0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ولادیمیر پوتین کیست

معرفی، خرید و دانلود کتاب ولادیمیر پوتین کیست

از «لات محله» تا رئیس جمهوری روسیه
درباره ولادیمیر پوتین کیست

کتاب ولادیمیر پوتین کیست نوشته ناتالیا گیورکیان با دیدگاه تحلیلی نگارش شده است که به مطالعه‌کنندگان امکان می‌دهد تا روند تبدیل و تحول ولادیمیر پوتین از زمان تولد تا آستانه تبدیل به دیکتاتوری که امروز می‌شناسیم را بشناسند. این کتاب به سوالاتی از جمله "پوتین که بود و به چه کسی تبدیل شد؟" پاسخ می‌دهد و تلاش دارد تا ارزیابی کاملی از دوران زندگی و کارنامه سیاسی ولادیمیر پوتین ارائه دهد. از این جهت، این کتاب از سایر کتاب‌هایی که درباره پوتین منتشر می‌شوند، متمایز است، زیرا به جای تمرکز بر دوران حکومتی وی، به تحلیل فرآیندها و تحولاتی که وی را به قدرت رساند، می‌پردازد.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های زندگینامه و سفرنامه علاقمند هستید به دسته‌بندی زندگینامه و سفرنامه در فیدیبو سر بزنید.

درباره ناتالیا گیورکیان

ناتالیا گیورکیان، خبرنگار و نویسنده روسی است که در بسیاری از کانال‌های رسانه‌ای روسی مانند "مسکو نیوز" و "کومرسانت" فعالیت داشته است. وی در سال 2000 اولین بیوگرافی مجاز ولادیمیر پوتین به نام "از اول شخص" را منتشر کرد. از سال 2000 تا 2014 به عنوان خبرنگار خارجی برای روزنامه "کومرسانت" در پاریس کار کرد و همچنین کتابی به نام "زندانی پوتین" را به همراه میخائیل خودورکوفسکی منتشر کرد. وی همچنین برای رادیو آزادی نیز مقالاتی نوشته و منتشر کرده است.

چرا باید کتاب ولادیمیر پوتین کیست را بخوانیم

کتاب ولادیمیر پوتین کیست برخلاف بسیاری از کتاب‌هایی که درباره ولادیمیر پوتین منتشر شده‌اند، به دنبال تبیین و تحلیل عمقی از زندگی و حیات پوتین است. این کتاب تا حد زیادی از سوالات مهمی که ممکن است درباره پوتین و حکومت وی پیش آید، پاسخ می‌دهد. از جمله سوالاتی که این کتاب به آنها پاسخ می‌دهد می‌توان به چگونگی تحول و تبدیل ولادیمیر پوتین از زمان تولد تا به قدرت رسیدن اشاره کرد. به طور کلی، این کتاب به تفکر عمیق‌تری درباره ولادیمیر پوتین و سیاست‌های وی می‌پردازد و مطالعه آن به درک بهتری از دینامیک‌های سیاسی در روسیه معاصر کمک می‌کند.

در بخشی از کتاب ولادیمیر پوتین کیست می‌خوانیم

چه چیز در زندگی ولادیمیر پوتین وجود دارد که تابحال گفته نشده است؟ برای مخالفان وی یک دیکتاتور نیمه لخت، ترسناک، سوار بر اسب است که در انتخابات دستکاری کرده، با دموکراسی مخالف بوده و رسانه ها و آزادی بیان را به شدت سرکوب می کند. اما در طرف دیگر برای حامیان جان سختش او یک ورزشکار مصمم، عاشق جودو، بغل کننده خرس قطبی، دارای رفتاری مردانه و ناجی نیم لخت اسلاو آن ها است که به نادرستی هدف هجمۀ تبلیغات دشمنان قرار گرفته است. هر کدام از این گروه ها را که دوست دارید انتخاب و نگران نباشید زیا قصد ما در این جا حمایت یا حمله کردن به شخص پوتین نیست بلکه می خواهیم شما را با مردی واقعی که در پشت این همه چهره قایم شده آشنا کنیم. چه او را یک ابر قهرمان و چه یک انسان دون مایه بدانید، نکته مهم این است که او گذشتۀ بسیار جالب و جذابی دارد.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب ولادیمیر پوتین کیست

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های زندگینامه و سفرنامه علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۸۶ مگابایت
تعداد صفحات
232 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۷:۴۴:۰۰
نویسنده ناتالیا گیور کیان
نویسنده دومناتالیا تیماکووا
نویسنده سومآندری کالسنیکوف
مترجممژگان صمدی
ناشرگروه انتشاراتی ققنوس
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Ot pervogo litsa. English
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
قیمت ارزی
5.۵ دلار
قیمت چاپی
85,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۸۶ مگابایت
۲۳۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
0 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
100 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

خلاصه داستان رو اگه میدادید جواد خیابانی بهتر مینوشت

1
(1)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ولادیمیر پوتین کیست
ولادیمیر پوتین کیست
از «لات محله» تا رئیس جمهوری روسیه
گروه انتشاراتی ققنوس
1
(1)
65,000
تومان