0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ربکا

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ربکا

ناشر:
رمانو
درباره ربکا

اثری که در حال حاضر با آن مواجه هستید، یک کتاب است که به طور جاودانه به یک فیلم مشهور تبدیل شده است. "ربه‌کا" (۱۹۴۰) با کارگردانی آلفرد هیچکاک، برگرفته از کتاب صوتی "ربکا" نوشته دافنه دوموریه، نویسنده و نمایشنامه‌نویس بریتانوی، است. این اثر کتابی است که در سال ۱۹۳۸ منتشر شد و به واسطه آن، دوموریه به عنوان یکی از بزرگترین نویسندگان معاصر مطرح شد.

دوموریه در یادداشت‌های خود به خواهران برونته (شارلوت، امیلی و آن) به عنوان الهام‌دهندگان ادبی خود اشاره می‌کند و در سال ۱۹۶۱ یک بیوگرافی در مورد "برانول برونته"، برادر خواهران برونته، نیز نوشته است.

کتاب صوتی ربه‌کا با جمله‌ای که بازی‌های مشهور تاریخ ادبیات را به یاد می‌آورد، شروع می‌شود: "دیشب در عالم رؤیا دیدم که بار دیگر در ماندرلی پا گذاشتم." داستان توسط یک زن جوان روایت می‌شود که تا پایان داستان ناشناس باقی می‌ماند. این رمان درباره یک زن مرموز و یک خانه اسرارآمیز است و هر دو از زندگی نویسنده الهام گرفته شده‌اند.

دافنه دوموریه درباره "ربه کا" می‌نویسد: "این کتاب احتمالاً درباره تأثیر و تأثر همسر اول بر زندگی همسر دوم است. زندگی زن دوم به یک کابوس تبدیل می‌شود... تراژدی در انتظار در نزدیکی است و سپس، بوم! یک اتفاق رخ می‌دهد."

کتاب صوتی ربه کا در سال ۲۰۰۰ جایزه آنتونی را به عنوان بهترین رمان قرن برنده شد. این کتاب صوتی یک داستان عاشقانه، دراماتیک و پر از راز است که در دههٔ ۳۰ میلادی جریان دارد. همراه ما باشید تا داستانی پر از احساسات، رازآلود و جذاب را بشنوید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۱۴ مگابایت
مدت زمان
۲۰:۳۹:۲۵
نویسندهدافنه دوموریه
مترجم سعید اختری زاده
راویبانو بهارلو
ناشررمانو
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۲۲
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۱۴ مگابایت
۲۰:۳۹:۲۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
33 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
66 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

صداش به دلم ننشست جوری که اصلا ترغیب نشدم این کتابو با این قیمت پایین بخرم نوع خوانش حتی توی کاور معیار و محاوره قاطی بود ، این خیلی بدش کرده بود

1

صدای گوینده خوب نبود آماتور بود

2
(3)
اجرای روان 🎙️ (1)
60,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ربکا
ربکا
دافنه دوموریه
رمانو
2
(3)
اجرای روان 🎙️ (1)
60,000
تومان