0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
بدن سخن می گوید
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب بدن سخن می گوید

درباره بدن سخن می گوید

کتاب بدن سخن می‌گوید (What every is saying) در سال 2008 در کشور ایالات متحده آمریکا به چاپ رسید. کتاب فوق درباره رفتار غیرکلامی ما انسان‌ها تمرکز می‌‌کند. درست است که زبان یکی از مهم‌ترین ابزارهای ارتباطی به شمار می‌رود اما بسیاری از پیام‌ها با دیگر رفتارهای ما قابل درک هستند. ممکن است بنابر دلایل مختلفی نخواهیم یا نتوانیم منظور خودمان را نسبت به مسائل مختلف بیان کنیم. اما زبان بدن‌مان دارای معنا و مفهوم عمیقی است. درک زبان بدن برای زندگی شخصی ما دستاوردهای فراوانی دارد و می‌توانیم روابط خودمان را به خوبی با همسر، اعضای خانواده، دوستان و همکاران‌مان تنظیم کنیم. رفتارشناسی یکی از جذاب‌ترین بخش‌های روانشناسی و روانکاوی است و کتاب فوق به همین موضوع اختصاص دارد.

کتاب فوق در نه فصل نوشته شده است در فصل اول آن درباره ارتباطات غیرکلامی مطالب زیادی را می‌آموزیم. در ادامه این کتاب به رفتارهای غیرکلامی که برای اعضای مختلف بدن هستند، اشاره شده است.

فصل هشتم این اثر آشکار ساختن فریب نام دارد. دراین قسمت یاد می‌گیریم تا دروغگویی اطرافیان‌مان را درک کنیم. این بخش تمرکز ویژه‌ای بر روی نشانه‌ها دارد.  فصل پایانی این کتاب شامل چند نکته نهایی و جمع‌بندی است. اثر فوق توسط آزیتا نجات‌مهر و  به وسیله انتشارات نسل نواندیش در سال 1392 ترجمه شده است.

درباره نویسندگان

جو ناوارو (joe Navarro)  در سال 1953 و در کوبا دیده به جهان گشود. خانواده او در سن کودکی‌اش به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کردند وجو در آن‌جا تحصیلات مقدماتی و دبیرستانش را گذراند.او پس از آن برای تحصیل به دانشگاه رفت.

با توجه به توانایی‌هایی که آقای ناوارو داشت جذب  FBI شد و در آن‌جا به عنوان یک مامور، فعالیت خود را آغاز کرد.نهایت امر او توانست که به عنوان یکی از سرپرست‌های این سازمان اطلاعاتی فعالیت کند. وی پس از طی دوره ماموریت خود بازنشسته شد و به عنوان نویسنده، تحلیل‌گر و استاد دانشگاه سنت لوئیس به فعالیت‌های خود ادامه داد. این نویسنده در حال حاضر 70 سال دارد و در ایالت مینه سوتا زندگی می‌کند.

ماروین کارلینز (Marvin karlins) استاد مدیریت در دانشگاه فلوریدای جنوبی از دیگر نویسندگان این کتاب است. او در 4 اکتبر سال 1941 در شهر مینیاپولس، مرکز و بزرگ‌ترین شهر ایالت مینه سوتای آمریکا دیده به جهان گشود. 

تحصیلات اکادمیک این نویسنده در حوزه روانشناسی است. او  مدرک لیسانس خود را دانشگاه ایالتی مینه سوتا گرفت و مقطع ارشد و دکترای خود را در دانشگاه پرینستون گذراند. علاوه بر فعالیت در حوزه روانشناسی، این نویسنده یک مشاور شناخته شده در حوزه صنعت هوانوردی نیز به شمار می‌رود. به همین دلیل در دپارتمان مدیریت دانشگاه فلوریدای جنوبی فعالیت کرده است. او در حال حاضر 81 سال دارد و در شهر زادگاهش زندگی می‌کند.

سه دلیل مهم برای خواندن کتاب بدن سخن می گوید

همه ما دوست داریم تا رفتار اطرافیان‌مان را به خوبی درک کنیم و با آن‌ها ارتباط مطلوبی را تجربه کنیم. این کار سختی‌های خاص خودش را دارد و نیازمند کسب مهارت‌های گوناگونی است. برای همین توصیه می‌کنیم تا کتاب بدن سخن می‌گوید را بنا بر سه دلیل زیر بخوانید:

  • این کتاب مبتنی بر تجربیات طولانی‌مدت نویسندگانش نوشته شده است و به هیچ عنوان انتزاعی نیست.
  • در کتاب فوق اشراف و آگاهی زیادی نسبت به روانشناسی و علوم ارتباطات پیدا خواهیم کرد.
  • این اثر یکی از برجسته‌ترین کتاب‌ها در حوزه درک ارتباطات غیرکلامی است و رویکردی علمی به آن دارد.

در بخشی از کتاب بدن سخن می ‌گوید می‌خوانیم

یک لحظه لبتان را گاز بگیرید. یک لحظه وقت بگذارید و به‌طور عملی این کار را بکنید. حالا پیشانی‌تان را بمالید سرانجام به پشت گردنتان ضربه بزنید. این‌ها کارهایی هستند که ما هميشه انجام می‌دهیم. مدتی را پیرامون افراد دیگر بگذرانید. خواهید دید که آن‌ها به‌طور منظم این رفتارها را نشان می‌دهند.

آیا تاکنون از خود پرسیده‌اید که چرا مردم ان کارها را انجام می‌دهند؟ آیا تابه‌حال از خودتان پرسیده‌اید که چرا شما این کارها را انجام می‌دهید؟ پاسخ را می‌توان در یک گاوصندوق پنهان (گاو صندوق جمجمه‌ای) پیدا کرد که مغز انسان در آن قرار دارد. وقتی بفهمیم چرا و چگونه مغز ما بدنمان را برای اظهار غیر کلامی احساسات خود به‌کار می‌گیرد. خواهیم فهمید که اين رفتارها را چگونه تفسیر کنیم. پس بیایید نگاهی دقیق‌تر به درون اين گاوصندوق بیندازیم و شگفت‌انگیزترین ماده‌ی سه پوندی راء که در بدن انسان پیدا می‌شود. بررسی کنیم.

اغلب اوقات افراد خودشان را دارای یک مغز و آن را جایگاه توانایی‌های شناختی خود می‌دانند. در واقعیت سه مغز در جمجمه‌ی انسان وجود دارد که هریک عملکردهایی ویژه را انجام می‌دهند و به‌عنوان مرکز فرمان و کنترل تنظیم‌کننده‌ی هر آنچه بدن ما انجام می‌دهد. با یکدیگر کار می‌کنند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب بدن سخن می گوید

فهم ارتباطات غیرکلامی می‌تواند تاثیر مثبتی روی نحوه تعامل ما با دیگران داشته باشد. اگر این کتاب را خوانده‌اید و دنبال تقویت مهارت‌های ارتباطی خود هستید کتاب‌های زیر را برای مطالعه بیشتر به شما توصیه می‌کنیم.

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
7.۵۵ مگابایت
تعداد صفحات
288 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۳۶:۰۰
نویسندهجو ناوارو
نویسنده دومماروین کارلینز
مترجم آزیتا نجات مهر
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
What every BODY is saying
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۷.۵۵ مگابایت
۲۸۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 1 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5
(1)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
بدن سخن می گوید
٪30
بدن سخن می گوید
جو ناوارو
انتشارات نسل نواندیش
5
(1)
75,900
٪30
53,130
تومان