0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
منم، مرجان!

معرفی، خرید و دانلود کتاب منم، مرجان!

درباره منم، مرجان!
این کتاب، این قصه، فراز و نشیب‌های عجیبی را پشت سر گذاشته است... طوری که حتی من، به عنوان معمار تک‌تک جملاتش، بارها، خشت‌هایش را رها کردم و جملاتی را نیمه و ناتمام باقی گذاشتم. مطمئن نبودم که آیا واقعاً می‌خواهم آن را بنویسم؟! آیا واقعاً این همان چیزی است که باید گفته بشود؟! آیا مرجان‌های این جامعه، صدای «مرجان قاصد» را خواهند شنید؟! چه قضاوت‌ها که خودم نسبت به این شخصیت نداشتم، چه سختگیری‌ها که دیگران نسبت به سرگذشتش نداشتند!
دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
epub
حجم
3.۴۲ مگابایت
تعداد صفحات
657 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۲۱:۵۴:۰۰
نویسنده ه مرجان اخلاقی
ناشرانتشارات سخن
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
قیمت ارزی
5 دلار
قیمت چاپی
95,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
epub
۳.۴۲ مگابایت
۶۵۷ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.3
از 5
براساس رأی 6 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
16 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
33 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

داستان اصلا سیر منطقی نداشت، این حرفو کسی داره میزنه که نصف عمرمشو رمان ایرانی خونده و این کتابو هم به اجبار تا انتها مطالعه کرده! خیلی از صفحات ایراد ویراستاری و نگارشی داشتن! در اکثر نقاط کتاب نویسنده عقاید شخصی خودشو وارد قصه کرده بود که بنظرم این کارش ناشیانه بود. حتی اغلب جملات و دیالوگ های کتاب چندین و چندبار تکرار شده بودن! قسمت های عاشقانه هم بشدت آبکی بود!!! خلاصه که امیدوارم خانم اخلاقی اگر قصد چاپ اثرهای دیگه شون رو داشتن، کمی بیشتر به مخاطبان شون احترام بگذارند. در آخر هم این همه نظر مثبت امیدوارم کاره خوده نویسنده نبوده باشه! چون این کتاب، کتابه معروفی نبوده و نیست که تو اکثر سایت های راجع بهش نظرات مثبت بنویسند. بنظرم با این کار نشون دادن که باید با دروغ و ریاکاری مطالعه کتابشونو به دیگران تحمیل کرد.

1

بسیار بی‌محتوا، بسیار ضعیف و لوس اصلا حیف از اسم کتاب، نود درصد داستان توی رختخواب بود، خدای نکرده اگر کتاب‌های ایرانی هم قرار بود تبدیل به فیلم بشن مثل رمان‌های خارجی، بالای هجده سال هم قابلیت دیدن نداشت به اسم دین و تعهد، کل داستان بغل و بوسه آبکی و مسخره بود نه شخصیت‌پردازی، نه فضاسازی، نه محتوا آخه برای چی این‌ها را چاپ می‌کنند؟ حیف و هزار حیف از پول و اینترنت واقعاااااا بدترین بود.

3

با احترام به نویسنده. بعضی از قسمتهای کتاب توضیح وتکرار زیاد داشت. کتاب تم مذهبی داره. در کل داستان را دوست داشتم

5

سیر تحول شخصیت جذاب و قلم نویسنده ساده و روان بود

3.3
(6)
30,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
منم، مرجان!
منم، مرجان!
ه مرجان اخلاقی
انتشارات سخن
3.3
(6)
30,000
تومان