0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ثروتمند زاده شده ای!
٪30

معرفی، خرید و دانلود کتاب ثروتمند زاده شده ای!

بدست آوردن ثروت کافی با قانون ارتعاش و جذب
نویسنده:
باب پراکتر
درباره ثروتمند زاده شده ای!

کتاب ثروتمند زاده شده‌ای! ( you were born rich) یک اثر در حوزه روانشناسی است که چاپ اول آن به سال 1984 در ایالات متحده آمریکا باز می‌گردد. این اثر از همان زمان چاپ با استقبال بی‌سابقه‌ای روبرو شد و خیلی زود ترجمه آن به زبان‌های دیگر به دست علاقه‌مندانش رسید. ان کتاب توانسته است که تاکنون زندگی بسیاری از افراد را دستخوش تغییر کند. در اثر فوق می‌توان یک روش‌‍شناسی خاص را دید که در آن افکار و اندیشه‌‎ها با یک‌دیگر ارتباط برقرار می‌کنند و نتیجه همگرایی آن‌ها ایجاد راهکارهایی برای دستیابی بیشتر به موفقیت و کامیابی است. 

در اثر فوق می‌آموزیم که موفقیت در دوردست‌ها وجود ندارد و دسترسی به آن میسر است. فقط باید یک سری چیزهایی را که اطرافمان قرار دارند و صورتشان بی‌نظم است، با دقت کنار هم قرار بگیرند. به نحوی‌که انگار داریم یک پازل را تکمیل می‌کنیم.

کتاب فوق به ما راهکارهای عجیب و غریب پیشنهاد نمی‌کند و شاید حرف‌های چندان جدیدی نیز نداشته باشد. .همین حقیقت مسحورکننده به ما نشان می‌دهد که برخی از تغییرات در زندگی ما می‌تواند زمینه‌ساز کسب ثروت  و آرامش بیشتر برایمان باشد. در این اثر نقشه راهی برای موفقیت به ما عرضه می شود. با این نقشه ساده میتوانیم به راحتی به مقصد برسیم. اثر فوق توسط انتشارات نسل نواندیش و به همت امیرحسن مکی ترجمه شده است. این کتاب در 10 فصل نوشته شده است.

درباره نویسنده

باب پراکتر( Bob proctor) در 5 ژوئیه 1934 در شهر تورنتوی کانادا دیده به جهان گشود. او از کودکی اعتقاد داشت که انسانی ضعیف است و هیچ جاه‌طلبی‌ای ندارد. باب در دوران دبیرستان تحصیل خود را رها کرد و به خودش می‌گفت که هیچ آینده‌ای ندارد. مدتی نیز در آتش‌نشانی تورنتو مشغول به کار شد که در همان زمان با فردی ملاقات کرد و از آن فرد کتابی به نام بیندیشید و ثروتمند شوید را هدیه گرفت. پراکتر در آن‌زمان 26 سال داشت و به تدریج زندگی‌اش تغییر پیدا کرد. او شغلش را تغییر داد و به سراغ کف‌شویی رفت تا بدهی‌هایش را پرداخت کند. پس از آن بود که سرمایه لازم برای تاسیس یک شرکت نظافتی را پیدا کرد و توانست میلیون‌ها دلار سرمایه و درآمد کسب کند.

باب پس از کسب درآمدی قابل قبول به ارائه وبینار و نوشتن کتاب مشغول شد تا تجربیات خود برای کسب ثروت و موفقیت را با دیگران به اشتراک بگذارد. این نویسنده در فیلم راز نیز نقش آفرینی کرده است.

او در 3 فوریه سال 2022 در سن 87 سالگی درگذشت.

دو دلیل برای خواندن کتاب ثروتمند زاده شده‌ای!

به دست آوردن درآمد بالا و موفقیت‌های شغلی آن چیزی است که تلاش شبانه روزی بسیاری را دربر میگیرد. کسب ثروت مقدمه‌ای برای داشتن زندگی سعادت‌مندانه و مطلوب است. کتاب فوق به افرادی که رویاهای خود را دنبال می‌کنند توصیه می‌شود زیرا:

  • این اثر به ما  کمک می‌کند تا با تغییر دادن سبک زندگی خود، درآمد بیشتری کسب کنیم.

  • کتاب فوق دارای لحنی ساده و صمیمانه است و توصیه‌های موجود در آن‌ها به راحتی قابل انجام است.

در بخشی از کتاب ثروتمند زاده شده‌ای! می‌خوانیم

شما از توانایی‌های ذهنی‌ای برخوردارید که در هر کسی وجود دارد. توانایی‌های ذهنی شما دقیقا مطابق با کوپرنیک. بودا و مورس است که یا هر کس دیگر. در تجلی و تحقق توانایی‌های ذهنی است. همه‌ی ما از لحاظ جسمی و ظاهری با یکدیگر متفاوتیم که آن اشخاص با من و شما متفاوت بوده‌اند. 

و از توانایی‌های ذهنی خود به طرق مختلفی استفاده می‌کنیم؛ اما ساختار اساسی ما یکسان است.

به‌خوبی می‌دانم که خیلی از استادان و افراد تحصیل کرده. اين گفته‌ی من را یاوه می‌دانند. اما چنین اشخاصی همواره وجود داشته‌اند و در نظر من افراد حقیری هستند. زیرا بسیاری از رهبران بزرگ و واقعی با گفته‌ی من کاملاً هم عقیده‌اند و بر این باورند که توانایی‌های شما با بزرگان گذشته و حال یکسان است.

حتی عیسی مسیح (ع) وقتی حدود دو هزار سال پیش معجزات خود را به مردم نشان می‌داد. سعی داشت به جهانیان بفهماند که آنها هم از توانایی‌های او برخوردار هستند. در واقع او حتی یک گام فراتر نهاد و گفت: «حتی کارهایی بزرگ‌تر از اين نیز می‌توانید به انجام برسانید» باور کنید که او حقیقت را ابراز کرده است. افراد کم‌خرد خواهند گفت که مقصود او اين نبوده است. اما من به شما اطمینان می‌دهم که مقصود او دقیقاً همین بوده است! اگر اين گفته را درک و باور کنید. می‌توانید آن را محقق کنید. 

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ثروتمند زاده شده‌ای!

اگر قصد دارید تا درآمد خودتان را افزایش دهید به شما توصیه می‌کنیم که علاوه بر کتاب ثروتمند زاده شده‌ای! آثار دیگری را نیز بخوانید.

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۰۲ مگابایت
تعداد صفحات
276 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۱۲:۰۰
نویسندهباب پراکتر
مترجمامیرحسن مکی
ناشرانتشارات نسل نواندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۲۰
قیمت ارزی
5.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۰۲ مگابایت
۲۷۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ثروتمند زاده شده ای!
٪30
ثروتمند زاده شده ای!
بدست آوردن ثروت کافی با قانون ارتعاش و جذب
انتشارات نسل نواندیش
0
(بدون نظر)
75,900
٪30
53,130
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر