0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
پرسش ها

معرفی، خرید و دانلود کتاب پرسش ها

درباره پرسش ها

کتاب «پرسش‌ها» اثری است که نادانسته‌هایمان درباره‌ی خودمان و دیگران می‌پردازد. همان‌طور که از نام کتاب انتظار می‌رود، پرسش‌هایی در دل کتاب مطرح می‌شود که ذهن خواننده را جهت‌دهی کرده و سپس با پاسخ‌های خوب و غافل‌گیرکننده غنای بالایی به ذهن انسان می‌دهد. البته بسیاری از پرسش‌های کتاب را با بله و خیر می‌توان پاسخ گفت، ولی مجموعه‌ی کار شما را به فکر فروخواهد برد. این کتاب ما را برای پیشروی و رفتن به‌سوی آینده آماده می‌کند. در واقع به ما طرح مسئله و صیقل‌دادن به آن را در قالب پرسش می‌آموزد.

این کتاب را دو متخصص امور تبلیغات و خودیاری، رومن شاپلر و مایکل کروگروس به رشته‌ی تحریر درآورده‌اند و در سال ۲۰۱۴ ابتدا به زبان آلمانی و سپس به زبان انگلیسی منتشر کرده‌اند. کتاب مختصر و مفید است و فقط ۱۷۶ صفحه دارد. انتشارات مشهور ‎ W. W. Norton & Company نشر کتاب را برعهده داشته است. مترجم فارسی کتاب پروین آقائی بوده و انتشار آن بر عهده‌ی انتشارات نسل نواندیش بوده و کتاب در سال ۹۷ به بازار کتاب ایران عرضه شده است. خوانندگان می‌توانند نسخه‌ی الکترونیکی آن را از فیدیبو و از بخش کتاب‌های روانشناسی تهیه کنند.

درباره‌ی نویسندگان کتاب پرسش‌ها

  • مایکل کروگروس

مایکل کروگروس (Mikael Krogerus) نویسنده‌ی آلمانی زبان و فریلنسری است که همکنون ۴۶ سال دارد. او برای مجلات و روزنامه‌های آلمانی زبان اتریش، سوئیس و آلمان ستون و مقالات می‌نویسد و به‌عنوان یک کپی‌رایتر مشغول به کار است. در حال حاضر وی یکی از دبیران هفته‌نامه داز مگزین (Das Magazin) از نشریات پرتیراژ سوئیسی است. عمده‌ی تمرکز وی بر نوشته‌های تبلیغاتی و بازاریابی است. به کمک تجارب در این زمینه‌ها، کتاب‌های در باب مدیریت و کنترل وضعیت، خودیاری و موفقیت نوشته است. از وی ده‌ها کتاب منتشر شده که عمده‌شان به زبان‌های مختلفی از جمله انگلیسی و فرانسوی ترجمه شده است. او در کار خویش شخصیت مشهوری در اروپا به شمار می‌رود.

  • رومن شاپلر (Roman Tschäppeler)

رومن شاپلر نویسنده‌ی آلمانی زبان ۴۴ساله سوئیسی که ساکن شهر بیل است. تحصیلات دانشگاهی وی در زوریخ و دانمارک بوده است. سوئ وی به نوشتن، ویراستاری، ساخت مستند و طراحی و اجرای کمپین‌های تبلیغاتی اشتغال دارد. همچنین او از تهیه‌کنندگان و گردانندگان استودیو‌های خلاقیت نیز به‌حساب می‌آید. تخصص وی نیز مانند همکارش در کتاب پرسش‌ها، خلق محتوا برای تبلیغات و بازاریابی است. وی حدود بیست سال پیش وارد این عرصه شده و به طور مستمر به خلق محتواهای نوشتاری و بصری پرداخته است.

دو دلیل برای آنکه چرا باید کتاب پرسش‌ها را مطالعه کرد

  • این کتاب برای مرتب و منظم‌شدن ذهن همگان به نگارش درآمده است. برای آن که هر کس بتواند به بهترین نحو وضعیت خود را دریابد باید پرسش‌های درست مطرح کند. این کتاب حاوی چنین پرسش‌هایی و پاسخ آن‌هاست.
  • چنین کتابی برای کسانی است که وقت چندانی ندارند؛ ولی مسائل بسیاری را باید در ذهن حل کنند تا بتوانند پیشرفت و آرامش را تجربه کنند. به همین خاطر خواندن این اثر فرصت بسیار مناسبی برای همگان است.

در بخشی از کتاب پرسش‌ها می‌خوانیم

این پرسش به آزمایشی تبدیل شد: اگر همه سؤالاتی را که می‌خواهیم بپرسیم و بنا بر دلیلی به کسی نگفته‌ایم، یک جا گردآوری کنیم چه اتفاقی می‌افتد؟ اینها سؤالاتی هستند که بعدها خودمان را به‌خاطر نپرسیدن آنها سرزنش می‌کنیم سؤالاتی که ما را به فکرکردن وامی‌دارند یا باعث می‌شوند، بخندیم گفتگو، مذاکره فکر و مطالعه کردیم و مهم‌تر از همه کاری کردیم که اغلب انجام نمی‌دهیم سؤالاتی پرسیدیم. آزمایش موردنظر به کتابی تبدیل شد که در حال حاضر در دست شماست ۵۱۸ سؤال بحث‌انگیز مهیج، چالش‌برانگیز و آموزنده. شما می‌توانید از کتاب پرسش‌ها به‌عنوان دفتر خاطرات استفاده کنید می‌توانید از آن برای وقت‌گذرانی در قطار یا هواپیما یا به‌عنوان مبنایی برای نوشتن زندگینامه‌تان استفاده کنید به کمک این کتاب می‌توانید متوجه شوید که آیا در محل کارتان از تمام توانایی‌های بالقوه خود استفاده می‌کنید؟ می‌توانید مهمانی‌های کسل‌کننده را جذاب کنید یا اعضای خانواده را از لاکشان بیرون بیاورید. می‌توانید با استفاده از آن روابطتان را با دیگران مهیج کنید یا والدینتان را بشناسید یا گفتگوی جذابی با فرزندانتان داشته باشید می‌توانید حتی خجالتی‌ترین افراد را به صحبت‌کردن وادار کنید. ما معتقدیم همه داستان‌های خوبی برای تعریف‌کردن دارند؛ کافی است سؤالات درستی از آنها بپرسیم. از کتاب پرسش‌ها هرطور که دوست دارید استفاده کنید ...

سه پیشنهاد برای کسانی که کتاب پرسش‌ها را پسندیده‌اند

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۸۸ مگابایت
تعداد صفحات
160 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۵:۲۰:۰۰
نویسندهمایکل کروگِروس
نویسنده دوممایکل کروگروس
نویسنده سومرومن شاپلر
مترجمپروین آقائی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Fragebuch
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۸۸ مگابایت
۱۶۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
پرسش ها
پرسش ها
مایکل کروگِروس
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
تومان