0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
صنایع آینده

معرفی، خرید و دانلود کتاب صنایع آینده

صنعت
نویسنده:
آلک راس
درباره صنایع آینده

اگر علاقه‌مند به دنیای صنعت هستید یکی از کتاب‌های جالبی که این روزها می‌توانید بخوانید کتاب صنایع آینده است. این کتاب با عنوان اصلی The Industries of Future  در سال ۲۰۱۶ منتشر شد و نویسنده‌ی این کتاب الک راس، مشاور اشد نوآوری سابق هیلاری کیلینتون است. او در این کتاب از چیزهایی حرف می‌زند که دنیای آینده را تغییر خواهد داد. در این کتاب تغییرات ژئوپلتیکی، فرهنگی و نسلی‌ای بررسی شده‌اند که در دو دهه‌ی آینده در صنایع کلیدی نقش خواهند داشت. این کتاب صنایع مهمی مانند ژنتیک، رباتیک، داده‌ها‌ی بزرگ و رمزنگاری را بررسی کرده است و نشان می‌دهد زندگی ما چگونه در پس پیشرفت این علوم تغییر خواهد کرد. او از روبات‌ها و هوش مصنوعی می‌گوید و از این حرف می‌زند که پیشرفت‌هایی در علوم زیستی رخ خواهند داد که امید به زندگی ما را افزایش می‌دهد. او در کتابش از این می‌گوید که ماده‌ی خام عصر اطلاعات داده خواهد بود و این داده‌ها هستند که همه چیز را تعیین می‌کنند.

این نویسنده درباره‌ی پیشرفت جوامع و خانواده‌ها از دیدگاه ژئوپلتیکی هم حرف می‌زند و از این می‌گوید که زنان در آینده نقش بسیار مهمی خواهند داشت.

موضوع مهم دیگر در کتاب الک راس مربوط به ژنوم‌هاست. او معتقد است این صنعت، صنعت میلیون دلاری بعدی است و معتقد است سرمایه‌گذاری در این حوزه در حقیقت سرمایه‌گذاری در آینده است.

کتاب صنایع آینده پس از انتشار توجه‌های زیادی را به خود جلب کرد و فوربز، نیویورک‌تایمز و فایننشیال تایمز هم نقدهای مثبتی روی آن انجام داده‌اند. این کتاب به چند زبان مختلف از جمله فارسی برگردانده شده است.  مرتضی شانی مترجم این کتاب است و شرکت چاپ و نشر بازرگانی آن را چاپ کرده است. فایل pdf این کتاب در دسته‌بندی اقتصاد در فیدیبو در دسترس است.

آلک راس کیست؟

Alec Ross متخصص سیاست فناوری است. او در سال ۱۹۷۱ در ویرجینیای غربی به دنیا آمد و پدر و مادرش هر دو وکیل بودند. او در نوجوانی یک سال را در ایتالیا زندگی کرد. الک راس در سال ۱۹۹۴ در رشته‌ی تاریخ از دانشگاه نورث وسترن فارغ‌التحصیل شد و کارش را به یک معلم شروع کرد. او پس از دو سال به‌عنوان دستیار رئيس بنیاد اینترپرایز مشغول به کار شد و در سال ۲۰۰۰ یک سازمان غیرانتفاعی تأسیس کرد. او در دانشگاه آکسفورد تدریس می‌کند. او در کمپین رئیس‌جمهوری اوباما در سال ۲۰۰۸ فعال بود و در بسیاری از طرح‌های توسعه در دولت او نقش داشت. کتاب صنایع آینده مشهورترین اثر اوست.

چرا باید کتاب صنایع آینده را خواند؟

صنایع آینده همان‌طور که از نامش پیداست کتابی است که تلاش کرده است بفهمد حوزه‌های برتر در آینده کدام‌اند و کدام دانش و مهارت‌ها در این دنیای پیش رو به درد انسان خواهد خورد. این کتاب در حقیقت کتابی است که به شما کمک می‌کند در دنیای پرشتابی که در آن زندگی می‌کنیم زنده بمانید، رشد کنید و فرصت‌های طلایی عصر فردا را به دست آورید. ازاین‌رو خواندن این کتاب برای تمام کسانی که می‌خواهند در جهان حرفه‌ای فعال باقی بمانند و همگام با زمانه پیش بروند ضروری است.

در بخشی از کتاب صنایع آینده می‌خوانیم

من دوست داشتم ۲۰ سال قبل موقع ترک کالج کتاب مشابهی را خوانده بودم که به من آگاهی بدهد که اینترنت و دیجیتالی کردن با دنیا چه می‌کند کتاب حاضر صنایعی را که محرک تغییرات اقتصادی و اجتماعی در ۲۰ سال آتی خواهد بود، بررسی کرده و شرح می‌دهد که چگونه علوم زیستی پیشرفته کدگذاری پول امنیت سایبری، و داده‌های کلان - همچنین مضامین ژئوپلتیک فرهنگی و نسلی در هم می‌آمیزد. من این صنایع را انتخاب می‌کنم؛ زیرا آنها علاوه بر اینکه در جای خود خیلی مهم هستند، بلکه نماد گرایش‌های بزرگ جهانی و وجه بارز همدیگر هستند.

در فصل اول و دوم کتاب، روبات‌ها می‌آیند و «آینده» ماشین انسانی، چگونگی پیشرفتهای روزآمد در عرصه روبات و علوم زیستی را بررسی و روشن می‌کند و توضیح می‌دهد که چگونه این پیشرفت‌ها شیوه کار و زندگی ما را به طور اساسی ولی نابرابر در زندگی تغییر خواهد داد روبات‌ها به طور فزاینده دنیای ما را اشغال می‌کنند. اقتصاد جهانی با انقلابی نشئت‌گرفته از هوش مصنوعی و ماشین‌های یادگیری مواجه خواهد شد که نتایج آن می‌تواند متوجه نیروهای کار در کشاورزی، صنعت، و دوران بعد از انقلاب دیجیتالی باشد در همان زمان پیشرفت‌های خارق‌العاده در علوم زیستی برای مردم به‌ویژه آنهایی که بضاعت لازم را داشته باشند.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صنایع آینده

صنایع آینده یکی از آن کتاب‌هایی است که دیدگاه شما را به آینده تغییر می‌دهد و باعث می‌شود روبه‌جلو گام بردارید. اگر از این کتاب لذت برده‌اید کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از این کتاب‌ها را معرفی می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
1.۳۷ مگابایت
تعداد صفحات
300 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۰۰:۰۰
نویسندهآلک راس
مترجممرتضی شانی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
The industries of the future
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۱۲
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱.۳۷ مگابایت
۳۰۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
84,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
صنایع آینده
صنایع آینده
صنعت
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
84,500
تومان