0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چهل دیدار خدامراد جلد 1

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی چهل دیدار خدامراد جلد 1

اسرار کیمیای درون
نویسنده:
احمد حلت
درباره چهل دیدار خدامراد جلد 1

جلد اول کتاب چهل دیدار خدامراد تحت عنوان اسرار کیمیای درون کتابی است درباره‌ی آموزه‌های خدامراد.

برای همه آن‌هایی که در جستجوی رهایی از قیدهای ذهن و احساس وعادت‌های ناخواسته زمین درگیر شده‌اند وهنوز آرزوی پرواز را از یاد نبرده اند، خدامراد همان پیر خردمندی است که ده‌ها سال در مجله موفقیت درس های خودشناسی را بیان کرده است وهمیشه مشتاق داشتن کتاب کاملی از نظرات او بوده‌اید.

کتاب رمان تخیلی نیست وهیچ داستانی را دنبال نمی‌کند. در واقع چهل کلاس تئوری وعملی خودشناسی و روانشناسی موفقیت است که در قالب گفتگو بین دوشخصیت شاگرد و استاد برگزار شده است. کتاب در دوجلد نوشته شده، جلد اول شامل بیست جلسه کلاس یا بیست دیدار با خدامراد است که در طی آن با مبانی دیدگاه‌های خدامراد، برای روبرو شدن با دشواری‌های زندگی وآغاز سفر موفقیت به سمت تبدیل شدن به یک انسان عالی آشنا می‌شویم. اتفاق اصلی در بیست دیدار اول رخ می‌دهد و تغییرات اساسی و ضروری که باید در شخصیت فرد رخ دهد تا از یک انسان عادی به یک فرد شاخص وعالی تبدیل شود در همین دیدارها تشریح می‌شود.

در این دنیا که همه چیز آن درحال تغییر و دگرگونی است، اگر نتوانیم هم پای تغییرات، بهترین تحول را درخود ایجاد کنیم، در شکل قدیمی خود جا زده و از یک یک لحظه به بعد عقب می‌مانیم و برای همیشه پشت سر گذاشته می‌شویم. این کتاب را بشنوید حتم داریم تا تبدیل شدن به خدامراد زندگی خود آن را همیشه همراه خواهید داشت.

کتاب چهل دیدار خدامراد نوشته دکتر احمد حلت را موسسه موفقیت به چاپ رسانیده و نشر دیجیتال موج کتاب با صدای هنرمند گرامی آقای داود حیدری و مهدی مجنونی کسمایی صوتی کرده است تدوین صوتی کتاب را بهزاد بهادر انجام داده است.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
290.۱۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۵:۰۹:۱۹
نویسندهاحمد حلت
راویداود حیدری
راوی دوممهدی مجنونی کسمایی
ناشرانتشارات موج کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۰۸
قیمت ارزی
3 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۹۰.۱۲ کیلوبایت
۰۵:۰۹:۱۹

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
58,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چهل دیدار خدامراد جلد 1
چهل دیدار خدامراد جلد 1
اسرار کیمیای درون
انتشارات موج کتاب
0
(بدون نظر)
58,000
تومان