0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مدیریت واردات کالا
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب مدیریت واردات کالا

درباره مدیریت واردات کالا

کتاب مدیریت واردات، یک کتاب بسیار کاربردی در حوزه تجارت و صنعت است. در این کتاب انواع شیوه‌های واردات نقدی و حواله ارزی، واردات در مقابل صادرات در تجارت بین‌الملل بررسی می‌شود.

کتاب مدیریت واردات نقدی توضیحان مفیدی در خصوص این روش در موقعیتی که محدودیت واردات از طریق اعتبار اسنادی وجود داشته ارائه می‌دهد. روش‌های واردات نقدی در تجارت بین‌الملل در مقایسه با موارد دیگر کم‌هزینه‌تر و آسان‌تر است و طیف وسیعی از کالاها را پوشش می‌دهد.

کتاب مدیریت واردات نقدی نوشته ایرج زینال زاده، از مجموعه کتاب‌های مدیریت، بازاریابی و فروش توسط شرکت چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.

درباره نویسنده

ایرج زینال زاده معاون مدیرکل صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در ایران است. سوابق تحصیلی وی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران، کارشناسی مدیریت بازرگانی از دانشگاه علامه طباطبایی  در تهران است. وی همچنین سوابق آموزشی بسیاری در اتاق بازرگانی تهران، سازمان مدیریت صنعتی، مرکز آموزش و تحقیقات صنعتی داشته است. ایرج زینال زاده در زمینه تألیف و ترجمه هم فعال است. در ادامه به آثار به‌جامانده از او اشاره می‌کنیم:

3 دلیل برای خواندن کتاب مدیریت واردات نقدی

  • آگاهی از انواع روش‌های پرداخت و انتقال ارز تخصیصی برای واردات کالا 
  • شناخت تفاوت واردات نقدی (Cash)  با واردات در مقابل صادرات، در حواله ارزی
  • آشنایی با  انواع روش واردات  مانند تجهیز خرید تولید کارخانه از طریق خرید متقابل 

بخشی از کتاب

باتوجه‌به توافقات اولیه خریدار و فروشنده، امکان دارد در برخی از موارد، پس از گشایش اعتبار و ابلاغ اعتبار، هر دو طرف اعتبار، خریدار (Applicant) و فروشنده (Benifi Ciary) یا یکی از آن‌ها نیاز به اصلاح برخی از شرایط اعتبار، زمان حمل، سررسید، اسناد، مبلغ و... را داشته باشد. در چنین مواردی پس از هماهنگی بین طرفین، چنانچه خریدار تقاضای اصلاح اعتبار را داشته باشد:

 

بانک گشایش‌کننده پس از بررسی درخواست خریدار با مقررات ارزی «کشور خریدار» نسبت به صدور اصلاحیه به‌وسیله (Swift) یا فکس و ارسال آن به بانک ابلاغ کننده جهت ابلاغ به ذی‌نفع اقدام خواهد نمود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب

کتاب مدیریت واردات نقدی را برای مدیران صنایع کشور، فعالان اقتصادی، تجار و همچنین دانشجویان رشته‌های مدیریت و امور اقتصادی کتابی بسیار مفید و سودمند است. این کتاب روش‌های پرداخت و رفتار درست در مدیریت واردات را به‌درستی آموزش داده مجموعه مقررات ارزی، واردات کالا و خدمات از طریق گشایش اعتبار اسنادی و ثبت سفارش برات اسنادی را به طور تخصصی بررسی می‌کند. کتاب‌های متفاوتی در حوزه واردات و صادرات چاپ شده که در این جا به تعدادی از این کتاب‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
3.۲۹ مگابایت
تعداد صفحات
283 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۹:۲۶:۰۰
نویسندهابراهیم زارعی
نویسنده دومحسن بقایی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۵/۰۳
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۳.۲۹ مگابایت
۲۸۳ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
0
(بدون نظر)
117,000
٪50
58,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مدیریت واردات کالا
٪50
مدیریت واردات کالا
ابراهیم زارعی
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
0
(بدون نظر)
117,000
٪50
58,500
تومان