0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
ظرافت جوجه تیغی

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی ظرافت جوجه تیغی

درباره ظرافت جوجه تیغی

ظرافت جوجه‌تیغی کتابی از موریل باربری است که نخستین‌بار در آگوست سال 2006 میلادی انتشار یافت. داستان این رمان حول محور دو شخصیت به نام‌های رنه میشل و پالوما خوزه می‌چرخد. آن‌ها در ساختمان شماره‎ی هفت خیابان گرونل، یکی از زیباترین خیابان‌های پاریس، ساکن هستند. رنه سرایدار این ساختمان و پالوما دختر 12 ساله باهوشی است که با والدین و خواهرش در طبقه پنجم همین ساختمان زندگی می‌کند. در طول رمان رنه و پالوما که هرکدام به‌نوعی با زندگی درگیر هستند، علایق خود در رابطه با فلسفه و ادبیات را با هم به اشتراک می‌گذارند و در ادامه ماجراهایی برای آن‌ها رخ می‌دهد و مسیر داستان را پیش می‌برد.

کتاب صوتی ظرافت جوجه‌تیغی، در دسته‌ی داستان و رمان خارجی، با ترجمه‌ی بهاره رستمی و صدای فرزانه فائزی در اپلیکیشن فیدیبو موجود و قابل شنیدن است. باربری در سال 2007 برای نوشتن این اثرِ تحسین شده که از نگاه منتقدان و مطبوعات یک پدیده انتشاراتی بود، برنده‌ی جایزه کتابفروشان فرانسه شد. ظرافت جوجه تیغی به مدت 102 هفته پس از انتشارش در صدر جدول پرفروش‌ترین کتاب‌های فرانسه قرار داشت. همچنین این کتاب به چندین زبان مختلف ترجمه شده است. در سال 2009 نیز یک فیلم سینمایی با عنوان جوجه تیغی از روی همین کتاب ساخته شد.

درباره موریل باربری

موریل باربری یک رمان‌نویس و معلم فلسفه فرانسوی است. او در بهار سال 1969 میلادی در مراکش به دنیا آمد. اما تنها زمانی که دو ماه داشت والدینش همراه او به فرانسه مهاجرت کردند. او در رشته فلسفه تحصیل کرد و به تدریس این رشته پرداخت. سپس از کارش خارج شد، مدتی در ژاپن زندگی کرد؛ اما هم اکنون در اروپا ساکن است. از کتاب معروف او، ظرافت جوجه‌تیغی که در سال 2006 منتشر شد، تا ماه می سال 2008 بیش از یک میلیون نسخه به فروش رسید. از دیگر رمان‌های این نویسنده می‌توان گورمه رپسودی را نام برد.

چرا باید کتاب ظرافت جوجه تیغی را بخوانیم؟

خوانندگانی قصد مطالعه رمانی خواندنی و دربرگیرنده مفاهیم فلسفی را دارند، می‌توانند از مطالعه کتاب ظرافت جوجه تیغی لذت ببرند. همراه شدن با ساکنان ساختمان شماره هفت خیابان گرونل به شما کمک می‌کند با دیدگاه‌های مختلفی پیرامون معنا و مفهوم زندگی آشنا شده و از دریچه نگاه یک زن میان سال و یا یک نوجوان به مفاهیم فلسفی بنگرید. شما می‌توانید کتاب صوتی ظرافت جوجه تیغی را در دسته داستان و رمان خارجی در اپلیکیشن فیدیبو پیدا کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. البته به این نکته توجه کنید که این کتابِ صوتی خلاصه و به نوعی تفسیر و تجزیه و تحلیل از کتاب ظرافت جوجه تیغی است و شما برای مطالعه نسخه کامل این رمان می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

در بخشی از کتاب ظرافت جوجه تیغی می‌شنویم

در این میان پالوما نیز مصاحبت با آقای بسیار باارزش می‌داند و گفتگوهای درخور توجهی با او دارد. او همچنین بسیار خوشحال است که فهمیده انسان‌های خاص سعی می‌کنند نگاهی فراتر از ظواهر داشته باشند. ملاقات با او تأثیر مثبتی در نگاهش به زندگی دارد. به‌عنوان‌مثال یوکو، خواهرزاده بزرگ کاکورو او  را مجبور می‌کند تا در مورد قضاوت‌های قبلی خود تجدیدنظر کند: افرادی هستند که تقدیرشان از پیش تعیین نشده و سرنوشتشان بی‌معنی نیست.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب ظرافت جوجه‌تیغی

اگر به ادبیات فرانسه علاقه دارید و همچنین مطالعه‌ی رمان ظرافت جوجه تیغی تجربه‌ی خوشایندی برایتان بوده است، مطالعه‌ی کتاب‌های زیر را به شما توصیه می‌کنیم:

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
42.۷۴ مگابایت
مدت زمان
۴۶:۰۳
نویسندهموریل باربری
مترجمبهاره رستمی
راویفرزانه فائزی
ناشرانتشارات کتاب‌سرای نیک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۲.۷۴ مگابایت
۴۶:۰۳

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
1.4
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
پربار 🌳 (1)
آموزنده 🦉 (1)
5
ستاره
11 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
88 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

این کتاب ظرافت جوجه تیغی نبود بلکه یه مختصری در باره این کتاب بود . از خرید خودم احساس حماقت میکنم. و به نظرم وقتی شما در کنار نام توضیحی ندادین به مثابه کلاهبرداری است

1

این اصلا کتاب ظرافت جوجه تیغی نبود بلکه تفسیر و توضیح مختصری در مورد کتاب بود ...اصلا از خریدم راضی نیستم

5
انگیزه‌بخش 🚀
پربار 🌳
آموزنده 🦉

داستانی با سرفصل‌های زیاد و موجز. داستانی که تلخ اما رئال تمام شد مثل خود خود زندگی که چونان قهوه تلخ است اما با عطری دل انگیز که دلنشینش می کند. البته من متنی کتاب را خواندم و نه صوتی که گویا تفسیر کتاب بوده

1

سلام خیلی از خریدم ناراضی بودم باید مینوشتین که تفسیر کتاب هست ، نه خود کتاب متأسفم

1

این کتاب به صورت خلاصه بوده و کلا ۲۰ دیقه بوده خیلی از خریدم ناراضی هستم و اصلا پیشنهاد نمیکنم

1

فقط خلاصه و تفسیر بود، از خرید این کتاب راضی نیستم

1

کتابش که نبود 😐😐

1.4
(9)
پربار 🌳 (1)
28,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
ظرافت جوجه تیغی
ظرافت جوجه تیغی
موریل باربری
انتشارات کتاب‌سرای نیک
1.4
(9)
پربار 🌳 (1)
28,500
تومان