0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
درمانگاه فلسفه

معرفی، خرید و دانلود کتاب درمانگاه فلسفه

درس زندگی از زبان فیلسوفان بزرگ
ناشر:
خزه
درباره درمانگاه فلسفه
این کتاب قرار است ما را به درمانگاه فلسفه ببرد و کمک کند تا به جنگ نیروهای درونی‌مان پایان بدهیم. در این مبارزه قرار است روح در برابر انگیزه‌های معیوب ما بایستد و به همت ما پیروز شود. احساسات مخربی چون خشم، آن کشش عجیبی که به غلط به عشق تعبیر شده، پوچی، ناامیدی و ….. مبارزان مسلحی هستند که دمار از روزگار روح ما درآوده‌اند و فلسفه از آن‌ها به عنوان امراض روح یاد می‌کند. برای قرن‌ها، فیلسوفان «مسئله‌های بزرگ» زندگی بشر را در نظر گرفته‌اند و همه چیز از اخلاق گرفته تا تعریف واقعیت را مورد بررسی قرار داده‌اند. ایده ها و بینش آنها قدرتمند و مبتکرانه است، اما اغلب برای اکثر خوانندگان غیرقابل فهم و بسیار آکادمیک است. در کتاب «درمانگاه فلسفه : درس‌هایی درباره زندگی از فیلسوفان بزرگ»، محقق و کارشناس فلسفه دکارتی، لورنس دیویلرز زبان پیچیده را از بین برده است و ایده‌های اصلی و خرد برخی از برجسته‌ترین فیلسوفان را به مفاهیم ساده برای خوانندگان مدرن تبدیل کرده است. او به طرز ماهرانه‌ای نشان می‌دهد که فلسفه به دور از غیرعملی بودن یا آکادمیک بودن، در قلب خود رشته‌ای عمیقا مفید است که در نهایت به معنای داشتن یک زندگی خوب و رضایت‌بخش است. درمان فلسفه برای خوانندگانی که شیفته فلسفه هستند، اما علاقه ای به خواندن متون دانشگاهی متراکم ندارند، ایده آل است، حکمت واقعی شناخته شده ترین فیلسوفان – از سقراط گرفته تا کانت و دکارت را نشان می دهد. با استفاده از این کتاب، نکات کوتاهی را برای کمک به مقابله با بسیاری از چالش های زندگی دریافت می کنید. این کتاب بیشتر حکمت خود را از فیلسوفان بزرگ گذشته مانند کانت، شوپنهاور، دکارت و دیگران گرفته است. هدف این است که نکات تفکری را ارائه دهیم تا مردم عادی بتوانند درس هایی را که از فیلسوفان بزرگ گذشته به ما آموخته اند در مورد دغدغه های روزمره افراد در دنیای مدرن به کار گیرند.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۱۶ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهلورنس دویلرز
مترجمسامان شهرکی
ناشرخزه
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۱۶ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی که برای اولین بار دیدم به زبانی ساده، مستقیم رفته سراغ سوالات حیاتی بشر و در عین طرح سوال، راه حل هم ارایه می دهد طوریکه از فلسفه بافی های بغرنج بدور هست.راهنمایی میکنم نسخه نمونه را مطالعه کنید بعد تصمیم بگیرید.

5
پربار 🌳

کتابی است بسیار خواندنی و جذاب ، ترکیبی از روانشناسی واخلاق و فلسفه که نویسنده موفق بوده با ربط ظریف و استادانه بین آنها کتاب بسیار آموزنده و شیرین،با زبانی روان و ساده خلق کند. حتما توصیه میکنم بخوانید.

5
(2)
پربار 🌳 (1)
20,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
درمانگاه فلسفه
درمانگاه فلسفه
درس زندگی از زبان فیلسوفان بزرگ
خزه
5
(2)
پربار 🌳 (1)
20,000
تومان