0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
چگونه تغییر کنیم؟

معرفی، خرید و دانلود کتاب چگونه تغییر کنیم؟

علمِ رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می خواهیم
نویسنده:
کیتی میلکمن
درباره چگونه تغییر کنیم؟

نقد و بررسی کتاب چگونه تغییر کنیم؟

کتاب چگونه تغییر کنیم نوشته کیتی میلکمن به ما این امکان را می‌دهد که علم راهبردی را که برای رسیدن از وضعیت کنونی به هدف مطلوب نیاز داریم، در اختیار داشته باشیم. نویسنده در این کتاب به ما نه تنها راهبردهای مفیدی برای شناسایی موانع در مسیر ما ارائه می‌دهد بلکه شیوه‌های موثری برای حل آن‌ها را نیز با ما به اشتراک می‌گذارد.

از طریق اجرای توصیه‌های این کتاب، تمرین روزانه به یک لحظه لذت‌بخش و انگیزه‌بخش تبدیل می‌شود و هر روز با اشتیاق از جا می‌پریم تا به اهدافمان نزدیک‌تر شویم. این کتاب به ما این اطمینان را می‌دهد که تغییر به عنوان یک مسیر طبیعی و تدریجی ممکن است و می‌توانیم با ایجاد عادات مثبت و بهره‌وری در تغییراتمان، به بهبود و تحول در زندگی‌مان دست یابیم و با شجاعت و انگیزه بیشتری به مسیر تغییر و بهبود در زندگی‌ خود بپردازیم.

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستید به دسته‌بندی روانشناسی در فیدیبو سر بزنید.

درباره کیتی میلکمن

کاترین ال. میلکمن، پژوهشگر و آموزگار دروس علوم رفتاری و موفقیت در آمریکا، با تخصص در حوزه‌های علوم رفتاری و تحقیقات عملیاتی، از جوانی به تلاش برای شکل‌دهی به آینده‌ خود پرداخته است. او که در دانشگاه‌های مطرحی مانند پرینستون و هاروارد تحصیل کرده است، مسیر حرفه‌ای خود را از تعطیلات دانشگاه در بانک‌های سرمایه‌گذاری شروع کرد.

میلکمن با همکاری با مراکز معتبری نظیر صلیب سرخ و کاخ سفید در زمینه‌های علوم رفتاری و ساخت تغییرات مثبت همکاری داشته و تحقیقات و نوشته‌هایش در کتاب "چگونه تغییر کنیم" تجلی پیدا کرده است. این کتاب به عنوان یکی از مهمترین آثار او شناخته شده و موفقیت‌های بسیاری برای او به ارمغان آورده است، به‌طوری که به عنوان یکی از پنجاه متفکر برتر مدیریت جهان نیز شناخته شده است. تلاش‌ها و تخصص‌های کیتی میلکمن در زمینه‌ی علوم رفتاری و تحقیقات عملیاتی، او را به یک نام آشنا و تاثیرگذار در دنیای تغییر و بهبود شخصی تبدیل کرده است.

چرا باید کتاب چگونه تغییر کنیم را بخوانیم

کتاب چگونه تغییر کنیم نوشته کتی میلکمن به ما یاد می‌دهد که در مسیر تحقق اهدافمان، چگونه موانع را شناسایی کرده و با شیوه‌های موثری آن‌ها را رفع کنیم. نویسنده این کتاب به ما نشان می‌دهد که تغییر یک راه طبیعی و تدریجی است و با انجام توصیه‌های کتاب می‌توانیم تمرین‌های روزانه را به یک تجربه شیرین و لذت‌بخش تبدیل کنیم. این کتاب به ما کمک می‌کند تا به عنوان خواننده‌ها به ترس از تغییر و موانعی که جلوی ما قرار دارند، مقابله کرده و با اشتیاق به سوی تحول و بهبود در زندگی‌مان حرکت کنیم.

در بخشی از کتاب چگونه تغییر کنیم می‌خوانیم

«بچه‌دارشدن بدون شک یکی از مهم‌ترین نقاط عطف زندگی است. تا روز قبل از تولد، بچه‌ای در کار نیست که لازم باشد غذا بخورد، لباس بپوشد، آرام شود یا نیاز به محافظت داشته باشد؛ ناگهان بوووم، همه‌چیز دگرگون می‌شود. فرزندپروری تجربه‌ای جدید و متفاوت است، صرفاً این‌طور نیست که مجبور شوید عادتی را ترک یا روال قبلی‌تان را بر هم بزنید، بلکه به‌طور کامل از نو شروع می‌کنید، چه خوب باشد چه بد. در همین زمانِ حیاتی است که پیامِ «به پشت بخوابان» را دریافت می‌کنید، درحالی‌که هنوز با تجربه جدیدتان خو نگرفته‌اید و می‌خواهید همه‌چیز را درست انجام دهید.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب چگونه تغییر کنیم

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü   کتاب صوتی استراتژی لبخند نویسنده محمد زاغی

ü   کتاب صوتی دوره نقطه شروع نویسنده شهریار مرزبان

ü   کتاب صوتی پاکسازی ذهن نویسندگان میترا محمدزاده


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
گوینده هوشمند (AI)
راوی
حجم
2.۳۱ مگابایت
تعداد صفحات
208 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۵۶:۰۰
نویسندهکیتی میلکمن
مترجممحمدحسین شریفیان
ناشرترجمان علوم انسانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۴
قیمت ارزی
4 دلار
قیمت چاپی
79,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
راوی
۲.۳۱ مگابایت
۲۰۸ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.4
از 5
براساس رأی 14 مخاطب
آموزنده 🦉 (2)
پربار 🌳 (1)
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
14 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار مفیدی است توصیه میکنم اگر نمیتوانید به برنامه های روزانه هفتگی ماهانه یا سالانه تون جامه عمل بپوشانید حتما این کتاب رو مطالعه کنید .... تمام نکات داخل این کتاب حداقل برای من کاربردی و قابل لمس بودن . سپاس

5
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

بى نظير بود جدا از همه ى كتاب هايى كه اكثرا روانشناسى زرد هستن و صرفا رويا فروشى ميكنن اين كتاب هر روشى كه پيشنهاد ميده رو به صورت ميدانى و رويه افراد زيادى ازمايش كرده و بعد از نتيجه گيرى اونارو بهتون پيشنهاد ميده و با شركت ها و افراد بزرگى هم همكارى داشته كه داخل كتاب بهتون ميگه و ممكنه بشناسيدشون.

4
آموزنده 🦉

کتاب جامع و خوبی است از گزافه گویی پرهیز میکنه.از تمام کتابهایی که در راستای بهبود برنامه ریزی و انجام‌ کارها خوندم این‌کتاب و خرده عادت ها اثر استفان کایز بهترین بودند(البته نظر شخصی من) منتهای مراتب این کتاب به درد مدیران هم میخوره و توصیه فردگرایی تنها نداره

5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

اسم کتاب ممکنه این تصور رو به ذهن بیاره که محتواش زرده، ولی نیست! کتاب بیشتر توضیحات علمی و بیان تحقیقات در مورد تغییر کردنه. و بسیار آموزنده است.

3

فوق العاده ساده و بی محتوا ، پر از داستانهای خسته کننده در ۵ صفحه میشد خلاصه‌ش کرد

4.5
(15)
آموزنده 🦉 (2)
29,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
چگونه تغییر کنیم؟
چگونه تغییر کنیم؟
علمِ رسیدن از آنچه هستیم به آنچه می خواهیم
ترجمان علوم انسانی
4.5
(15)
آموزنده 🦉 (2)
29,000
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر