0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
آخرین راه حل کاهش وزن و لاغری
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب آخرین راه حل کاهش وزن و لاغری

۷ کلید طلایی کاهش وزن
درباره آخرین راه حل کاهش وزن و لاغری

کتاب «آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری»، یک کتاب خودیاری پیشگامانه توسط دکتر فیل مک گراو است که رویکردی جامع و موثر برای کاهش وزن در اختیار خوانندگان قرار می‌دهد. این کتاب که در سال 2003 منتشر شد، برنده جایزه خاصی نشده است، اما به هزاران نفر در مسیر کاهش وزن کمک کرده است. دکتر فیل، برنامه 7 مرحله‌ای خود را برای کمک به افراد در کنترل وزن خود معرفی می‌کند و توصیه‌ها و ابزارهای عملی برای حفظ سبک زندگی سالم ارائه می‌دهد. تمرکز این کتاب بر غلبه بر خوردن عاطفی، درک جنبه‌های روان‌شناختی کاهش وزن و اتخاذ یک طرز فکر سالم‌تر نسبت به غذا است.

این کتاب توسط گیتی شهیدی ترجمه و در انتشارات نسل نواندیش به چاپ رسیده است که می‌توانید از دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو دانلود کنید و آن را روی گوشی هوشمند خود بخوانید.

 

 

درباره دکتر فیل مک گراو

 

دکتر فیل مک گراو در 1 سپتامبر 1950 در وینیتا، اوکلاهما ایالات متحده آمریکا به دنیا آمد. او دارای مدرک دکتری روانشناسی بالینی است. در روانشناسی بالینی، از دانشگاه تگزاس شمالی و بیش از دو دهه، یک شخصیت تلویزیونی، نویسنده و روانشناس بوده است. دکتر فیل مک گراو ابتدا با حضور در «شوی اپرا وینفری» به شهرت رسید و بعدها برنامه تلویزیونی موفق خود را با نام «دکتر فیل» راه اندازی کرد. او به غیر از کتاب آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری، چندین کتاب پرفروش از جمله «راهبردهای زندگی»، «چگونه روابط زناشویی خود را نجات دهید» و«اول خانواده» را تالیف کرده است. اگرچه دکتر فیل، هیچ جایزه مهمی را برای کار خود دریافت نکرده است، اما همچنان یک چهره تأثیرگذار در زمینه خودیاری و روانشناسی است.

 

چرا باید کتاب آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری را بخوانیم؟

 

خواندن کتاب آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری، می‌تواند یک تجربه تغییر دهنده زندگی برای کسانی باشد که با مشکلات وزن، دست و پنجه نرم می‌کنند. رویکرد دکتر فیل مک گراو فقط یک برنامه غذایی نیست، بلکه یک برنامه جامع است که جنبه‌های ذهنی، احساسی و فیزیکی کاهش وزن را مورد توجه قرار می‌دهد. با مقابله با علل ریشه‌ای عادات غذایی ناسالم، خوانندگان این قدرت را پیدا می‌کنند که تغییرات طولانی مدتی ایجاد کنند که منجر به کاهش وزن شود. این کتاب همچنین حاوی نکات کاربردی، دستور العمل‌ها و تمرین‌هایی است که آن را به منبعی جامع برای هر کسی که به دنبال بهبود سلامت و تندرستی خود است، تبدیل می‌کند.

 

 

بخشی از کتاب آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری

 

تغذیه سالم، مربوط به محرومیت یا قوانین سختگیرانه نیست، بلکه انتخاب‌های آگاهانه‌ای است که بدن شما را تغذیه می‌کند و از سلامت کلی شما حمایت می کند. به همین دلیل است که در آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری، فهرستی جامع از غذاهای مغذی را ارائه می‌دهم که می‌توانید در رژیم غذایی خود بگنجانید تا به اهداف کاهش وزن خود برسید. با انتخاب غذاهایی که سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و فیبر هستند، می‌توانید احساس رضایت کنید و انرژی بگیرید و در عین حال از متابولیسم طبیعی بدن و فرآیندهای کاهش وزن نیز حمایت کنید.

 

پیشنھاد‌ھایی برای دوستداران کتاب آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری

 

اگر از کتاب آخرین راه‌حل کاهش وزن و لاغری از فیل مک گراو لذت بردید و به دنبال کتاب‌های مشابه در مورد کاهش وزن و تغذیه هستید، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد:

 

۱.«رژیم غذایی کامل بک برای زندگی» نوشته جودیت اس بک: این کتاب راهکارهای عملی و موثری را برای تغییر عادات غذایی ناسالم و حفظ وزن سالم ارائه می‌دهد.

۲. «بدن چهار ساعته» نوشته تیموتی فریس: این کتاب راهنمای جامعی برای کاهش وزن و ترکیب بدن، از جمله نکاتی در مورد تغذیه، ورزش و تغییرات سبک زندگی ارائه می‌دهد.

۳. «قواعد خوردن» نوشته مایکل پولان - این کتاب دستورالعمل های ساده و کاربردی برای تغذیه سالم ارائه می دهد که می تواند به کاهش وزن و بهبود سلامت کلی شما کمک کند.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
4.۸۰ مگابایت
تعداد صفحات
413 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۴۶:۰۰
نویسنده فیلیپ مک گراو
مترجمگیتی شهیدی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
.The ultimate weight solution: the 7 keys to weiqht loss freedom, c۲۰۰۳
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۴.۸۰ مگابایت
۴۱۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

چرا تنها ۲ صفحه نسخه نمونه داره؟

5
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
آخرین راه حل کاهش وزن و لاغری
٪30
آخرین راه حل کاهش وزن و لاغری
۷ کلید طلایی کاهش وزن
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
79,900
٪30
55,930
تومان