0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
سرمایه گذاری در متاورس
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی سرمایه گذاری در متاورس

درباره سرمایه گذاری در متاورس

فناوری‌های نوین در دهه‌های اخیر باعث شده‌اند که بسیاری از فعالیت‌های انسان‌ها دچار تغییرات شوند. درگذشته انسان‌ها برای ارتباط با یکدیگر از راه دور تنها شیوه‌ای که داشتند تماس تلفنی، نامه و ایمیل بود؛ ولی اکنون به‌راحتی می‌توان با هر فردی که دسترسی به اینترنت دارد تماس ویدئویی برقرار کرد. علاوه بر ارتباطات نحوه‌ی کسب درآمد و سرمایه‌گذاری افراد هم دستخوش تغییرات قرار گرفته است. تا چند سال گذشته وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری می‌شد خرید ملک و طلا جزو اولین گزینه‌های افراد بود تا اینکه پایای ارزهای دیجیتال به دنیای سرمایه‌گذاری باز شد. شرکت فیسبوک که بسیاری آن را با شبکه‌ی اجتماعی فیسبوک می‌شناسند در سال ۲۰۲۱ تصمیم به تغییر نام (ریبرند) به «متا» گرفت. اصلی‌ترین دلیل این تغییر نام شرکت فیسبوک سرمایه‌گذاری عظیم بنیان‌گذار شرکت (مارک زاکربرگ) روی پروژه‌‌ای به نام «متاورس» بود. کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس به بررسی متاورس و فرصت‌های موجود در آن برای سرمایه‌گذاری می‌پردازد. کتاب صوتی سرمایه‌گذاری در متاورس در دسته‌بندی کتاب‌های علمی اثر برندون استوک بوده که با ترجمه ی ریحانه عباسی، مصطفی مرشدی و گویندگی نفیسه قاسم‌پور منتشر شده است.

معرفی برندون استوک

نویسنده‌ی کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس آقای «برندون استوک»  تاجر، سرمایه‌گذار و کارآفرینی بود که در نیویورک متولد شده است. برندون از سن ۱۰ سالگی وارد دنیای کسب و کار شد. به گفته‌ی خود او وقتی که ۱۰ساله بود به همسایه‌های خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند، لیموناد خانوادگی می‌فروخت. با همه‌گیرشدن اینترنت روحیه‌ی کارآفرینی برندون استوک شکوفا شد و این موضوع باعث سرمایه‌گذاری و تأسیس چند کسب‌وکار توسط او شد. در دوران فراگیری اینترنت و کسب‌وکارهای اینترنتی برندون استوک تبدیل به یک مربی کسب‌وکار شد که برای شرکت در رویدادهای کار‌آفرینی به سراسر جهان می‌کند. امروز برندون در شمال نیویورک در خانه‌ای که آن زمان تنها می‌توانست رؤیای زندگی در آن را داشته باشد، زندگی می‌کند. برندون استوک از شکست‌هایی که در زندگی داشته به‌عنوان منحنی‌های یادگیری در مسیر موفقیت یاد می‌کند که حقیقتاً  این همان موتور محرک برندون استوک برای موفقیت در کسب‌وکار است. برندون استوک چندین کتاب در زمینه‌ی سرمایه‌گذاری در دنیای متاورس، NFTها و راه‌اندازی کسب‌وکارهای حمل‌ونقل نوشته است.

چرا باید کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس را بخوانیم؟

همه‌ی سرمایه‌گذاران همواره به دنبال یافتن شیوه‌‌های سرمایه‌گذاری جدید هستند که بتوان از رقابت پایینی که برای سرمایه‌گذاری وجود دارد بالاترین سود را ببرند. دنیای متاورس سالیان زیادی نیست که به وجود آمده است ولی در همین مدت کوتاه توانسته اعتماد بسیاری از افراد برای سرمایه‌گذاری را به دست آورد. در کتاب سرمایه‌گذاری متاورس نویسنده به چگونگی سرمایه‌گذاری در املام مجازی و ارتباط آن با سرمایه گذاری در املاک واقعی می‌پردازد. همچنین آقای برندون استوک در طی این کتاب به دنبال کنندگان کتاب می‌آموزد که چگونه می‌توان با استفاده‌ از داده‌های خامی که در محیط اینترنت وجود دارد اقدام به سرمایه‌گذاری کنند. در نسخه‌ی صوتی این کتاب که توسط خانم نفیسه قاسم‌پور اجرا شده، به بیانی روان و حرفه‌ای به ارائه‌ی کتاب به علاقه‌مندان به کتاب‌های صوتی می‌پردازد. مدت این کتاب ۳ ساعت بوده و می‌تواند شروع خوبی بری علاقه‌مندان به دنیای متاورس باشد.

