0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
عشق هرگز کافی نیست

معرفی، خرید و دانلود کتاب عشق هرگز کافی نیست

شیوه های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت درمانی
نویسنده:
آرون تی بک
درباره عشق هرگز کافی نیست

کتاب عشق هرگز کافی نیست نوشته آرون تی پک کتابی با محتوای ارزشمند و کاربردی در زمینه روابط زناشویی و خانوادگی است. این کتاب به واسطه رویکرد شناخت-درمانی که ارائه می‌دهد، نه تنها مخاطبان خود را به دیدگاه‌های جدید در مورد مشکلات زناشویی می‌رساند بلکه روش‌های عملی برای حل این مسائل را نیز ارائه می‌کند. کتاب صوتی مهمان ناخوانده با تجدید چاپ‌های مکرر و ترجمه‌های بیش از 30 باره به فارسی، اثری معتبر و مورد تأیید در حوزه‌ی روابط خانوادگی و زناشویی محسوب می‌شود.

نویسنده در این کتالب نه تنها به شناخت مسائل و چالش‌های روابط زناشویی می‌پردازد بلکه از طریق ۹ فصل متنوع موجود در آن، روش‌هایی مؤثر را برای حل این مشکلات ارائه می‌دهد. این کتاب برای هر زوجی که به دنبال بهبود روابط خود و حل مشکلات زناشویی است، توصیه می‌شود. اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره آرون تی پک

پروفسور آرون تمکین بک، یکی از بزرگترین روان‌پزشکان و پژوهشگران در زمینه شناخت‌درمانی، در ۱۸ ژوئیه ۱۹۲۱ به دنیا آمد. آثار و تلاش‌های وی در زمینه درمان بیماری‌های روانی و اختلالات افسردگی اساسی به عنوان یکی از تئوری‌های معتبر و کارآمد در این زمینه شناخته می‌شوند. او با طراحی آزمون‌های روان‌شناختی معتبر و ابزارهای تشخیصی، به پیشبرد علم روان‌پزشکی و بهبود روش‌های درمانی کمک بزرگی کرد. پرسشنامه‌هایی که توسط او طراحی شدند مورد تأیید و تجدیدنظر مکرر قرار گرفته و به منظور ارزیابی و تشخیص بهتر وضعیت‌های روانی از آن‌ها استفاده می‌شود. آرون تمکین بک، در ۱ نوامبر ۲۰۲۱ درگذشت.

کتاب شناخت درمانی و مشکلات روانی از دیگر آثار مطرح و معروف آرون تی پک است. کتابی که به سه مکتب اعصاب‌درمانی سنتی، مکتب تحلیل روانی و مکتب رفتار درمانی می‌پردازد. این سه مکتب علاوه بر اینکه معتقدند منبع ناراحتی بیمار خارج از حیطه آگاهی او قرار دارد، برداشت‌های ناآگاهانه و خیالات ویژه بیمار را مد نظر قرار می‌دهند.

چرا باید کتاب عشق هرگز کافی نیست را بخوانیم

کتاب عشق هرگز کافی نیست یک منبع بی‌نظیر برای تمام زنان و مردانی است که به دنبال شروع یک زندگی زناشویی موفق هستند یا با مشکلاتی در روابط زناشویی خود روبه‌رو هستند. این کتاب نه تنها به شناخت عمیق مسائل و چالش‌هایی که ممکن است در زندگی زناشویی پیش آید می‌پردازد، بلکه با ارائه روش‌های شناخت-درمانی مختلف، به افراد ابزارهای مؤثری برای حل این مشکلات ارائه می‌دهد. این کتاب توسط جامعه‌شناس‌ها و متخصصان در زمینه‌ روابط خانوادگی تحسین شده و تأییدیه‌های بی‌شماری از طرف مخاطبانش دریافت کرده است. بنابراین، اگر به دنبال راهی برای بهبود روابط زناشویی‌تان و حل مشکلات خود هستید، این کتاب یک منبع بسیار مفید و توصیه شده برا شما است.

در بخشی از کتاب عشق هرگز کافی نیست می‌خوانیم

«کارن، طراح داخلی ساختمان، تعریف می‌کرد که یکی از روزها شاد و سرحال به منزل رفته تا خبر خوش دست اولی را با شوهرش، تد، در میان بگذارد. قراردادی برای تزئین دفاتر یک مؤسسه بزرگ حقوقی امضاء کرده بود. اما وقتی این موفقیت غیرمنتظره را با شوهرش درمیان می‌گذارد، با برخورد سرد او روبرو می‌شود. کارن پیش خودش می‌گوید: «به فکر من نیست، من برایش مهم نیستم؛ او تنها به کار خودش فکر می‌کند و بس.» با این طرز تلقی هیجانش فرو می‌نشیند، به اتاق خود می‌رود و در را می‌بندد. در همین لحظه، تد که برحسب تصادف همان روز با یک ناکامی بزرگ شغلی روبرو شده بود با خود می‌گفت: «کارن اصلا به فکر من نیست، تنها به کار خودش فکر می‌کند.»

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب عشق هرگز کافی نیست

اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.


شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
2.۹۵ مگابایت
تعداد صفحات
416 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۳:۵۲:۰۰
نویسنده آرون تی بک
مترجم مهدی قراچه داغی
ناشرذهن‌آویز
زبان
فارسی
عنوان انگلیسی
Love is never enough: how couples can overcome misunderstandings, resolve
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۲.۹۵ مگابایت
۴۱۶ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
28 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
28 ٪
1
ستاره
14 ٪
5 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتاب بسیار مفید، نگاهتون به زندگی متاهلی تغییر می کنه و به اشتباهات نگرشی و رفتاری تون آگاه می شید، شدیدا به افراد مجردی که قصد ازدواج دارند و افراد متاهل توصیه می کنم

4

خود کتاب عالیه،،اما ترجمه بعضی جاها،،کامل ترجمه نکرده،،فصل ۱۸ مربوط به رابطه جنسی هست که ۸ صفحه ترجمه نشده ولی خانم پروین قائمی ترجمه کرده بود

2

کتابی بسیار عالی و کاربردی برای زوجین که راهکار عملی ارائه می‌دهد.

1

کشته مرده اون نسخه نمونه هستم ، حتی به فهرست مطالب هم نرسید.

5

رویکرد کتاب براساس شناخت درمانی دکتر ارون بک

3.3
(7)
35,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪30
عشق هرگز کافی نیست
عشق هرگز کافی نیست
آرون تی بک

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
عشق هرگز کافی نیست
عشق هرگز کافی نیست
شیوه های نو برای حل مشکلات زناشویی و خانوادگی براساس شناخت درمانی
ذهن‌آویز
3.3
(7)
35,000
تومان