0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مالوی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی مالوی

نویسنده:
ساموئل بکت
ناشر:
ماه آوا
درباره مالوی
در جهان داستان های بکت از هم گسیختگی هویت مدرن، بخش افزونی از ناخوشی خود را از طریق همین جابجایی‌های استعاری در سطح مصالح داستانی، تکنیک‌ها، پدیده‌ها و موتیف‌های بیرونی، نمایان می‌کند. بکت برای منهدم کردن هر رگه‌ایی که مشکوک به واقعیت نامأنوس یا قصه‌ای واضح باشد، از هیچ تلاشی فروگذار نیست. بلاهت بینظیر شخصیت‌های داستانی بکت نشانهٔ گویایی است از زوال هویت. اشخاص آثار داستانی بکت از مورفی گرفته تا مالوی همه با این‌که گاه در اوج جنون و افسردگی به سر می‌برند، اما کماکان با امور این جهانی مبارزه می‌کنند و در انتزاعی‌ترین حالت هم، در سطحی از آگاهی و حیات هوشمند به سر می‌برند. این تلاش مداوم و بی‌معنا برای زنده بودن؛ شاکلهٔ اصلی روایت بکتی را ترسیم می‌کند و اتفاق نظری که در هر متنی گویای میل به فرجام و پایان قضایا است. برای مثال فرجام در رمان مالون می‌میرد، گفتهٔ خود مالون در آغاز داستان است بر ادعای مردنش. او با ما می‌گوید هر آنچه را که باید بر صفحه‌های کتاب زبان باز کند و از طریق این مکالمهٔ یک جانبه، مالون منتظر مرگ می‌ماند. شیوه‌ای از انتظار و استعاره‌ای از تعلیق هر روزهٔ موجود خود آگاه به مرگ، که زمانی خود را با فرم هزار و یک شب نشان می‌دهد و زمانی نزدیکتر در مالوی، نام ناپذیر و مالون می‌میرد.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
608.۰۵ مگابایت
مدت زمان
۱۰:۵۸:۵۵
نویسندهساموئل بکت
مترجمسهیل سمی
مترجم دومسهیل سُمّی
راویرضا عمرانی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۶/۰۹
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۶۰۸.۰۵ مگابایت
۱۰:۵۸:۵۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4
از 5
براساس رأی 5 مخاطب
5
ستاره
60 ٪
4
ستاره
20 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
20 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

آثار فاخر و مشهور جهان با گویندگان حرفه ای بهترین و قوی ترین پروژه ای است که اخیرا در ماه آوا کلید خورده و از همه نظر چه محتوی و گویندگی فوق العاده است.

4

با کتابهایی که سبک افکار درهم و پریشان نویسنده رو داره بخوبی نمیتونم ارتباط برقرار کنم اما با اینحال خوانش جالب جناب عمرانی باعث شد تا انتهای کتاب پیش برم

4
(5)
78,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
مالوی
مالوی
ساموئل بکت

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مالوی
مالوی
ساموئل بکت
ماه آوا
4
(5)
78,000
تومان