0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آپارتمان پاریس

معرفی، خرید و دانلود کتاب آپارتمان پاریس

نویسنده:
لوسی فولی
ناشر:
نشر نون
درباره آپارتمان پاریس

دنیای داستان‌های معمایی دنیای عجیب و پر از فراز و نشیبی است که خوانندگان مخصوص خودش را دارد. کتاب آپارتمان پاریس یکی از کتاب‌هایی است که برای کسانی که از دلهره لذت می‎‌برند توصیه شده است. این کتاب با عنوان اصلی the paris apartment اولین‌بار در سال ۲۰۲۲ منتشر شد و نظرهای زیادی را به خود جلب کرد و به یکی از کتاب‌های پرفروش نویسنده‌اش تبدیل شد.

داستان این کتاب هم یک معماست. جس نیاز به یک شروع تازه دارد. او شکست‌خورده و تنها است و در شرایطی نه‌چندان ایده‌آل کارش را رها کرده است. وقتی جس از برادر ناتنی‌اش خواست مدتی را با او در پاریس زندگی کند، بن تعجب کرد؛ اما نه نگفت به‌هرحال جس تصمیم گرفت مدتی را در پاریس کنار برادرش زندگی کند؛ اما از دیدن آپارتمان شیک و لوکس او تعجب کرد. به نظر نمی‌رسید بن قدرت پرداخت برای همچین جای لوکسی را داشته باشد.

بن برای مدتی نبود و همین باعث شد جس بیشتر به کنجکاوی بپردازد تا بفهمد در زندگی برادرش چه خبر است. به نظر می‌رسد همسایه‌های بن رابطه‌ی چندان خوبی با او ندارند و البته چیزهایی در زندگی او درست به نظر نمی‌رسند و حتی آینده‌اش در خطر است. گویا همسایه‌ها چیزی می‌دانند؛ اما کسی چیزی نمی‌گوید.

کتاب‌ آپارتمان پاریس در نقاط مختلف دنیا طرفداران خودش را دارد و به فارسی هم برگردانده شده است. مترجم نسخه‌ی فارسی محدثه احمدی است و نشر نون این کتاب را چاپ کرده است. اگر اهل خواندن کتاب الکترونیک هستید این کتاب با قیمتی مناسب‌ در فیدیبو در همین صفحه و در دسته‌بندی داستان و رمان در دسترس است.

لوسی فولی کیست؟

Lucy foley نویسنده‌ی انگلیسی است که با کتاب فهرست مهمانان که در صدر پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار گرفت شناخته شده است. او متولد سال ۱۹۸۶ در ساسکس است و در رشته‌ی ادبیات انگلبسی در کالچ لندن و دانشگاه دورهام درس خوانده است. او پیش از آنکه به‌عنوان یک نویسنده تمام وقت کار کند در گروه انتشاراتی هدلاین به عنوان ویراستار کار می‌کرد. کتاب مهمانی شکار هم از این نویسنده در ایران چاپ شده است.

چرا باید کتاب آپارتمان پاریس را خواند؟

داستان آپارتمان پاریس یک داستان جنایی پلیسی جذاب است. از آن داستان‌هایی که نفس را در سینه حبس می‌کند و همواره می‌خواهید بدانید بالاخره چه خبر است. داستان این کتاب پر از فراز و نشیب‌های جذاب است و نویسنده‌ی توانمند آن با استفاده از جزئیات و تصویرسازی‌های مناسب کاری کرده است که خواننده خود را مجبور به ادامه‌دادن داستان می‌بیند. این داستان برای گروه‌های سنی مختلف مناسب است.

در بخشی از کتاب آپارتمان پاریس می‌خوانیم

در این سکوت، صدایش خیلی بلندتر از حالت عادی است. راستش، اینجا آن‌قدر ساکت و تاریک است که باورم نمی‌شود بخشی از همان شهری است که امروز عصر در آن قدم گذاشته‌ام. شهر پر از چراغ‌های روشن و جمعیت بود. تمام رستوران‌ها و میخانه‌ها شلوغ بودند. یاد محوطه آن کلیسای بزرگ در بالای تپه می‌افتم، سَکغه‌کُغ. همین بیست دقیقه پیش از زیرش رد شدم. کلی گردشگر بیرون کلیسا ایستاده بودند و عکس می‌انداختند. چند مرد مشکوک هم با ژاکت‌های پف‌کرده بینشان می‌پلکیدند و آماده بودند کیف پولشان را بزنند. از دل خیابان‌هایی با تابلوهای نئون گذشتم. صدای موسیقی بلند بود. رستوران‌های شبانه‌روزی را دیدم. مردم از میخانه‌ها بیرون می‌آمدند و جلوی کلوب‌ها صف می‌بستند. اینجا جهان دیگری است. دوباره به خیابان پشت سرم نگاه می‌کنم؛ کسی آنجا نیست. فقط صدای حرکت پیچک‌های خشک روی سنگ‌فرش می‌آید. غرش ترافیک را از دور می‌شنوم. ماشین‌ها بوق می‌زنند. ولی این صداها هم خفه‌اند. انگار جرئت ندارند مزاحم این جهان شیک و ساکت شوند.

