتاب آن را صوتی کرده است. کتاب را با صدای ناهید حجت پناه و تدوین صوتی صادق مهرانی می‌شنوید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
477.۶۰ کیلوبایت
مدت زمان
۰۸:۲۴:۴۵
نویسندهتوماس ورنی
مترجممهدی بهنوش
مترجم دومفاطمه حسین پور
راوی ناهید حجت پناه
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۱۰/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۷۷.۶۰ کیلوبایت
۰۸:۲۴:۴۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,000
٪50
37,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ناگفته‌های زندگی پیش از تولد
٪50
ناگفته‌های زندگی پیش از تولد
توماس ورنی
انتشارات موج کتاب
0
(بدون نظر)
75,000
٪50
37,500
تومان