0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

تکنیک های سریع و ساده برای افزایش آگاهی و بصیرت
نویسنده:
اندرو بلک
درباره 7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

یکی از مباحثی که از زمان‌های قدیم محبوبیت داشته و هنوز هم بحث آن داغ است، موضوع چاکرای چشم سوم است که بسیاری از عقیده دارند در صورت باز شدن چاکرای چشم سوم، انسان می‌تواند کارهای خارق‌العاده‌ای انجام دهد و از ظرف محدود خود فراتر رود. باز کردن چاکرای چشم سوم به مراقبه و یادگیری تکنیک‌ نیاز دارد که کتاب صوتی ۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم به نویسندگی اندرو بلک، این موارد را آموزش می‌دهد. این کتاب یک اثر فوق‌العاده برای افرادی است که به مباحث متافیزیکی علاقه دارند و در تلاش هستند تا دریافت خود را از طبیعت و ماوراءالطبیعت بیشتر کنند.

۷ تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم

هفت تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم (Third eye: 7 Techniques to Open Your Third Eye Chakra) یک کتاب فوق‌العاده است که در سال ۲۰۱۶ به زبان انگلیسی منتشر و به‌خاطر استقبال‌هایی که از این اثر صورت گرفت، به زبان‌های دیگر نیز ترجمه شد. کتاب حاضر یک کتاب متافیزیکی است که به شما روش‌هایی را برای باز کردن چاکرای پیشانی آموزش می‌دهد. چاکرای پیشانی ششمین چاکرای بدن است که اگر بتوان با تمرکز و مراقبه آن را گشود، می‌توان به درک و شهود بیشتری رسید و دریافت جدیدی از دنیا داشت. این چاکرا بین دو ابرو و درست در وسط پیشانی قرار دارد و مرکز دریافت‌های معنوی است.

در بخشی از کتاب، چاکرای سوم را این‌گونه توضیح داده است: «چشم سوم ناحیه‌ای از مغز بوده که مسئول شهود است و بسیاری از افراد آن را نادیده می‌گیرند. نوعی احساس بصری که موقع باز کردن چشم سوم خود احساس می‌کنید، جای هیچ گونه تردیدی باقی نمی‌گذارد. شما می‌دانید که شهودتان درست است و از جایی به جز منطق ساده قابل توضیح است، بنابراین هیچ منشی به آن متصل نیست. وقتی چشم سوم را باز می‌کنید، می‌توانید به گونه‌ای به خود اعتماد کنید که هرگز قبل از آن به خود اعتماد نداشتید.»

باز کردن این چاکرا نیاز به آموزش دارد که نویسنده به خوبی به آن پرداخته است. چاکرای سوم با خودآگاهی، بصیرت و  مکاشفه ارتباط دارد و یکی از مراکز اصلی انرژی در بدن انسان است که با کارکارد خود می‌تواند انسان را قادر به انجام کارهای خارق‌العاده کند. این کتاب تاثیر شگفت‌انگیز این چاکرا در زندگی و چگونگی مراقبت از آن را آموزش می‌دهد و شما را به درک عمیق‌تری از خودتان و اتفاقات پیرامون و جهان‌های دیگر می‌رساند. برای رسیدن به فرا آگاهی، باید خودتان را رها بگذارید و به کتاب گوش بسپارید.

نویسنده این اثر تلاش کرده تا تجربیات خودش و باور آیین‌های مختلف مثل هندوها را در قالب آموزش‌های ساده و دل‌نشین روایت کند. در عین حال تجربه افراد از گشودن چشم سوم با یکدیگر متفاوت است و امکان دارد هرکسی از راه خودش به این بینش و درک برسد. اما این اثر روش‌هایی را ارائه داده است که آزموده شده هستند و هرکسی می‌تواند با استفاده از آن‌ها، به بینشی که مد نظر قرار دارد برسد. رسیدن به مرحله کشف و شهود و فراآگاهی، یک مرحله ساده نیست و یک روزه اتفاق نمی‌افتد.

برای رسیدن به این مرحله، باید ممارست داشته باشید و تلاش کنید. درست مثل بودا که همیشه در مراقبه بود و می‌توانست مشکلات را به روش‌هایی حل کند که روش‌های معمول و دم‌دستی نبودند. باز شدن چاکرای سوم به شما روشن‌بینی می‌بخشد و روح شما را پالایش می‌کند. اگر بتوانید این چاکرا را بشناسید، آ‌ن‌وقت می‌بینید که مرز مکان و زمان برای شما جابه‌جا می‌شود، مواردی را درک می‌کنید که تا پیش از این قادر به درک کردنش نبودید و بین ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه‌تان، یک پل ارتباطی برقرار می‌شود.

شما می‌توانید این کتاب را از اپلیکیشن یا وب‌سایت فیدیبو خریداری و در اولین فرصت، خودتان را مهمان شنیدن مباحث شیرین آن کنید.

