0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سفرهای تای

معرفی، خرید و دانلود کتاب سفرهای تای

جادوی آزمایشگاه
درباره سفرهای تای

داستان تصویری «سفرهای تای: جادوی آزمایشگاه» ماجرای کوری و تای، دو برادری است که عاشق اکتشاف و تحقیق‌اند؛ داستانی درباره‌ی علاقه‌مندی به علم و حل‌مسئله!

اگر تو هم دوست داری مثل دانشمندان واقعی مواد گوناگون را با هم مخلوط کنی، آن‌ها را فشار بدهی یا بکشی، با تای و کوری همراه شو!

آن روز، قرار بود که مادر تای و کوری را به موزه ببرد. آن دو که عاشق تحقیق و کشف کردن بودند، به‌محض اینکه از خانه بیرون رفتند، اکتشافات‌شان را شروع کردند. گاه روی حشرات تحقیق می‌کردند و با ذره‌بین به کرم ابریشم خیره می‌شدند و گاه هم باد را توی دست‌شان می‌گرفتند. تازه در مسیرشان، به آزمایشگاه هم برخوردند. تای عاشق روپوش‌های سفید و عینک‌های مخصوص بچه‌هایی شد که در آزمایشگاه مشغول کار با میکروسکوپ بودند. او دوست داشت هرچه زودتر وارد آزمایشگاه شود، اما تابلوی کنار در به آن‌ها هشدار داد که بچه‌های زیر هشت‌ سال حق ورود به آزمایشگاه را ندارند. تای حسابی پکر شده بود. اما کمی بعد، وقتی نوبت کندن زمین و کشف فسیل‌ها ‌رسید، پسرک احساس بهتری پیدا کرد. در حقیقت، همین موقع بود که فکری معرکه در ذهن او جرقه زد. شاید برای دانشمند شدن حتماً به لباس مخصوص آزمایشگاه یا عینک ایمنی احتیاجی نباشد! به نظر شما، چه فکر معرکه‌ای به ذهن تای کوچولو رسیده است؟ آیا او می‌تواند آزمایشگاه خودش را داشته باشد یا باید تا هشت‌سالگی‌اش منتظر بماند؟!

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
25.۸۱ کیلوبایت
تعداد صفحات
33 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۱:۰۶:۰۰
نویسندهکلی استارلینگ لاینز
مترجممهسا پورحقانی
ناشرموسسه فرهنگی دکسا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ty's Travels Lab Magic
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
3 دلار
قیمت چاپی
75,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲۵.۸۱ کیلوبایت
۳۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سفرهای تای
سفرهای تای
جادوی آزمایشگاه
موسسه فرهنگی دکسا
0
(بدون نظر)
45,000
تومان