در بخشی از کتاب سرمایه‌گذاری متاورس می‌خوانیم

میلیون‌ها نفر در جهان به‌خاطر سخنرانی اخیر زاکربرگ درباره متا به متاورس جلب شده‌اند؛ اما غول‌های زیادی در این مسابقه وجود دارند علاوه بر این هر یک از این کسب‌وکارها، متاورس را تفسیر می‌کنند که به تعریف گسترده این کلمه می‌افزاید. روی‌آوردن فیسبوک به متاورس دور از انتظار نبود فیسبوک در مارس ۲۰۱۴، ۲.۳ میلیارد دلار برای اوکولوس پرداخت کرد و این تجارت به عرضه دستگاه‌های اوکولوس کوئست که در میان بهترین هدست‌های واقعیت مجازی موجود است ادامه یافت.

باتوجه‌به اینکه متا در حال حاضر قصد دارد تا حد زیادی به VR و AR تکیه کند تا واقع‌گرایی بیشتری را به متاورس اضافه کند به نظر نمی‌رسد خرید اوکولوس در هفت سال پیش تصمیمی تصادفی باشد. شایان‌ذکر است که اوکولوس کوئست به‌زودی متوقف خواهد شد و کل خط تولید از سال ۲۰۲۲ به نام متاکوئست تغییر پیدا می‌کند و معاملات به پایان می‌رسد و برند قدیمی حذف می‌شود.

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس

بسیاری از بزرگان دنیای دیجیتال درباره‌ی پیشرفت دنیای متاورس و آینده‌ی آن بسیار امیدوار هستند. باتوجه‌به اینکه کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس بیشتر از آنکه بخواهد درباره‌ی سرمایه‌گذاری باشد، درباره‌ی تکنولوژی متاورس است. ازاین‌رو این کتاب در دسته‌بندی تکنولوژی قرار می‌گیرد که خوشبختانه گزینه‌های خوبی برای یادگیری در این حوزه در فیدیبو وجود دارد. کتاب سرمایه‌گذاری در متاورس می‌تواند شروع خوبی برای ورود به دنیای متاورس باشد. هرچند برای حرفه‌ای شدن در این مسیر نیاز به تجربه‌ی زیادی در حوزه‌های تکنولوژی خواهد بود، برای ادامه‌ی این مسیر کتاب‌های زیادی به فارسی ترجمه شده‌اند که در ادامه چند مورد از این لیست را معرفی خواهیم کرد.

 

 

دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
171.۹۴ مگابایت
مدت زمان
۰۳:۰۷:۴۸
نویسندهبرندون استوک
نویسنده دوم آکادمی ان اف تی بلاکچین
مترجممصطفی مرشدی
مترجم دومریحانه عباسی
راوی نفیسه قاسم پور
ناشرشرکت چاپ و نشر بازرگانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۷/۰۶
قیمت ارزی
6 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۷۱.۹۴ مگابایت
۰۳:۰۷:۴۸

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.7
از 5
براساس رأی 3 مخاطب
5
ستاره
33 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
33 ٪
1
ستاره
33 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
2

محتوا سطحی هست و ترجمه موارد فنی خوب نیست، بهتره که از معادل انگلیسی استفاده بشه. ضمن اینکه گوینده تلفظ صحیح برخی از کلمات رو نمی دونه و اشتباه بیان میکنه

2.7
(3)
111,800
٪50
55,900
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
سرمایه گذاری در متاورس
سرمایه گذاری در متاورس
راهنمای ورود به دنیای بلاکچین و سرمایه گذاری در دنیاهای مجازی، ان.اف.تی، آلتکوین ها و ارزهای دیجیتال به همراه معرفی بهترین پروژه ها و بازی های متاورسی

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
سرمایه گذاری در متاورس
٪50
سرمایه گذاری در متاورس
برندون استوک
شرکت چاپ و نشر بازرگانی
2.7
(3)
111,800
٪50
55,900
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر