0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شکوهِ اشراق
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب شکوهِ اشراق

نویسنده:
آتنا سرابی
درباره شکوهِ اشراق

«اشراق به معنای روشن‌ضمیری و رسیدن به روشنایی و بیداری درون است.» این اولین جمله‌ی مقدمه‌ی کتاب شکوه اشراق نوشته‌ی آتنا سرابی است که به همین موضوع می‌پردازد. نویسنده در این کتاب سعی دارد مسیر اشراق و روشن‌شدگی را نه از طریق آموختن ریاضت و عزلت‌گزینی و دیگذ چهارچوب‌های ساخته شده در اذهان عمومی بلکه به زبانی ساده و در روند زندگی برای خوانندگان نمایان کند. آنچه نویسنده در پی آن است رساندن خوانندگان به روشنایی و نور نهفته در وجودشان و هموار کردن مسیر آن‌ها برای یافتن رسالتی ارزشمند است. اگرچه این کتاب درواقع سرآغازی بر این مسیر بوده و استقرار در آن و نهادینه شدن مفاهیم آن ممکن است سال‌ها زمان ببرد.

کتاب شکوه اشراق را انتشارات نسل نواندیش در سال 1399 روانه بازار کتاب ایران کرده است.

چرا باید کتاب شکوه اشراق را بخوانیم؟

آتنا سرابی معلم یوگا و مدرس علوم ذهنی، نویسنده‌ی این کتاب است. زبان روان و ساده این کتاب خواننده را تا پایان با خود همراه می‌کند. همچنین در کتاب شکوه اشراق نویسنده پرسش‌هایی را مطرح کرده و مسائل مربوطه را در قالب پاسخ این پرسش‌ها مطرح می‌کند. با خواندن این کتاب با هشت حقیقت روشن یا به تعبیری دروازه‌های اشراق آشنا می‌شوید، می‌توانید با خودتان رودررو شده و خود را از نو بسازید.

نسخه‌ی الکترونیک کتاب شکوه اشراق در دسته‌ی روانشناسی اپلیکیشن فیدیبو در دسترس علاقمندان قرار دارد.

در بخشی از کتاب شکوه اشراق می‌خوانیم

انسان‌ها چگونه می‌توانند مهم‌ترین توانایی‌های خود را بشناسند تا از طریق آن‌ها خدا را پدیدار کنند؟

پیش‌تر گفتم که اولین مرحله، درک تمامیت خداست و این درک تنها با درک «تمامیت هستی» برای انسان رخ خواهد داد. سپس تجربه خداست و این تجربه تنها با همراه و همگام شدن با جهان هستی برایت رخ خواهد داد۔ آنگاه متجلی کردن خدا از طریق پدیدار نمودن توانایی‌های عظیم انسانی‌ات برای جهان هستی خواهد بود. پس آنچه نقطه اشتراکی میان تو و خداست، «هستی» است که پس از شناخت خود باید به درک و شناخت تمامیتِ هستی بپردازی!!!

حال که شما می‌خواهید ابتدا درباره چگونگی متجلی کردن خدا از طریق توانایی‌هایتان برایتان بگویم. من هم این مبحث مهم را از همینجا شروع می کنم!

ما انسان‌ها توانمندی‌های متفاوتی با یکدیگر داریم، اما تمام توانایی‌های ما در چهار بستر اساسی قدرت ظهور می‌یابند و از طریق این چهار ویژگی بروز پیدا می‌کنند و آن‌ها گفتار، عشق، ادراک و خلاقیت‌های ما یا درواقع همان دستاوردهایمان خواهند بود.

«زیباترین توانمندی‌های ما از طریق عشق، گفتار، خلاقیت و ادراک ما پدیدار می‌شوند» و زمانی که توانایی‌های ما از طریق این عناصر درونی به مرحله عملکرد برسند، آنجاست که ما با عشقمان رفتار می‌کنیم، آگاهانه حرف می‌زنیم، خلاقانه زندگی می‌کنیم و هوشمندانه درک می‌کنیم؛ آنگاه خدا را پدیدار کرده‌ایم!

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب شکوه اشراق

اگر از علاقمندان کتاب‌هایی از این دست هستید مطالعه‌ی کتاب‌های زیر را به شما پیشنهاد می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۵۳ مگابایت
تعداد صفحات
200 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۴۰:۰۰
نویسندهآتنا سرابی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۳۰
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۵۳ مگابایت
۲۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شکوهِ اشراق
٪30
شکوهِ اشراق
آتنا سرابی
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
69,900
٪30
48,930
تومان