0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
راهی که من رفتم

معرفی، خرید و دانلود کتاب راهی که من رفتم

سخنان کی کی کی رین هنرپیشهۀ ژاپنی
نویسنده:
کی کی کی رین
درباره راهی که من رفتم
راهی که من رفتم مجموعه مصاحبه‌هایی است که طی سالیان متمادی با هنرپیشه پیشکسوت و چهره ماندگار دنیای هنر و سینمای ژاپن خانم کی‌کی کی‌رین شده است. این کتاب در سال ۲۰۱۹ از طرف کافه کتاب ژاپن به‌عنوان پرفروش‌ترین کتاب سال ژاپن معرفی شد. خانم کی‌رین را در ایران با نام مادر هانیکو در سریال داستان زندگی بیشتر می‌شناسند. او چهره ماندگار در سینما، تلویزیون و رسانه‌های ژاپن است. سبک زندگی منحصربه‌فرد او و نوع تفکر و زندگی‌اش او را از دیگر هنرپیشگان زمانه‌اش متمایز ساخت. سادگی، بی‌پیرایگی و فرهنگ قناعت و عدم دل‌بستگی به تعلقات مادی، علی‌رغم برخوردار بودن از ثروت و مکنت و شهرت، او را چهره‌ای متفاوت در دنیای ژاپن کرد. ما در این کتاب در قالب مصاحبه‌هایی که با او شده است با دیدگاه‌ها و نظریات او در مورد زندگی سلامتی خانواده و شغل و کار آشنا خواهیم شد نظریاتی که برای هر مخاطبی در هر جای دنیا که زندگی می‌کند خواندنی، شنیدنی و پندآموز است.
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۴ مگابایت
تعداد صفحات
144 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۴:۴۸:۰۰
نویسنده کی کی کی رین
مترجم معصومه سادات حسینی
مترجم دومحوریه اکبری
ناشرمهراندیش
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
95,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۴ مگابایت
۱۴۴ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
50 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
2 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

بسیار شروع جذابی دارد. تجربیات بسیار ارزشمندی از یک هنرپیشه دوست داشتنی و پر کار در ژاپن را به همراه نکات لطیف و طنز گونه و اخلاقی در این کتاب می خوانیم. برخی کلمات قصار و جملات خانم کی رین به یاد ماندنی است. با تشکر از مترجمین کتاب که از دنیای ژاپن و ژاپنی ها نکات ارزشمندی را به ما معرفی کردند، برای ایشان آرزوی توفیق و سلامتی دارم و امیدوارم باز هم از این کتاب‌های ارزشمند ببینم.

4

باسلام دوستان عزیز کتاب به صورت داستانی و ادامه دار نیست بلکه به صورت پارگراف هایی از مصاحبه های شخصیت اصلی خانم کی رین میباشد.در کل به نظر من شخصیت اصلی فردی بداخلاق و خسیس بوده ولی با توجه به ظرافت‌های شخصیتی خود که می‌توانست نگاه متفاوت داشته باشد به موضوعات توانسته پیشرفت و مراتب کاری بهتری را پیدا کند. ارزش یک بار خواندن را خواهد داشت. باتشکر.

4.5
(2)
70,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
راهی که من رفتم
راهی که من رفتم
سخنان کی کی کی رین هنرپیشهۀ ژاپنی
مهراندیش
4.5
(2)
70,000
تومان