0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
موج ها و دریاها
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی موج ها و دریاها

درباره موج ها و دریاها

مجموعه «موج‌ها و دریاها» داستانک‌هایی هستند که تنه به خاطره می‌زنند؛ خاطراتی شاعرانه. گاهی داستان از نقطه اوج شروع می‌شود، گاهی پر از حسرت و نوستالژی‌ است و گاهی اشک روی چشمانتان می‌نشانند. قلم روح‌الله حسینی، نویسنده‌ این مجموعه، روان، گیرا و سرشار از احساس است. داستان‌ها بیشتر روایت‌گر اتفاقی در گذشته‌اند؛ روایت‌گر خاطره‌ای خوش، ناخوش‌، خیال‌انگیز، و وهم‌آلود. به همه علاقه‌مندان داستان، شنیدن مجموعه داستان صوتی «موج‌ها و دریا‌ها» را با صدای احسان چریکی پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از ویژگی‌های جذاب این مجموعه، در کنار قلم شاعرانه و دلنشین نویسنده آن، کوتاه بودن هر داستان است. داستان‌های این مجموعه بسیار کوتاه و روان‌اند و در طول شنیدن داستان‌ها شنونده را، نه‌تنها خسته نمی‌کنند، بلکه او را تشنه‌تر می‌کنند. ذهنتان همراه با شنیدن مجموعه «موج‌ها و دریاها» درگیر مفاهیمی چون عشق، مرگ، جنگ، تنهایی، صور خیال، وهم، ترس و اضطراب می‌شود.


جایی در این کتاب با صدای احسان چریکی می‌شنوید:

«یادم هست، یک بار مقابل چشمان آبی دوشیزه ‌ای بسیار جوان  فرود آمدم. آبی چشمانش از ترس، مثل موجی، بیرون پرید و به سینه‌ام خورد. کمی خیس شدم، اما مهم نبود. بعدش، از خنده روده‌ بر شدیم. در همان یک لحظه عاشقم شده بود. می گفت: «روی زمین و در راهروی متروها دنبالت می گشتم، چگونه از آسمان رسیدی؟» لباسم را تکاندم و عذرخواهی کردم از اینکه ترسانده بودمش و با ناز و دلبرانه گفتم: «آن ابر سپید خوش‌تراش را می بینی آن بالا؟ از آن چکیدم.» صدای خنده ‌اش بلندتر شد. گفت: «مرا هم می بری آن بالا؟ تا آن ابر؟» گفتم: «عزیزم، نمی ماند آنجا، همان بالای برج. اما اگر بخواهی، تا بالای برج می برمت.» گره در ابروان بور و کمانی‌ اش انداخت و گفت: «تو که گفتی از بالای ابرها آمدی!؟» دستپاچه شدم، و این بار من عاشق. من‌من ‌کنان، پی حرفی می گشتم که اصلاح کنم اشتباهم را، اما او رفته بود.»


سید روح‌‌الله حسینی، نویسنده کتاب «موج‌ها و دریاها» در سال ۱۳۷۶ وارد دانشگاه علامه طباطبایی شد و پس از کسب مدرک کارشناسی مترجمی، سال ۱۳۸۰، وارد دانشگاه تهران در رشته زبان و ادبیات فرانسه شد. او تحصیلاتش را در همین رشته و دانشگاه، با تمرکز بر ادبیات تطبیقی، به پایان رساند. وی از سال ۱۳۸۴ تا کنون با مجله فرانسوی زبان روو دو تهران نیز همکاری دارد و بیش از ۵۰ مقاله در زمینه شعر و ادب و سینما به چاپ رسانده است.


احسان چریکی گوینده کتاب صوتی «موج‌ها و دریاها» دانش‌آموخته‌ کارشناسی ارشد رشته‌ مطالعات فرانسه از دانشگاه تهران است. وی علاوه بر فعالیت در زمینه‌ تدریس و مترجمی زبان فرانسه، دوره‌های گویندگی را هم نزد استاد «نصرالله مدقالچی» گذرانده است.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
226.۰۲ کیلوبایت
مدت زمان
۰۴:۰۰:۰۶
نویسنده روح الله حسینی
راویاحسان چریکی
ناشرنوین کتاب
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۹/۰۵
قیمت ارزی
2 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۲۲۶.۰۲ کیلوبایت
۰۴:۰۰:۰۶

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
28,000
٪30
19,600
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
موج ها و دریاها
٪30
موج ها و دریاها
روح الله حسینی
نوین کتاب
5
(1)
28,000
٪30
19,600
تومان