0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فکر کردن

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فکر کردن

بی درنگ و بادرنگ
ناشر:
ماه آوا
درباره فکر کردن

کتاب صوتی فکر کردن

کتاب صوتی فکر کردن اثر دانیل کاهنمن، یکی از آثار برجسته در زمینه روان‌شناسی و علم شناختی است. این کتاب به شیوه‌ای دستوری و علمی، به بررسی نحوه‌ی عملکرد ذهن انسان، فرآیندهای تصمیم‌گیری، اشتباهات شناختی و تأثیر آن‌ها بر تصمیمات ما می‌پردازد. دانیل کاهنمن در این کتاب به طور دقیق و پویا مفاهیمی چون تئوری‌های تصمیم‌گیری، پیچیدگی فرآیند‌های شناختی، تأثیر انتخاب‌های ذهنی بر زندگی، راهکارهای بهبود تصمیم‌گیری و مسائل مشابه را مورد بررسی قرار می‌دهد. موضوع اصلی کتاب فکر کردن بررسی روند تصمیم‌گیری و تفکر انسانی است. این کتاب به بررسی نحوه‌ی کارکرد ذهن، شناخت و تصمیم‌گیری انسان‌ها می‌پردازد. هدف اصلی کتاب صوتی فکر کردن، افزایش شناخت افراد در مورد چگونگی فرآیند تصمیم‌گیری، شناسایی اشتباهات متداول شناختی و ارائه راهکارهایی برای بهبود تصمیمات آگاهانه و بهتر است.

جوایز و رتبه‌های کتاب صوتی فکر کردن:

کتاب صوتی فکر کردن، نه تنها به لحاظ محتوا و ارزش علمی، بلکه از نظر تأثیر بر خوانندگان نیز موفقیت‌های چشمگیری کسب کرده است. این کتاب به عنوان یکی از کتب پرفروش و محبوب در زمینه روان‌شناسی و علم شناختی در وبسایت‌های معتبری مانند آمازون، نیویورک تایمز و منابع دیگر، به عنوان یک منبع ارزشمند جهت تفکر و تصمیم‌گیری آگاهانه توصیه شده است.

کتاب فکر کردن با استفاده از زبانی قابل فهم و مثال‌های معنی‌دار، توانسته به جمعیت گسترده‌ای از خوانندگان مختلف دسترسی پیدا کند و باعث شده تا در اندیشه‌ها و تصمیمات آنها تأثیر مثبتی بگذارد. این کتاب توانسته است در طول زمان جایگاهی متمایز و ماندگار در میان آثار روان‌شناسی و مکتب‌های تفکری داشته باشد.

دانیل کاهنمن کیست

دانیل کاهنمن متولد 13 آوریل 1955 در نیویورک، ایالات متحده است. دانیل کاهنمن یک روان‌شناس و استاد دانشگاه در زمینه علم شناختی و تصمیم‌گیری است. او دارای مدرک دکترای روان‌شناسی از دانشگاه هاروارد است و در حال حاضر به عنوان استاد روان‌شناسی و مطالعات تصمیم‌گیری در دانشگاه پرینستون تدریس می‌کند. کاهنمن با ترکیب رویکردهای روان‌شناختی، علم شناختی و اقتصاد رفتاری، به بررسی رفتارها و تصمیمات انسان‌ها از زوایای مختلف می‌پردازد.

چرا باید کتاب صوتی فکر کردن را بشنویم

·      درک بهتر از عملکرد ذهن: کتاب صوتی فکر کردن به شما کمک می‌کند تا نحوه‌ی فکر و تصمیم‌گیری در ذهن خودتان و دیگران را بهتر درک کنید. شناخت بهتری از فرآیندهای شناختی و تصمیم‌گیری می‌تواند به بهبود تصمیمات آگاهانه‌تان کمک کند.

·      شناسایی اشتباهات شناختی: این کتاب به اشتباهات شناختی معمول که ممکن است در تصمیم‌گیری‌های روزمره ما رخ دهد، پرداخته و راهکارهایی برای جلوگیری از آنها ارائه می‌دهد.

·      تصمیم‌گیری بهتر: با خواندن کتاب صوتی فکر کردن، می‌توانید اصول و روش‌هایی را برای انجام تصمیمات بهتر و موفق‌تر فرا بگیرید. این کتاب به شما ابزارها و تکنیک‌هایی می‌آموزد که می‌توانید در تصمیم‌گیری‌های خود بهره‌برداری کنید.

·      پیشرفت در زندگی شخصی و حرفه‌ای: اصول و مفاهیمی که در این کتاب آموخته می‌شود، نه تنها در زندگی شخصی بلکه در مسائل حرفه‌ای نیز قابل استفاده است. این کتاب می‌تواند به شما کمک کند که در مواجهه با چالش‌ها و تصمیمات مختلف، بهتر و با اطمینان بیشتری عمل کنید.

