0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ

معرفی، خرید و دانلود کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ

نویسنده:
جو ویتال
درباره بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ

کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ یک راهنما برای رسیدن به شادی، ثروت و آرامش توأمان است. این کتاب می‌خواهد بگوید که هر کس می‌تواند ثروتمند شود. کافی است بخواهد و راه‌هایی که باید را برود. برای بخشیدن حاضر باشد تا با ذهنی رها برای دریافت بیشتر از دنیا آماده باشد. جو ویتال مشهور و دوست‌داشتنی این کتاب را برای کمک به همگان نوشته است.

این کتاب جو ویتال را با قلم ابوذر کرمی به فارسی خواهیم خواند. برای بار نخست این کتاب در سال ۱۳۸۹ در ۱۱۲ صفحه از سوی انتشارات نواندیش منتشر شده  و تاکنون نیز چندین بار برای چاپ مجدد رفته است. این اثر نیز مانند بسیاری دیگر از کتاب‌های جو ویتال پرفروش و خواندنی بوده است. نسخه‌ی الکترونیکی کتاب هم در فیدیبو برای علاقه‌مندان فراهم شده و در بخش کتاب‌های روانشناسی در دسترس است.

درباره‌ی نویسنده‌ی کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ، جو ویتال

جوزف ویتال یکی از سرشناس‌ترین مربیان معنوی  جهان هستی است. او به سال ۱۹۵۳ چشم به جهان گشوده همکنون نیز در ۶۷ سالگی در ایالت تگزاس در حال گذران زندگی است. او نیز به‌مانند بسیاری از  بزرگان کودکی و نوجوانی پرمشکل و سختی را گذراند. یکی از روش‌های وی برای برآمدن و گذر از ناآرامی‌های زندگی خواندن و تامل بود.

ویتال در سال ۱۹۸۴ خودش نیز دست به قلم شد و نخستین کتاب خود را با نام ذِن و هنر نوشتن را به رشته‌ی تحریر درآورد. وی به مثبت‌اندیشی علاقه‌مند است و همواره در این باب می‌نویسد، می‌خواند و سخنرانی‌کردن برای علاقه‌مندان می‌پردازد. ویتال را به‌عنوان نویسنده‌ای بزرگ در سطح جهانی می‌شناسند و عامل این شهر کتاب «عامل جذب: پنج قدم آسان برای خلق ثروت یا هر چیز دیگری» وی منتشر شده در سال ۲۰۰۵ بود. این کتاب از پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان تبدیل بود. ویتال در ادامه روند رشد و مشهور شدنش، در مستند راز حضور یافت. ویتالی کتاب‌های دیگری هم دارد که بسیار مشهور و پر فروش شدند. از میان آن‌ها  نیز می‌توان به «شش قدم تا روشنگری» و «هر چیزی ممکن است» اشاره داشت

سه دلیل برای مطالعه‌ی کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ  

  • داشتن ثروت بیشتر و زندگی شادتر حق همه‌ی ماست، یادگیری راهکارهای آن نیز می‌تواند ما را به این حق برساند، بنابراین خواندن چنین کتاب‌های جالب و مفید می‌تواند واقع شود.
  • این کتاب برآمده از توصیه‌ها و تجارب مهمی است. همین مسائل می‌تواند برای ما مناسب و قابل‌توجه باشد و ما را به ثروت برساند، بد نیست با دقت به آن‌ها نگاهی بیندازیم.
  • کتاب حاضر، مختصر و مفید و روان است، خواندن آن زحمتی ندارد، بنابراین خواندن آن را می‌توان به همه توصیه کرد.

در بخشی از کتاب بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ می‌خوانیم  

مسئول روابط‌عمومی راکفلر مردی بود به نام آیوی لیر. ري الدون هیبرت. آیوی در زندگینامه عالی‌ای که نوشته است تصریح می‌کند راکفلر چندین دهه به‌تنهایی پول می‌بخشید. تنها کاری که لی کرد این بود که آن را علنی کرد.

پی تی بارنوم نیز پول می‌بخشید همان‌طور که در کتابی به نام هر دقیقه یک مشتری متولد می‌شود که درباره اوست آورده‌ام، بارنوم به آنچه از آن «بشردوستی سودآور» نام می‌برد ایمان داشت و می‌دانست بخشیدن منجر به دریافت‌کردن می‌شود، او هم یکی از ثروتمندترین افراد دنیا شد.

اندرو کارنگی هم زیاد بخشش می‌کرد. او یکی از ثروتمندترین افراد در طول تاریخ آمریکا شد.

بروس بارتون از مؤسسات شرکت تبلیغاتی مشهور (BBDO) موضوع اصلی کتاب من به نام هفت راز گم شده موفقیت نیز به بخشش ایمان داشت. او در سال ۱۹۲۷ نوشت: «اگر کسی تمرین کند کارهایی را برای دیگران انجام دهد طوری که این به عادتی تبدیل شود که او از آن آگاه نباشد همه نیروهای جهان، پشت سر او و هر کاری که می‌کند صف مي‌کشند.»

بارتون، یک نویسنده پرفروش، چهره تجاری مشهور، حامی چندین آرمان بود و خیلی‌خیلی خیلی ثروتمند شد. بعضی‌ها می‌گویند این غول‌های اقتصادی پول داشته‌اند که ببخشند، پس بخشیدن برایشان راحت‌تر بوده است.

چهار پیشنهاد برای دوستداران کتاب بزرگ‌ترین راز ثروت

درصورتی‌که این کتاب برای خواندن و کسب ثروت مناسب دانستید و به شما توانست کمک کند و دوست داشتید همچنان از این نوع کتاب‌ها را مطالعه کنید، چهار پیشنهاد زیر می‌توان برای شما جذاب و قابل‌استفاده باشد، امید است که از آن‌ها نیز لذت ببرید:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
697.۵۲ کیلوبایت
تعداد صفحات
112 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۳:۴۴:۰۰
نویسندهجو ویتال
مترجمابوذر کرمی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The greatest money-making secret in history
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۶۹۷.۵۲ کیلوبایت
۱۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
59,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ
بزرگترین راز ثروت در طول تاریخ
جو ویتال
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
59,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر