0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
وسپرتین

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی وسپرتین

ناشر:
ماه آوا
درباره وسپرتین
- بخشی از کتاب: مردگان لورایلی آرام نمی‌گیرند. آرتمیسیا تحت تعلیم است تا به یکی از خواهران خاکستری تبدیل شود. راهبه‌ای که بدن مردگان را تطهیر می‌کند تا روحشان بتواند به دنیای دیگر سفر کند. در غیر این صورت روح مردگان به‌عنوان شبحی زنده شده و عطش زیادی برای بازگشت به زندگی خواهد داشت؛ و آرتمیسیا ترجیح می‌دهد با مردگان هم‌نشین باشد تا زنده‌هایی که زیر لب در مورد دستان زخمی و گذشته‌ی دردناکشان باهم حرف می‌زدند. وقتی صومعه‌ای که او در آن تعلیم می‌بیند، توسط سربازانی تسخیرشده مورد حمله قرار می‌گیرد، آرتمیسیا با بیدار کردن و به فرمان گرفتن شبحی کهن در میراث یک قدیس به دفاع از خانه‌ی خود درمی‌آید. این شبح یک بازمانده است، موجودی پلید که ممکن است به‌محض پرت شدن حواس آرتمیسیا او را به تسخیر درآورد. به فرمان گرفتن و استفاده از قدرت خارق‌العاده‌ی بازمانده تقریباً تمام توان آرتمیسیا را می‌گیرد؛ اما مرگ به لورایلی آمده و تنها یک وسپرتین، راهبه‌ای که آموزش دیده تا میراثی بزرگ را به کار ببرد، شانس مقابله با مرگ را دارد. حالا که دانش وسپرتین‌ها در طی زمان گم و فراموش شده، آرتمیسیا چاره‌ای ندارد جز اینکه دست به دامان آخرین راه‌حل خود شود. بازمانده. ارتباط آرتمیسیا با بازمانده طی کشف راز شوم قدیسین، اسرار و جادوی تاریک، رفته‌رفته محکم‌تر می‌شود و زمانی که شیطانی پنهان پا به میدان می‌‌گذارد آرتمیسیا برای مقابله با این خطر خود را در مرز شکستن تمام چیزهایی که به آن باور داشته و آموخته بود، می‌بیند؛ و همه‌ی این‌ها در صورتی ا‌ست که بازمانده، خود اول به او خیانت نکند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
893.۷۳ مگابایت
مدت زمان
۱۶:۰۶:۳۷
نویسندهمارگارت راجرسون
مترجماطلسی خرامانی
راویسپیده سلیمیان
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۴/۲۷
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۸۹۳.۷۳ مگابایت
۱۶:۰۶:۳۷

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
5
ستاره
55 ٪
4
ستاره
22 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5
حال‌خوب‌کن ✨
اجرای روان 🎙️
سرگرم‌کننده 🧩

اول از همه بگم که گویندگی خیلی خوب بود! واقعا لذت بردم🥺 لطفا بازم از کتاب‌های فانتزی رو کتاب‌صوتی کنید مثل رویاهای مدفون، خانه پوچی، نغمه آشیل...🤍🥲 کتاب اوایلش خیلی واسم جذاب بود ولی وقتی حدودا وسط‌هاش بودیم جذابیتش واسم خیلیییی کم شد و پایانش خوب بود ولی فقط خوب بود یه جیز معمولی و چندان خوشم نیومد. برخلاف اینکه فانتزی یانگ ادالت هست اصلا رومنسی نداشت😂 با اینکه فکر میکردم این نویسنده رومنس بهش اضافه میکنه ولی اصلا رومنس نداد. فضای کتاب دارک و بنظرم اگه داخل پاییز یا زمستون گوش کنه خیلی حس‌وحالش بهتر میشه. شخصیت‌پردازی آرتمیسیا خوب بود یعنی روند رشد شخصیت‌ش کاملا پیدا بود ولی بقیه شخصیت‌ها اصلا هیچی چندان چنگی به دل نمیزد.

3

اول از همه باید از فیدیبو و ماه آوا بخاطر صوتی کردن این ژانر تشکر کنم و از انتخاب خوبشون در مورد داستان کتاب که خیلی جذاب بود . ژانر فانتزی و علمی تخیلی فکر میکنم مورد علاقه ی خیلی ها باشه اما توی کتاب های صوتی بشدت جاش خالی بود البته دوتا کتاب بازم خیلی کمه و امیدوارم تعدادش بیشتر بشه اگر به ژانر فانتزی و تاریخی و جادوگری و تسخیر ارواح علاقه دارین حتما این کتاب رو گوش بدین پشیمون نمیشید داستان دارای کشش و جذابیت قابل قبولی است ولی صدای گوینده کمی توی ذوق میزد که از وسطای داستان تقریبا بهش عادت کردم . باسپاس *****

5

به ماه اوا اعتماد کردم بخاطر صداهای خوبی که استفاده می‌کرد .لطفا حداقل به اشتباهات خوانش دقت کنید لحن خوانش به جهنم

1

فقط واسه بچه ها خوبه

4.1
(9)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
109,200
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
وسپرتین
وسپرتین
مارگارت راجرسون
ماه آوا
4.1
(9)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
109,200
تومان