0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیوه گرگ
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ

نویسنده:
جردن بلفورت
درباره شیوه گرگ

کتاب شیوه گرگ اثر جردن بلفورت یک کتاب خوب و خواندنی است که برای کسانی نوشته شده است که می‌خواهند پول در بیاورند. شخصیتی که او را با نام گرگ وال استریت می‌شناسیم این کتاب را با عنوان way of the wolf در سال ۲۰۱۷ منتشر کرد و در آن به‌صورت گام‌به‌گام به آموزش سیستم فروش پرداخت. نویسنده در این کتاب که ۱۲ فصل دارد درباره‌ی چیزهای مختلفی از زبان بدن و لحن گرفته تا مدیریت حالت‌ها و یافتن مشتری و... صحبت می‌کند و رازهایش را پیش روی خواننده می‌گذارد. او از سال‌ها تجربه‌ی خود استفاده کرده است تا به دیگران یاد دهد از روش‌هایی مانند مشتری یابی خط مستقیم استفاده کنند تا به ثروت بسیار زیادی دست یابند و مرزهای موفقیت را پشت سر بگذارند.

کتاب شیوه گرگ چندین بار به فارسی برگردانده شده است. یکی از این ترجمه‌ها را انتشارات رادیو مثبت منتشر کرده است که راوی آن حجت یوسفی است. اگر اهل شنیدن کتاب صوتی هستید می‌توانید آن را در همین صفحه از دسته‌بندی مدیریت و بازاریابی خریداری و دانلود کنید.


جردن بلفورت کیست؟

Jordan ross Belfort کارآفرین آمریکایی است که به‌عنوان نویسنده، مترجم و کارگزار بورس شناخته می‌شود. او در سال ۱۹۶۲ در نیویورک به دنیا آمد. پدر و مادر او هر دو حسابدار بودند و او از همان کودکی به داشتن یک کسب‌وکار علاقه داشت و اولین‌بار در پایان دبیرستان توانست از فروش نوعی یخ پول به دست بیاورد. او بعدها برای تحصیل در رشته‌ی زیست‌شناسی به دانشگاه رفت و تصمیم داشت در ادامه دندانپزشک شود؛ اما این تصمیم را رها کرد. او در بازار سهام مشغول به کار شد؛ اما در سال ۱۹۹۹ به جرم کلاهبرداری دستگیر شد و ۲۲ ماه را در زندان گذراند. داستان زندگی او در فیلم گرگ وال‌استریت که در سال ۲۰۱۳ با بازی دی کاپریو ساخته شد روی صحنه آمد.


چرا باید کتاب صوتی شیوه گرگ را شنید؟

شیوه‌ی گرگ یک کتاب معمولی نیست. در این کتاب جالب و شنیدنی نویسنده تلاش کرده است چیزهای زیادی را درباره‌ی راه‌های پول درآوردن و رسیدن به ثروت بیشتر به افراد یاد دهد. بلفورت یک انسان معمولی نیست او کسی است که توانسته است معاملات بسیار مهمی را ترتیب دهد و ثروت کلانی از طریق‌های مختلف در بازار بورس به دست آورد. حالا این فرد تلاش کرده است تجربیات خود را به شکلی روشمند برای معامله در اختیار افراد بگذارد تا بتوانند از آن بهره ببرند. این کتاب برای تمام کسانی که در بازارهای مالی فعالیت می‌کنند کتاب مناسبی است.


در بخشی از کتاب صوتی شیوه گرگ می‌شنویم

به‌خاطر داشته باشید که حفظ اخلاقیات و صداقت هدیه‌ای است که هر زن یا مردی به خودش می‌دهد. چه خواب خوش شبانه، الگو بودن برای فرزندان، حس شادی و لذت از زندگی یا ایجاد اعتبار بی‌عیب و نقصی که حتی موفقیت بیشتری می‌آفریند باشد من می‌توانم از تجربه‌ی شخصی‌ام به شما بگویم که هیچ احساسی بهتر از کسب موفقیت و ثروت از روش درست و اخلاقی وجود ندارد.

