0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
اصول سرپرستی

معرفی، خرید و دانلود کتاب اصول سرپرستی

ناشر:
کنکاش
درباره اصول سرپرستی

توسعه و گسترش سازمانها و پیچیدگی روزافزون آنها از یک سو و شرایط محیطی متغیر بعلاوة فن آوریهای جدید از سوی دیگر، توجه بیش از پیش به مدیریت و بکارگیری مدیران شایسته را در سازمانها ضروری ساخته است. مدیرانی که بتوانند ضمن بهره گیری صحیح از نظریه ها و اصول مدیریت، شرایط درونی سازمان خود را به خوبی تشخیص داده و در هر شرایط و نیاز کاری به رفع مشکلات حوزه کاری و یا سازمان خود بپردازند.

امروزه لزوم کسب دانش مدیریت از محدودۀ تخصصی مدیران فراتر رفته و فراگیری این دانش برای متخصصین سایر حوزه¬های علمی بخصوص رشته های فنی ـ مهندسی و هنر نیز بعنوان یک ضرورت اساسی مطرح شده است. بطوری که بسیاری از اصول، قواعد، عناصر و وظایف مدیریت در قالب درسی چون« اصول سرپرستی» بعنوان یک تا دو واحد تخصصی در دانشگاهها و مراکز آموزشی ارائه گردیده است.

کتاب حاضر نیز به منظور تأمین سرفصلهای این درس، در هفت فصل نوشته شده است. نگارنده در این کتاب تلاش نموده است تا ضمن در نظر گرفتن میزان توانایی های دانشجویان رشته های فنی و مهندسی در درک مفاهیم مدیریتی، مطالب را به شکلی بیان نماید که برای دانشجویان رشته مدیریت و علاقه مندان به مباحث « سازمان و مدیریت» منبع مناسب و قابل قبولی باشد.

در این کتاب مفهوم « سرپرستی» بعنوان فعالیتی عام که لازمۀ هر فعالیت و کار هدفدار و سازمان یافته است، در نظر گرفته شده است. از نکات مثبت این کتاب طرح پرسش های مربوط به هر فصل است که می تواند به درک و فراگیری دانشجویان عزیز کمک نموده و بازخور مناسبی از میزان مطالب فراگرفته شده را نیز ارائه نماید.

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
2.۲۸ کیلوبایت
تعداد صفحات
145 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۵۰:۰۰
نویسندهمسعود احمدی نژاد
ناشرکنکاش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۸/۰۱
قیمت ارزی
1.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۲.۲۸ کیلوبایت
۱۴۵ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
اصول سرپرستی
اصول سرپرستی
مسعود احمدی نژاد
کنکاش
0
(بدون نظر)
75,000
تومان