0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
کمدی با کشوهای رنگی

معرفی، خرید و دانلود کتاب کمدی با کشوهای رنگی

درباره کمدی با کشوهای رنگی

کتاب کمدی با کشوهای رنگی نوشته اولیویا روئیس به عنوان یک رمان تاریخی جذاب و بی‌نظیر به خوانندگان نگاهی عمیق و دلنشین به دورانی تاریخی فراموش‌شده می‌دهد. این اثر به تعهد و تلاش بی‌وقفه زنانی از اسپانیا، که به دلیل شرایط سخت و جنگ داخلی به فرانسه مهاجرت می‌کنند، می‌پردازد. در این کتاب، ما با شخصیت‌هایی قدرتمند آشنا می‌شویم که در میان تحولات جذاب و متلاطم دوران معاصر اروپا، توانسته‌اند مسیر جدیدی برای خود در فرانسه ایجاد کنند. این داستان نشان می‌دهد که چگونه این زنان، در مقابل تمامی مشکلات و چالش‌هایی که در پی مهاجرت داشتند، نه تنها توانستند سرنوشت خود را در دیگر سرزمین‌ها تحول دهند، بلکه در جامعۀ فرانسه نیز نقش مهمی ایفا کنند.

این کتاب با دقت تاریخی و شخصیت‌پردازی عالی خود، به خوانندگان فرصت می‌دهد تا به دنیای پراز رنگ و بوی معاصر اروپا سفر کنند و با مسیری زندگی‌نامه‌ای بی‌پایان از زنان شجاع و مقاوم اسپانیایی آشنا شوند. کتاب کمدی با کشوهای رنگی نگاهی متفاوت به نقش زنان در تاریخ و تأثیرگذاری آن‌ها در جوامع مختلف ارائه می‌دهد و برای همه علاقه‌مندان به داستان‌های تاریخی و اجتماعی پیشنهاد می‌شود.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقمند هستید به دسته‌بندی داستان و رمان در فیدیبو سر بزنید.

درباره اولیویا روئیس

اولیویا روئیس، با نام هنری اولیویا بلان، خواننده، ترانه سرا، بازیگر، کارگردان و رمان نویس فرانسوی است که در تاریخ 1 ژانویه 1980 در شهر کارکاسون به دنیا آمد. او را به عنوان نویسنده کتاب "کمدی با کشوهای رنگی" می‌شناسند، که توانسته با دقت و استعداد خود داستان جذاب و پرماجرا را به خوانندگان جهانی ارائه دهد. علاوه بر نویسندگی، اولیویا روئیس در زمینه‌های خوانندگی، ترانه‌سرایی، بازیگری و کارگردانی نیز فعالیت‌های متنوع و جذابی داشته است. او با آثار و تلاش‌های خود در دنیای هنر و ادب، موفق به جذب توجه و اعتبار بین‌المللی شده و به عنوان یک نماینده برجسته از فرهنگ و هنر فرانسه شناخته می‌شود.

چرا باید کتاب کمدی با کشوهای رنگی را بخوانیم

کتاب کمدی با کشوهای رنگی به عنوان یک اثر جذاب و بی‌نظیر در دنیای ادب تاریخی معرفی می‌شود که به علاقه‌مندان به تاریخ، جوامع مختلف و نقش زنان در تاریخ، تجربه‌ یک سفر مهیج و آموزنده در دوران معاصر اروپا ارائه می‌دهد. این داستان پر از رنگ و بوی معاصری از زندگی زنان اسپانیایی مهاجر در فرانسه است که با تلاش، تصمیم و پشتکار خود توانستند مسیری جدید را در جامعه‌ی فرانسوی برای خود ایجاد کنند. این کتاب به خوانندگان فرصت می‌دهد تا در میان تحولات پرماجرا و دلنشین دوران معاصر اروپا گمراه شوند و با شخصیت‌های قوی و مقاوم این زنان آشنا شوند. از دیدگاه تاریخی و شخصیت‌پردازی عالی، این کتاب نقش زنان در تاریخ و جامعه را با دقت و جذابیت به تصویر می‌کشد و برای هر کسی که به داستان‌های تاریخی و اجتماعی علاقه‌مند است، خواندن آن توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب کمدی با کشوهای رنگی می‌خوانیم

مبل‌ها را عقب کشیدم و تمام شب همراه بابابزرگ در میان حمام اشک پایکوبی کردیم. این کار حالمان را بهتر کرد. دخترم نینا هم بیدار شد و به ما پیوست. قبلا موفق شده بودیم این ویروس کذایی را به او هم منتقل کنیم. آن روز ظهر، دلم نمی‌خواست از پیش بابابزرگ برگردم. حالا که مادربزرگم از بین ما رفته او دیگر چیزی ندارد.

همان‌طور که کیفم را زیر بغلم زده‌ام و دخترم در آغوشم به خواب رفته، پیاده، نفس‌زنان به بالای تپه می‌رسم. در حالی که غصه مرا از پا درآورده، ناگهان خود را به جای مادربزرگم می‌بینم که هشتاد سال پیش به‌زحمت رشته‌کوه‌های پیرنه را زیر پا گذاشت. لرزان. ازیادرفته. جداشده. آن زن از سرزمین خود جدا شده بود و من از این پس از حضور او.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب کمدی با کشوهای رنگی

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های داستان و رمان علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب آبنبات هل دار نویسنده مهرداد صدیقی

ü   کتاب تاریخ روی تردمیل نویسنده پدرام ابراهیمی

ü   کتاب محاکمه نویسنده فرانتس کافکا


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۶۴ مگابایت
تعداد صفحات
143 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۶:۰۰
نویسندهاولیویا روئیس
مترجمسعیده بوغیری
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
La commode aux tiroirs de couleurs, 202
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۲/۱۶
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
70,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۶۴ مگابایت
۱۴۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
45,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
کمدی با کشوهای رنگی
کمدی با کشوهای رنگی
اولیویا روئیس
گروه انتشاراتی ققنوس
0
(بدون نظر)
45,000
تومان