0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مجموعۀ پیدایش شانارا، الف های سینترا جلد 2

معرفی، خرید و دانلود کتاب مجموعۀ پیدایش شانارا، الف های سینترا جلد 2

جلد دوم

نویسنده:
تری بروکس
ناشر:
ویدا
درباره مجموعۀ پیدایش شانارا، الف های سینترا جلد 2

نقد و بررسی کتاب مجموعه پیدایش شانارا، الف‌های سینترا جلد 2

کتاب مجموعه پیدایش شانارا، الف‌های سینترا جلد 2خواننده را به سفری پرمخاطره در دنیایی جادویی و پر از رمز و راز می‌برد. در جلد اول، گروهی از الف‌ها به رهبری آلریک و تُرُیس به دنبال یافتن سنگ‌های جادویی الکریس بودند تا با استفاده از آن‌ها، درخت مقدس الکریس را نجات دهند. در این بخش، آن‌ها به سفر خطرناکشان برای یافتن سنگ‌ها ادامه می‌دهند و با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شوند. 

اگر شما هم به خواندن داستان و رمان خارجی علاقه دارید حتما به دسته بندی داستان و رمان خارجی بخش فانتزی  فیدیبو سر بزنید.

در این بخش، ماجراجویی‌های گروهی از الف‌ها و انسان‌ها را دنبال می‌کنیم که برای نجات دنیای خود از تاریکی و نابودی تلاش می‌کنند. منتقدان این کتاب را به خاطر داستان هیجان‌انگیز، شخصیت‌های جذاب و نبردهای نفس‌گیر آن تحسین کرده‌اند. در کتاب مجموعه پیدایش شانارا، الف‌های سینترا جلد 2 شاهد نبرد بین الف‌ها و اهریمنان، رازهای ناگفته‌ای از گذشته و فداکاری‌های بزرگ و عشق و دوستی خواهیم بود. علاقه‌مندان به داستان‌های فانتزی و حماسی، نوجوانان و بزرگسالان و کسانی که به دنبال یک داستان هیجان‌انگیز و پرماجرا هستند، مجموعه شانارا را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تری بروکس، خالق دنیای جادویی شانارا

تری بروکس (متولد ۸ ژانویه ۱۹۴۴) نویسنده‌ مشهور آمریکایی است که بیشتر به خاطر مجموعه داستان‌های فانتزی خود، به خصوص مجموعه شانارا شناخته می‌شود. او در طول دوران حرفه‌ای خود، بیش از ۲۵ رمان منتشر کرده و ۲۲ بار در لیست پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز قرار گرفته است. بروکس در شهر استرلینگ، ایلینوی متولد شد و در دانشگاه ایالتی آرکانزاس تحصیل کرد. پس از فارغ‌التحصیلی، به عنوان وکیل مشغول به کار شد، اما در نهایت به دنبال علاقه‌ی خود به نویسندگی رفت. اولین رمان او با نام شمشیر شمشیر در سال ۱۹۷۷ منتشر شد و به دنبال آن، مجموعه شانارا را خلق کرد که به یکی از محبوب‌ترین مجموعه‌های فانتزی در جهان تبدیل شد. این مجموعه شامل بیش از ۲۵ جلد است که در دنیایی جادویی به نام شانارا اتفاق می‌افتد. بروکس علاوه بر مجموعه شانارا، مجموعه‌های دیگری نیز مانند سفر جادوگر و میراث شمشیر را نوشته است. او همچنین دو رمان علمی تخیلی با نام‌های دیوید و جاناتان منتشر کرده است. بروکس در حال حاضر در واشنگتن زندگی می‌کند و به نوشتن ادامه می‌دهد. او به خاطر خلاقیت، مهارت در داستان‌سرایی و شخصیت‌های جذاب خود مشهور است. آثار تری بروکس به زبان‌های مختلف ترجمه شده‌اند و میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان دارند. اگر به دنبال داستان‌های فانتزی جذاب و هیجان‌انگیز هستید، کتاب‌های تری بروکس را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

برخی از کتب پیدایش شانارا که منتشر شده است، عبارتند از:

جهت مشاهده سایر آثار تری بروکس کلیک کنید.

