0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرمایه گذاری در متاورس

معرفی، خرید و دانلود کتاب سرمایه گذاری در متاورس

راهنمای ورود به دنیای بلاکچین و سرمایه گذاری در دنیاهای مجازی، ان.اف.تی، آلتکوین ها و ارزهای دیجیتال به همراه معرفی بهترین پروژه ها و بازی های متاورسی
درباره سرمایه گذاری در متاورس

سرمایه‌گذاری در متاورس از زمانی موردعلاقه افراد قرار گرفته که پروژه‌ای به نام متاورس ایجاد شد. متاورس یک پروژه واقعیت مجازی جهت اتصال جهان فیزیکی ما با زندگی دیجیتال، دنیای آواتارها و نسل بعدی اینترنت هستش. نوعی واقعیت مجازی دیجیتال جایگزین که کاربران در آن زندگی، کار، تحصیل و معاشرت می‌کنند و همیشه آنلاین هستند.

کتاب سرمایه گذاری در متاورس (راهنمای ورود به دنیای بلاکچین و سرمایه گذاری در دنیای مجازی…) که در حوزه‌ی کتاب‌های علمی نوشته شده است در مورد فضای جدید کسب و کار های مجازی که توسط پروژه‌ی متاورس انجام می‌شود، به شما اطلاعات می‌دهد. این کتاب نوشته برندون استوک، سرمایه گذار اهل نیویورک و مجموعه ای از نویسندگان آکادمی ان.اف.تی بلاکچین است و به صورت مفصل در مورد متاورس، ان اف تی ها، آلت کوین ها و سرمایه گذاری روی این بازار جدید اطلاعات مفیدی به خواننده خود میدهد.

این کتاب با نمره‌ی نسبتاً خوبی در بین دیگر کتاب‌های برندون در سایت آمازون با نام Metaverse: The #1 Guide to Conquer the Blockchain World and Invest in Virtual Lands, NFT (Crypto Art), Altcoins and Cryptocurrency + Best DeFi Projects رتبه اول را دارد و با نظرات بسیار خوبی چهار و نیم ستاره دریافت کرده است.

در نهایت کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس  با ترجمه مصطفی مرشدی از انتشارات چاپ و نشر بازرگانی در بازار موجود است و در اختیار علاقه‌مندان به فناوری قرار گرفته است.

تاجرِ نویسنده، برندون استوک

برندون استوک تاجر، سرمایه‌گذار و کارآفرینی است که در نیویورک متولد شد و اولین «کسب‌وکار» خود را در سن 10 سالگی شروع کرد، زمانی که لیموناد خانگی را به همسایگانش می‌فروخت. از همان  دوران کودکی ده ها ایده دیگر را مطرح کرد که برخی از آنها موفق بودند و برخی نه.

با ظهور اینترنت بود که باعث شد روحیه کارآفرینی برندون واقعاً بدرخشد. او باتوجه‌به اینکه این نوآوری جدید شروع چیزی شگفت‌انگیز خواهد بود، شروع به ایجاد مشاغل مختلف در چندین جایگاه مختلف کرد.

و از این به بعد او تبدیل به یک مربی پرطرفدار شد که به سراسر جهان سفر می‌کند و رویدادها و سمینارها را به هزاران نفر ارائه می‌دهد که می‌خواهند راه او را دنبال کنند و تاجران و زنان موفق آینده شوند.

امروز، برندون در شمال ایالت نیویورک، در خانه‌ای که زمانی فقط می‌توانست رؤیای آن را داشته باشد، با همسرش و سگشان زندگی می‌کند. او دو فرزند بزرگسال دارد که در حال حاضر کارآفرینان موفقی هستند.

دیدگاه الهام‌بخش برندون چیزی است که او را هدایت کرده است، و او شکست‌هایی را که داشت صرفاً منحنی‌های یادگیری در مسیر موفقیت نهایی می‌بیند. این همان چیزی است که او برای ایجاد انگیزه در نسل بعدی کارآفرینان استفاده می‌کند.

چرا باید کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس را خواند؟

سرمایه‌گذاری در متاورس به دلیل محتوای بسیار جدید آن موردتوجه بسیاری از علاقه‌مندان به فناوری و سرمایه‌گذاری قرار گرفته است و باتوجه‌به اطلاعات مفیدی که داراست به دوستداران فناوری‌های نوین و علاقه‌مندان به مباحث مرتبط با سرمایه‌گذاری کسب‌وکارهای نوین پیشنهاد می‌شود.

همچنین این کتاب برای افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری در بازارهای ارز دیجیتال هستند نیز مفید است.

در بخشی از کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس اثر برندون استوک می‌خوانیم

  • همه بازی‌های آنلاین، از جمله فورتنایت، ورلد آو وارکرفت و ماین کرفت، در نوع خود متاورس هستند. آنها یک محیط دائمی می‌سازند که در آن بازیکنان می‌توانند هرطور که دوست دارند بیایند و بروند. علاوه بر این، پیشرفت یک بازیکن در یک سرور خارجی نگهداری می‌شود و با سایر کاربران به اشتراک گذاشته می‌شود، به این معنی که هر کاری که در این بازی‌ها انجام می‌دهید، بعداً قابل‌بررسی است.
  • هر بازی ممکن است از نظر فنی یک متاورس در نظر گرفته شود، و متاورس‌هایی که غول‌های تکنولوژی درحال‌توسعه آن هستند، همگی می‌توانند ویژگی‌های بازی را در خود داشته باشند. از سوی دیگر، مفهوم متاورس بسیار گسترده‌تر از یک بازی ویدئویی است. متاورس با هدف جایگزینی یا بهبود عملکرد دنیای واقعی در یک فضای مجازی در نظر گرفته شده است. کارهایی که کاربران روزانه انجام می‌دهند، مانند رفتن به کلاس یا محل کار، همه را می‌توان در متاورس انجام داد.
  • متاورس‌های بازی‌های ویدئویی و متاورس بزرگ‌تر شباهت‌هایی دارند. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید با مردم ارتباط برقرار کنید، در فعالیت‌های مختلف همکاری کنید و حتی دنیای اطراف خود را تا حدودی تغییر دهید. بااین‌حال، همه این‌ها توسط محدودیت‌های بازی محدود می‌شود.

پیشنهادهای دیگری برای علاقه‌مندان به کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس

به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنم اگر به دنبال اطلاعات در مورد متاورس و کسب‌وکارهای جدید هستید به کتاب‌های زیر سر بزنید:

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
1.۸۶ مگابایت
تعداد صفحات
190 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۰۶:۲۰:۰۰
نویسندهبرندون استوک
نویسنده دوم آکادمی ان اف تی بلاکچین
مترجممصطفی مرشدی
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۳/۲۲
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
69,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۱.۸۶ مگابایت
۱۹۰ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
5
از 5
براساس رأی 2 مخاطب
5
ستاره
100 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
0 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

برای آشنایی اولیه خوبه

5
(2)
91,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
سرمایه گذاری در متاورس
سرمایه گذاری در متاورس
برندون استوک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرمایه گذاری در متاورس
سرمایه گذاری در متاورس
راهنمای ورود به دنیای بلاکچین و سرمایه گذاری در دنیاهای مجازی، ان.اف.تی، آلتکوین ها و ارزهای دیجیتال به همراه معرفی بهترین پروژه ها و بازی های متاورسی
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
5
(2)
91,000
تومان