شنیدن این کتاب را به چه کسانی توصیه می‌کنیم؟

اگر به مباحث متافیزیکی و عرفانی علاقه دارید و به‌دنبال این هستید که به خودآگاهی بیشتر برسید، با شنیدن این کتاب لذت خواهید برد. کتاب حاضر شما را به یک بینش عمیق درباره هستی و خودتان می‌رساند که باورپذیر نیست. اگر می‌خواهید پای خود را از دیده‌ها و شنیده‌ها فراتر بگذارید و از مرز آگاهی‌های سطحی رد شوید، شنیدن این کتاب را به فردا نیندازید.

ترجمه کتاب به فارسی و نشر آن در ایران

این کتاب توسط دو مترجم ماهر، طلعت اصغری‌درمیان و یاسین قاسمی‌بجد به فارسی برگردانده شده است. حجت یوسفی این کتاب را گویندگی و انتشارات یاسین قاسمی‌بجد آن را منتشر کرده است. این کتاب به‌صورت فایل صوتی توسط فیدیبو منتشر شده و در اختیار عللاقه‌مندان قرار گرفته است.

شنیدن این اثر چقدر زمان می‌برد؟

کتاب صوتی حاضر به‌صورت مفید و مختصر منتشر شده تا شما بتوانید در مدت زمان کم آن را گوش کنید و از آموزش‌هایش بهره‌مند شوید. مدت زمانی که برای شنیدن این اثر نیاز دارید حدود ۹۰ دقیقه است که اگر روزی ۳۰ دقیقه را به مطالعه اختصاص دهید، سه روزه می‌توانید کتاب را تمام کنید و به سراغ کتاب‌های بعدی بروید.

بخشی از کتاب را با هم می‌خوانیم

اگر تا به حال هدف زندگی را زیر سوال برده باشید، چشم سوم فوایدی دارد که باعث می‌شود فراتر از درک معمولی از زندگی پیش بروید. دیگر هدف را زیر سوال نخواهید برد، زیرا به‌صورت غریزی می‌فهمید که هدف از شما بزرگ‌تر است و شما صرفا ظرفی برای انتقال زندگی از یک دوره به دوره دیگر هستید. شاید عجیب به نظر برسد، اما هنگامی که قادر باشید به قدرت بالاتری اعتقاد داشته باشید و خود را از نظر کوچک بودن مشاهده کنید، بیشتر از آن‌چه از اطراف شما می‌گذرد قدردانی می‌کنید و قادر به درک بیشتری هستید، زیرا باید نفس خود را از تصویر کلی بیرون بیاورید. شاید شما تجربه دیدن چیزی زیبا را داشته باشید که نفس شما را می‌گیرد. در آن لحظه شفاف، شگفتی زندگی را درک می‌کنید و همچنین می‌فهمید که این زندگی بزرگ‌تر از هر فکر بشری است. احساس گزگز در پشت گردن یا احساس آرامشی که شما را در برمی‌گیرد، به این دلیل است که شما کوچک‌تر از آنچه آن را تجربه می‌کنید هستید. چشم سوم این امکان را فراهم می‌کند که فراتر از آنچه فیزیکی یا چشم شماست، ببینید. شما وجود چیزی معنوی را احساس می‌کنید که نمی‌توانید توصیف کنید، اما می‌دانید باعث می‌شود احساس کامل بودن داشته باشید.

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
124.۶۴ مگابایت
مدت زمان
۰۱:۲۵:۰۱
نویسندهاندرو بلک
مترجم یاسین قاسمی بجد
مترجم دوم طلعت اصغری درمیان
راویحجت یوسفی
ناشریاسین قاسمی‌بجد
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۱/۰۱/۰۸
قیمت ارزی
7 دلار
قیمت چاپی
60,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱۲۴.۶۴ مگابایت
۰۱:۲۵:۰۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 11 مخاطب
اجرای روان 🎙️ (1)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
5
ستاره
36 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
36 ٪
2
ستاره
9 ٪
1
ستاره
18 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

ارزش خوندن رو داره کتابی به شکل داستان نیست اگه کار هایی که میگه رو انجام بدید به ارامش خواصی میرسید بهتره افراد بالای چهارده سال گوش بدن چون جملاتش کمی سخته وبه شکل داستان نیست شاید بچه ها خوششون نیاد

3

یکم جملاتش مبهمه باید خیلی توجه بشه مخصوصا برای کسیکه قبلا چیزی درباره مدیتیشن نشنیده باشه هضمش سخته

1

چون کلی گویی در حرف نویسنده هست احساس اینکه در پایان کتاب چیزی را یاد بگیری وجود نداره توصیه نمیکنم

2

اون طور که انتظار داشتم انتظارات ام برآورند نکرد

3

بیشتر شبیه پادکست کوتاهه تا کتاب

3.3
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
35,000
٪50
17,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
٪50
7 تکنیک برای باز کردن چاکرای چشم سوم
تکنیک های سریع و ساده برای افزایش آگاهی و بصیرت
یاسین قاسمی‌بجد
3.3
(11)
حال‌خوب‌کن ✨ (1)
35,000
٪50
17,500
تومان