چرا کتاب مجموعه پیدایش شانارا، الف‌های سینترا جلد 2 را بخوانیم

کتاب مجموعه‌ای هیجان‌انگیز در قالب فانتزی است که مطالب و پیام‌های مهمی را به خواننده ارائه می‌دهد. در زیر چند دلیل برای خواندن این کتاب را بیان می‌کنیم:

  • داستان هیجان‌انگیز و پرماجرا: این کتاب پر از نبردهای نفس‌گیر، تعقیب و گریز، راز و رمز و اتفاقات غیرمنتظره است که خواننده را تا انتها مجذوب خود می‌کند.
  • شخصیت‌های جذاب: شخصیت‌های این کتاب به‌خوبی پرداخت شده‌اند و هرکدام داستان و رازهای خود را دارند. خواننده به راحتی می‌تواند با شخصیت‌ها همذات‌پنداری کند و برای آن‌ها دلسوزی کند.
  • دنیای جادویی: تری بروکس با ظرافتی خاص، دنیای جادویی شانارا را خلق کرده است. این دنیا پر از موجودات جادویی، مکان‌های شگفت‌انگیز و اتفاقات خارق‌العاده است.
  • موضوعات عمیق: کتاب مجموعه پیدایش شانارا، الف‌های سینترا جلد 2 فقط یک داستان فانتزی سرگرم‌کننده نیست، بلکه به موضوعاتی عمیق مانند نبرد خیر و شر، قدرت دوستی و عشق، فداکاری و اهمیت حفظ محیط زیست نیز می‌پردازد.
  • سبک نگارش جذاب: تری بروکس با لحنی ساده و روان، داستان را روایت می‌کند و خواننده را به راحتی با خود همراه می‌کند.
  • مناسب برای تمام سنین: این کتاب برای نوجوانان و بزرگسالان مناسب است و می‌تواند برای هر دو گروه جذاب باشد.

این کتاب جلد دوم از یک مجموعه محبوب است. اگر جلد اول را دوست داشتید، حتماً از جلد دوم هم لذت خواهید برد.

 در بخشی از کتاب مجموعه پیدایش شانارا، الف‌های سینترا جلد 2 می‌خوانیم

روحیه آچار فرانسه با خاک یکسان شده بود. در اعماق یأس و ناامیدی غوطه‌ می‌خورد. بچه‌ها هنوز داشتند به خاطر عملیات جسورانه‌اش به او تبریک می‌گفتند اما جغد از قیافه پسر می‌خواند که در ذهنش چه خبر است. جغد داشت صندلی چرخ‌دارش را هل می‌داد تا خود را به او برساند. آچار فرانسه خیلی دلش می‌خواست به خودش بقبولاند که در مرگ پدر بزرگ رود تقصیری نداشته اما به نظر جغد معلوم نبود موفق شود یا نه. جغد می‌فهمید در ذهن او چه غوغایی برپاست. چرا آنقدر عجله کردم؟ چه می‌شد اگر به صندلی عقب نگاه می‌کردم؟ چرا مثل دیوانه‌ها رانندگی کردم؟ چرا اینقدر حواس‌پرت بودم؟ اسیر اماواگرها و چراهای ذهنش بود. جغد می‌خواست با او صحبت کند و به آچار فرانسه اطمینان بدهد که تقصیری نداشته است، اما قبل از اینکه خودش را به او برساند، لوگان تام بلند فریاد کشید: «آهای با شما هستم! از آن حصار فاصله بگیرید! بدوید بیایید اینجا کنار لایتنینگ! بجنبید!» همه با تعجب به لوگان نگاه کردند و بعد به سمتی که اشاره می‌کرد چرخیدند. ده‌ها و صدها روبات قدونیم‌قد با شکل و شمایل مختلف از مجتمع اورونیکس بیرون آمده بودند. مثل مورچه دور اجساد برادران مرده خود را گرفتند و ابزار ها و الکترود‌های جوشکاری‌شان را بیرون آوردند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب مجموعه پیدایش شانارا، الف‌های سینترا جلد 2

اگر شما هم به خواندن رمان و داستان‌های خارجی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو در دسترس هستند، مطالعه کنید.


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۸ مگابایت
تعداد صفحات
298 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۵۶:۰۰
نویسندهتری بروکس
مترجم بهرنگ حبعلی موجانی
ناشرویدا
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The Elves of Cintra
تاریخ انتشار
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
قیمت ارزی
9 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۸ مگابایت
۲۹۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
163,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مجموعۀ پیدایش شانارا، الف های سینترا جلد 2
مجموعۀ پیدایش شانارا، الف های سینترا جلد 2
جلد دوم
ویدا
0
(بدون نظر)
163,000
تومان