·      ارتقاء عملکرد اجتماعی: با شناخت بهتر از رفتارها و تصمیمات انسانی، می‌توانید در مواجهه با افراد دیگر در روابط اجتماعی بهتر عمل کنید و ارتباطات مثبت‌تری ایجاد کنید.

کتاب فکر کردن به دلیل محتوای عمیق، آموزنده و کاربردی‌اش، به عنوان یک راهنمای مهم برای بهبود تصمیم‌گیری و فهم بهتر فرآیندهای ذهنی، توصیه می‌شود. اگر به شناخت بهتر خود و بهره‌برداری از تکنیک‌های تصمیم‌گیری موثر علاقه‌مند هستید، این کتاب یک منبع ارزشمند برای شما خواهد بود.

در بخشی از کتاب صوتی فکر کردن می‌شنویم

سامانه یک طوری طراحی شده که با شواهد کم هم فورا به نتیجه‌گیری‌ها بپرد و طوری طراحی نشده که بداند چقدر پریده است. به دلیل اصل «آن چه می‌بینید همه چیز است»، فقط شواهد در دست به حساب می‌آیند. به دلیل اطمینان برآمده از انسجام، اطمینان ذهنی ما به نظراتمان، بازتابی است از انسجام داستانی که سامانه یک و سامانه دو ساخته‌اند. مقدار شواهد و کیفیت آن‌ها چندان به حساب نمی‌آیند؛ زیرا شواهدی ضعیف هم می‌توانند داستان بسیار خوبی بسازند. ما برای بعضی از مهم‌ترین باورهایمان، اصلا هیچ شواهدی نداریم. به جز اینکه افرادی که دوستشان داریم و به آنان اعتماد می کنیم، این باورها را دارند. با نظر به اینکه ما چقدر کم می‌دانیم، اطمینانی که به باورهایمان داریم مضحک است و نیز حیاتی.

پیشنهادهایی به دوست‌داران کتاب صوتی فکر کردن

اگر از شنیدن کتاب صوتی فکر کردن لذت بردید، پیشنهاد می‌کنیم سری به دسته‌بندی کتب روانشناسی بخش موفقیت و انگیزشی فیدیبو بزنید و از باقی آثار این مجموعه هم لذت ببرید:

·      کتاب صوتی پدر پولدار پدر فقیر

·      کتاب صوتی 10 قانون موفقیت

·      کتاب صوتی 12 ستون موفقیت

·      کتاب صوتی دستیابی به اهداف







شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
1.۲۵ گیگابایت
مدت زمان
۲۳:۰۲:۱۱
نویسندهدانیل کاهنمن
مترجم حسین علیجانی رنانی
مترجم دومجمشید پرویزیان
راویگشتاسب امجدی
ناشرماه آوا
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۱/۱۶
قیمت ارزی
7 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۱.۲۵ گیگابایت
۲۳:۰۲:۱۱

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.6
از 5
براساس رأی 9 مخاطب
5
ستاره
88 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
11 ٪
6 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
5

کتابی کم نظیر که در حوزه تصمیم گیری است که به کاربردهای آن در زمینه های مختلف از جمله اقتصاد مدیریت و روانشناسی بسیار عمیق می پردازد این کتابی نیست که صرفا یک بار بخوانید یا گوش کنید از نظر من مانند یک کتاب مرجع باید خط به خط آن را با بخوانید و در موردش تامل کنید ترجمه نسخه صوتی بسیار مناسب و صدای گرم آقای امجدی زمینه مناسبی برای مرور این کتاب پس از مطالعه نسخه چاپی را فراهم می آورد متاسفانه نسخه الکترونیکی فیدیبو ترجمه بسیار ضعیف و پرغلط است.

5

یه کتاب فوق العاده برای مدیران و فعالان اقتصادی و روانشناسان! تمام مطالب کتاب مستند و حاصل چند دهه آزمایش و تحقیق چندین روانشناس و اقتصاددان طراز اول

5

کتاب فوق العاده خوبی هستش به شرطی که خوب ترجمه شده باشه البته من این ترجمه رو نخوندم و فایل صوتی کتاب رو گوش دادم

5

کتاب خوبیه. نویسنده برنده جایزه نوبل اقتصاد می‌باشد! در زمینه اقتصاد رفتاری دید خوبی بهمون میده!!

1

صدای دهان نویسنده در صوت ازاردهنده است و من نمونه صوتی رو گوش دادم و اگر امکان حذف ان هست لطفا انجام دهید

5

کتاب بسیار عالی و همچنین راوی عالی. ولی کاش میشد که صدای زبان گوینده را حذف کرد. امکانش هست؟

4.6
(9)
124,800
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فکر کردن
فکر کردن
بی درنگ و بادرنگ
ماه آوا
4.6
(9)
124,800
تومان

از همین نویسنده مطالعه کنید

مشاهده بیشتر