زیاد فکر نکردم و سریع از ایستگاه بیرون زدم. بیشتر حواسم به این بود که کسی جیبم را نزند و چرخ شکسته چمدانم به جایی گیر نکند و تعادلم را برهم نزند. ولی حالا، برای اولین‌بار متوجه می‌شوم: من اینجا در پاریسم. شهر و کشوری متفاوت. موفق شدم. زندگی سابقم را پشت سر گذاشتم.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب آپارتمان پاریس

طرفداران داستان‌های جنایی و پلیسی کسانی هستند که از تعلیق و دلهره و از گیج شدن لذت می‌برند. این حس‌هایی است که کتاب آپارتمان پاریس به شما می‌دهد. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم:

·      دختری در قطار اثر پائولا هاوکینز انتشارات البرز

·      بیمار خاموش اثر الکس مایکلیدیس انتشارات البرز

·      زنی در کابین ده اثر روث ور انتشارات نون


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۲۱ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهلوسی فولی
مترجممحدثه احمدی
ناشرنشر نون
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۹/۰۷
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۲۱ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.9
از 5
براساس رأی 32 مخاطب
گیرا 🧲 (6)
سرگرم‌کننده 🧩 (5)
5
ستاره
40 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
15 ٪
2
ستاره
12 ٪
1
ستاره
3 ٪
14 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

غافلگیری زیاد داشت و تقریباً در هر بخش یک راز برملا میشد ، حتی تا آخر داستان هم غافلگیری واسمون داشت واسم هیجان انگیز بود و یک روزه خوندمش اما خب فضای داستان خیلی جذاب نبود ، چون همش توی یک آپارتمان میگذشت ، گرچه من کتابهای فهرست مهمانان و مهمانی شکار از این نویسنده رو زیاد دوس نداشتم اما فضایی که داستان روایت میشد توی اون کتابها ، فضای دلچسبتری بود اما خب اینم بد نبود

5
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

کتاب واقعا گیرایی بود من سابقا کتاب لیست مهمانان رو از این نویسنده خوندم و از قلمش واقعا لذت بردم بسیار با سلیقه من مطابقه یعنی هم معماییه هم جوری پیش میره که در نهایت آدم دوست داره یعنی حال خراب کن و اذیت کننده نیست اطلاعات رو آروم آروم به خواننده میده و جاهایی که ممکنه جزئیات رو که الان به درد میخوره فراموش کرده باشید بازهم یاداوری میکنه. این کتاب هم تو ژانر خودش واقعا زیبا بود

3

من کتاب های قبلی این نویسنده را بیشتر دوست داشتم. بعد از تموم شدن این کتاب من جواب چند تا از سوالهایم و هنوز نگرفتم و من حس کردم زیاد سانسور شده و خیلی هم قابل پیش بینی بود. من از بین ۳ کتاب این نویسنده، از فهرست مهمانان بیشتر خوشم اومد.

5

آپارتمان پاریس بهترین کتاب لوسی فولی و قابل مقایسه با آثار روث ور هست. داستانی نفس گیر و پر رمز و راز با غافلگیری های متعدد و پایانی غیر منتظره. مدتها بود چنین کتاب معمایی خوبی نخونده بودم. مرسی فیدیبوی عزیز

2

کتاب پر از سانسوره برای فهمیدن باید حتما نسخه انگلیسیش رو بخونین.ولی درکل من بازم خوشم نیومد روند داستان کند بود.پایان بندی جالبی نداشت این نوع پایان بندی برای کتاب جنایی خیلی مزخرف بود.

4

یک نویسنده ناپدید شده و خواهر ناتنی اش در جستجوی اوست. یک آپارتمان باشکوه و قدیمی، صحنه این داستان است. لذت بردم. نتوانستم کتاب را زمین بگذارم.

5

سلام ، از خوندن این کتاب لذت بردم ، اگر یه کتاب تریلر برای سرگرمی میخواید این کتاب گزینه خوبیه حتما پیشنهاد میکنم👍

4
خوش‌خوان 🪶
سرگرم‌کننده 🧩
گیرا 🧲

داستان خیلی خوب جلو رفت و واقعا جالب بود. بین همه کارای نويسنده من این کتاب رو بیشتر دوست داشتم

5
گیرا 🧲

مثل کتاب فهرست مهمانان خوب بود و ازش لذت بردم خلاقیت این نویسنده عالیه

5

آخر داستان رو نمیشد حدس زد. معمایی خوبی بود

نمایش 4 نقد دیگر
3.9
(32)
گیرا 🧲 (6)
59,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آپارتمان پاریس
آپارتمان پاریس
لوسی فولی
نشر نون
3.9
(32)
گیرا 🧲 (6)
59,000
تومان