0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
دروغ های کوچک بزرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب دروغ های کوچک بزرگ

ناشر:
میلکان
درباره دروغ های کوچک بزرگ

کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ

کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ نوشته‌ی لیان موریارتی است این کتاب یک رمان معمایی، روان‌شناختی و اجتماعی است که به مسائلی چون خشونت خانگی، تجاوز جنسی و فشارهای اجتماعی می‌پردازد. رمان مذکور با روایت جذاب و شخصیت‌پردازی‌های قوی‌اش، توانست به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۲۰۱۴ تبدیل شود و در ایران هم در دسته‌ی داستان و رمان خارجی مورد توجه زیادی قرار گرفته است. لیان موریارتی در این کتاب داستان سه زن را روایت می‌کند که ساکن شهری در کوچک در کالیفرنیا هستند. مدلین، سلست و جین، هر کدام با مشکلات و دروغ‌های خود دست و پنجه نرم می‌کنند. وقتی در یکی از مهمانی‌های مدرسه، دختر یکی از این زنان به قتل می‌رسد، این سه زن مجبور می‌شوند با هم متحد شوند تا از خودشان و خانواده‌هایشان محافظت کنند. این کتاب توسط پگاه ملکیان ترجمه شده و از جانب نشر میلکان به دست خوانندگان رسیده است.


درباره نویسنده

لیان موریارتی، نویسنده استرالیایی، یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان معاصر جهان محسوب می‌شود که در 15 نوامبر 1966 در سیدنی استرالیا متولد شده است. او تاکنون چندین رمان منتشر کرده است که همگی با استقبال خوبی از سوی مخاطبان و منتقدان روبرو شده‌اند. از جمله کتاب‌های پرفروش لیان موریارتی می‌توان به کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ (۲۰۱۴) و راز شوهر (۲۰۱۶ اشاره کرد. از بین مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب‌های این نویسنده، می‌توانیم به شخصیت‌پردازی قوی، روایت جذاب، پیچش‌های داستانی غیر منتظره و پیام‌های اجتماعی اشاره کنیم که تمام این موارد منجر به افزایش جذابیت این کتاب‌ها شده‌اند.


چرا باید کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ را بخوانیم؟

اگر به رمان‌های معمایی و جنایی علاقه دارید، دروغ‌های کوچک بزرگ یک انتخاب عالی برای شماست. این کتاب پر از پیچ و خم‌های غیرمنتظره است که خواننده را تا پایان کتاب درگیر نگه می‌دارد.  از طرف دیگر باید بگوییم که این رمان در بین نمونه‌های روان‌شناختی هم طرفداران زیادی دارد زیرا از زاویه‌های مختلف وارد ذهن شخصیت‌های کتاب می‌شود و انگیزه‌های آن‌ها را واکاوی می‌کند. بنابراین خیلی خوب می‌توانید انگیزه‌های هرکدام از شخصیت‌ها را برای کارهایی که در طول کتاب انجام می‌دهند، درک کنید.

در ضمن شخصیت‌های اصلی این رمان همگی زن هستند و اگر به کتاب‌هایی که با محوریت زنان علاقه دارید، کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ می‌تواند به خوبی توجه شما را جلب کند.


در بخشی از کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ می‌خوانیم

اخیراً مادلین مجبور شده بود در افکار خود تغییری جزئی بدهد؛ به‌خصوص وقتی‌که در اخبار درباره‌ی زنی شنیده بود که در چهل‌سالگی مرده بود. پیش خودش گفت، صبر کن! اون زن می‌تونه من باشم! تأسف‌باره! اگه من مرده بودم، مردم ناراحت می‌شدن! حتی داغون می‌شدن! همه‌ی مردم دنیا وسواس سن دارن. من شاید چهل‌ساله باشم، اما عزیزم!

از طرف دیگر، طبیعتاً مسلم بود که مردم برای مرگ جوانی بیست‌ساله، بیشتر ناراحت می‌شدند تا زنی چهل‌ساله! آن فرد چهل‌ساله بیست سال بیشتر از زندگی لذت برده بود. اگر فردی مسلح آزاد ول می‌گشت، مادلین خودِ میان‌سالش را موظف می‌دانست تا جلوی جوان بیست‌ساله بپرد و به‌خاطر آن جوان، گلوله بخورد. این تنها راه بود.

خب، اگر مطمئن می‌شد جوان خوبی بود، این کار را انجام می‌داد. نه یکی از آن‌هایی که غیرقابل‌تحمل بودند؛ درست مثل همین جوانکی که یک میتسوبیشی آبی آسمانی را کنار مادلین می‌راند.


برای علاقمندان به کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ

اگر شما هم از علاقمندان به کتاب دروغ‌های کوچک بزرگ هستید، مطالعه کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم.

·      جزء از کل، استیو تولتز

 تولتز در این رمان بلند با قلمی جادویی شخصیت‌های بسیار جذابی را خلق کرده که تا مدت‌ها به یاد خواننده می‌مانند.


·      من پیش از تو، جوجو مویز

 این کتاب عاشقانه در سطح جهانی با استقبال گسترده‌ای روبرو شده و داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که پرستار یک مرد جوان می‌شود.


·      دختری در قطار، پائولا هاوکینز

این کتاب داستان زنی را تعریف می‌کند که درگیر یک پرونده قتل می‌شود و در این میان پیچش‌های داستانی جذابی پیش روی خواننده است.





دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۷۳ مگابایت
تعداد صفحات
443 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۴:۴۶:۰۰
نویسندهلیان موریاتی
مترجمپگاه ملکیان
ناشرمیلکان
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Big Little Lies, 2,014
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۷۳ مگابایت
۴۴۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
خوش‌خوان 🪶 (1)
گیرا 🧲 (1)
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
65,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
دروغ های کوچک بزرگ
دروغ های کوچک بزرگ
لیان موریاتی
میلکان
5
(2)
سرگرم‌کننده 🧩 (1)
65,000
تومان