0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
افسانه کاریزما
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب افسانه کاریزما

علم و هنر جذب دیگران
درباره افسانه کاریزما


افراد کاریزماتیک یک مزیت بزرگ در خود دارند و آن عبارت است از توانایی جذب افراد و اثرگذاری بر آن‌ها و در نتیجه داشتن چنین ویژگی خاصی، می‌توانند به راحتی به اهداف خودشان برسند. همانطور که روی جلد کتاب عبارت "هنر جذب دیگران" نوشته شده، نویسنده این کتاب یعنی اولیویا فاکس کابان نیز قصد داشته تا به خواننده‌اش این هنر را بیاموزد. هنر جذب کردن افراد می‌تواند یک قابلیت بسیار مهم به‌شمار آید؛ چرا که یکی از ویژگی‌های مشترک در افراد موفق این است که شبکه بزرگی از افراد را با توانایی‌های مختلف به دور خود جمع می‌کنند. در نتیجه، اگر شما هم قصد دارید این ویژگی مهم را در خود داشته باشید و بتوانید با افراد مفید و مناسب شبکه‌سازی کنید؛ باید خود را به فردی کاریزماتیک بدل سازید. روش تبدیل شدن به یک انسان کاریزماتیک را در کتاب افسانه کاریزما یاد خواهید گرفت. این کتاب در دسته کتاب‌های توسعه فردی جای می‌گیرد.



درباره نویسنده

اولیویا فاکس کابان یک نویسنده و سخنران فرانسوی-آمریکایی است که در سال 1979 به دنیا آمد. کارنامه کاری او سرشار از همکاری با نام‌ها و برندهای بزرگ است؛ نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال، دانشگاه ام آی تی و دانشگاه هاروارد، از جمله جاهایی بوده‌اند که کابان با آن‌ها همکاری داشته است. او در شهرها و کشورهای مختلفی درباره موضوعات مرتبط با توسعه فردی سخنرانی کرده است و جزو سخنرانان پرطرفدار توسعه فردی محسوب می‌شود. همچنین، مقالاتی که فاکس کابان درباره مهارت‌های نرم نوشته، همیشه جزو مقالات پرخواننده بوده‌اند. در نتیجه، می‌توان او را در حوزه توسعه فردی یک نویسنده مطلع و باسواد دانست که می‌تواند مهم‌ترین نکات را به افراد بیاموزد و آن‌ها را به خوبی در مسیر موفقیت‌شان راهنمایی کند.


چرا باید کتاب افسانه کاریزما را مطالعه کرد؟

اولین دلیلی که می‌توان برای مطالعه کتاب افسانه کاریزما نام برد، نویسنده این کتاب است. از آنجایی که نویسنده این اثر اولیویا فاکس کابان است، با کتابی طرف هستیم که سرشار از اطلاعات کاربردی در زمینه توسعه فردی است. اما دومین دلیل برای مطالعه آن که اساسی‌ترین دلیل نیز محسوب می‌شود، موضوع کتاب است. تبدیل شدن به یک انسان کاریزماتیک می‌تواند دستاوردی بزرگ برای هر فرد به‌شمار آید. کتاب افسانه کاریزما با داشتن یک فهرست بندی دقیق، تک تک مسائل مرتبط با قدرت کاریزما را بررسی می‌کند و کاربردی‌ترین روش‌ها را برای رسیدن به این مهم معرفی می‌کند.



بخشی از کتاب افسانه کاریزما

مرلین مونرو می‌خواست مساله‌ای را ثابت کند. در یکی از روزهای گرم تابستان 1955، مرلین به همراه ویراستار مجله و عکاس آن به ایستگاه متروی گراند سنترال نیویورک رفت. گرچه سکوی راه آهن وسط آن روز کاری شلوغ پر از جمعیت بود، یک نفر هم متوجه حضور او نشد. با صدای شاتر دوربین عکاس، مرلین سوار مترو شد و به آرامی در گوشه‌ای از واگن نشست. هیچ کس او را نشناخت. مرلین می‌خواست نشان دهد اگر اراده کند، مرلین مونروی معروف یا نرما حین ساده ساده خواهد بود. در مترو او نرما جین بود ولی وقتی دوباره به پیاده روهای شلوغ نیویورک رسید، تصمیم گرفت مرلین مونرو شود. نگاهی به اطراف انداخت و به شوخی از عکاسش پرسید: "می‌خوای مرلین رو ببینی؟" هیچ ادای خارق‌العاده‌ای درنیاورد. فقط دستی به موهایش کشید و ژست گرفت.



پیشنهادهایی برای علاقه مندان کتاب افسانه کاریزما

به دوست داران کتاب افسانه کاریزما پیشنهاد می‌کنیم که این سه کتاب را نیز مطالعه کنند:

کتاب چگونه کمال گرا نباشیم

کمال‌گرایی در بسیاری از اوقات می‌تواند افراد را از موفقیت دور کند. بنابراین، اگر برای رسیدن به اهداف‌تان جدی هستید، باید از کمال گرایی دور شوید.

کتاب هنر گفتگو

برای جذب کردن افراد، یکی از ویژگی‌هایی که به شما کمک می‌کند خوب صحبت کردن است. کتاب هنر گفتگو کتابی است که روش‌ خوب صحبت کردن را آموزش می‌دهد.

کتاب هنر خوب زندگی کردن

کتاب هنر خوب زندگی کردن یکی از بهترین کتاب‌ها در حوزه توسعه فردی است؛ چرا که هرآنچه برای داشتن یک زندگی خود نیاز دارید را به شما آموزش می‌دهد. 


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۲۲ مگابایت
تعداد صفحات
296 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۲:۰۰
نویسنده اولیویا فاکس کابان
مترجمسعید یاراحمدی
ناشرانتشارات آموخته
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Charisma Myth
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
10 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۲۲ مگابایت
۲۹۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

عالیه کتاب. پر از راهکار عملی البته اونی که من خوندم مترجمش متفاوته و اطلاعی از نوع ترجمه این کتاب ندارم. واقعا راهکار های خوبی برای ارتباط موثر ارائه میده و همچنین پر از تمرین های بهبود فردیه

4

اگر به مهارت های اجتماعی و اینجور چیزها علاقه مندین این کتاب و البته آیین دوستیابی آقای کارنگی عالی هستن

4.1
(8)
پربار 🌳 (1)
112,000
٪50
56,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
افسانه کاریزما
٪50
افسانه کاریزما
علم و هنر جذب دیگران
انتشارات آموخته
4.1
(8)
پربار 🌳 (1)
112,000
٪50
56,000
تومان