بنابراین و با این توضیحات بیایید شروع کنیم. تا اینجا گفتم یک استراتژی بسیار قدرتمندی وجود دارد که از ده لحن صدای تأثیرگذار اصلی برای تقویتت ارتباطات اجتماعی‌تان، به شیوه‌ای چنان بی‌عیب‌ونقص استفاده می‌کند که ذهن خودآگاه مشتری برای پابه‌پا شدن با همه کلمات بیشتری که به‌خاطر تغییر دائمی لحن صدا می‌شنود کلنجار می‌رود.

پس از چند ثانیه تقریباً تمامی قدرت پردازش ذهن خودآگاه، اکنون به این وظیفه خاص، یعنی تلاش برای پابه‌پا شدن با حجم کلمات بیشتری که همچنان می‌شنود، اختصاص‌داده‌شده و شما کنترل مونولوگ درونی مشتری‌تان را به دست گرفته‌اید و آن را وادار به داستان‌سرایی به نفعتان و نه برعلیه‌تان کرده‌اید.


پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی شیوه گرگ

کتاب صوتی شیوه گرگ یک کتاب خوب در حوزه‌ی مدیریت و بازاریابی است که می‌تواند باعث شود با نگاه تازه‌ای به همه چیز بنگرید و چیزهای بیشتری به دست آورید. اگر این کتاب توانسته است برای شما ارزش‌افزوده داشته باشد کتاب‌های دیگری هم هستند که می‌توانید به سراغشان بروید. در ادامه تعدادی از کتاب‌هایی که می‌توانند در مسیر به‌دست‌آوردن ثروت به شما کمک کنند را معرفی می‌کنیم:

·      دیوانگان ثروت ساز اثر دارن هاردی انتشارات نگاه نوین

·      هنر فروش‌کردن اثر برایان تریسی انتشارات نوین کتاب

·      شیوه‌های رهبری برای نسل جدید اثر جی الیون انتشارات نوین کتاب

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
439.۵۳ مگابایت
مدت زمان
۰۸:۰۰:۰۵
نویسندهجردن بلفورت
مترجم گروه مترجمان رادیو مثبت
راویحجت یوسفی
ناشررادیو مثبت
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۲/۰۳
قیمت ارزی
9.۵ دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۳۹.۵۳ مگابایت
۰۸:۰۰:۰۵

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
2.8
از 5
براساس رأی 17 مخاطب
آموزنده 🦉 (1)
اجرای روان 🎙️ (1)
5
ستاره
29 ٪
4
ستاره
11 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
47 ٪
7 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

فروش نرفتن کتاب ربطی به نویسنده و محتوا کتاب نداره چون جیسون بلفورت قبلا بار ها و بار ها ثابت کرده در زمینه آموزش فروش بهترینه و فروش چشم گیری هم داشته اما انتشارات این کتاب باید قیمتی تعیین کنه که توان رقابت با نسخه های مشابه و داشته باشه، چطور کتابی مربوط به فروش و وارد بازار می کنید اما خود نکات کتاب رعایت نمی کنید؟ از مترجم و انتشارات با کمال احترام دعوت می کنم یک بار کتابی و که ترجمه کردن و مطالعه کنند و از نکات اون استفاده کنند. مطمئن باشید فروش تون چند برابر میشه.(پیشنهاد دوستانه از طرف یک متخصص فروش)

1

میبینم که هنوز کسی نخریده که بخواد نظر بده واقعا این عدد خنده داره اللن بعضی ها میان میگن اگر یرای موفقیت خودتون نمیخوایید هزینه کنید همون بهتر که به موفقیت نرسید

1

باصدای راویش اصلا حال نکردم یه راوی بهتر با صدای قشنگ تر برای کتاب هاتون انتخاب کنید بعد قیمتم خیلی بالاست

4
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
پربار 🌳
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

راوی صدای شیوا و گویش خوبی داره. و کتاب جالب و خواندنی ای هستش. این همه انتقاد نمیدونم برای چی هستش

1

آخه ۹۵۰.۰۰۰ ریال؟!! حالا قرار هست تجارت را به ما یاد بدید؛ اما این‌جوری؟.

5

تا ۸۰ درصد تخفیف نخوره نمیخرم 😔😔

5

ترجمه عالیه.بی نظیره.

2.8
(17)
آموزنده 🦉 (1)
148,000
٪50
74,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیوه گرگ
٪50
شیوه گرگ
جردن بلفورت
رادیو مثبت
2.8
(17)
آموزنده 🦉 (1)
148,000
٪50
74,000
تومان