0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
فضیلت کناره گرفتن
٪50

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی فضیلت کناره گرفتن

هنر خویشتن داری در عصر افراط
درباره فضیلت کناره گرفتن

کتاب صوتی فضیلت کناره گرفتن نوشته سوِند برینکمن، به دقت به بررسی اولین تعاملات اندیشمندان ایران با دو رویه تمدن بورژوازی غرب، یعنی 1- رویه دانش و کارشناسی، -2 رویه استعماری، پرداخته است. این کتاب به عنوان یکی از پژوهش‌های نوآورانه در زمینه تاریخ، با موضوع جدید و اصیل خود، و همچنین از جهت روش تحقیق، روش نگارش، و دیدگاه تاریخی، به عنوان یک الگوی ممتاز شناخته می‌شود. بنابراین، استفاده از این کتاب به عنوان منبعی برای تدریس تاریخ ایران از دوره صفویه یا برای مطالعه آزاد، بسیار ارزشمند و روشنگرانه است. تقریباً هیچ کتاب دیگری در این زمینه یا سطح، با ترکیبی از محتوا و ساختاری که به طور کامل با سطح دانشگاهی و علمی هماهنگ باشد، ارائه نشده است.

نویسنده در این اثر به بررسی نحوه مقابله ایران با دو مفهوم تمدن بورژوازی غربی پرداخته است. برای این منظور، رویکرد دستگاه‌های حاکم بر ایران در مقابل دانش و کارشناسی نوین، همچنین در برابر تأثیرات استعماری غرب، به طور خلاصه مورد بررسی قرار گرفته است. سپس، به صورت دقیق‌تر به بررسی رویارویی‌های اندیشمندان و اصلاح‌طلبان ایرانی با دو رویه تمدن بورژوازی غربی پرداخته و آن را ارزیابی می‌کند.

 اگر شما هم به خواندن کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید حتما به دسته‌بندی روانشناسی فیدیبو سر بزنید.

درباره سوِند برینکمن

سوند برینکمن (Svend Brinkmann)  دانشیار و استاد روانشناسی اهل دانمارک است، که در بخش ارتباطات و روانشناسی دانشگاه آلبورگ دانمارک فعالیت می‌کند. وی همچنین به عنوان مدیر مشترک مرکز مطالعات کیفی نیز مشغول به کار است. تمرکز تحقیقات و فعالیت‌های وی به خصوص بر مسائل فلسفی، اخلاقی، و روش‌شناختی در زمینه روانشناسی و دیگر علوم انسانی و اجتماعی قرار دارد. برینکمن در سال‌های اخیر، تمرکز خود را بیشتر بر روی بررسی تأثیر تشخیص‌های روانپزشکی بر فرد و جامعه قرار داده است.

کتاب‌های مطرح و معروف دیگر از سوِند برینکمن عبارتند از:

ü    کتاب محکم بایست: این کتاب به عنوان یک راهنمای جامع با در اختیار گذاشتن ۷ مرحله کاربردی، شما را در مسیر پیشرفت یاری می‌رساند. با خواندن این کتاب قادر خواهید بود تا طرز فکر و روش زندگی خود را تغییر دهید.

ü    کتاب ایستگاه‌ها: در این کتاب با دیدی نو از مفهوم "رضایت‌مندی" آشنا می‌شوید و متوجه می‌شوسد که چرا رویکرد بسیاری از راهبران موفقیت برای معنا بخشیدن به زندگی کافی نیست.

جهت مشاهده سایر آثار سوِند برینکمن کلیک کنید.

چرا باید کتاب صوتی فضیلت کناره گرفتن را بشنویم

کتاب صوتی فضیلت کناره گرفتن در تلاش است تا به ما آموزش دهد که چگونه با ترس از نظر دیگران مواجهه کنیم و از آن فاصله بگیریم. نویسنده در این اثر از خوانندگان خود خواسته است که به مدتی از نوسانات روزمره جامعه دور شده و در آرامشی کوتاه، نیازها و آرزوهایشان را مورد بررسی قرار دهند. این کتاب به شکلی دقیق و واضح به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه از شور و شوق‌های فراوان امروزی گذشته، و به آرامی و با دقت به سوی زندگی عمیق‌تر و معنوی‌تر هدایت شوند. از طریق ارتباط با احساسات گمشده و مهارت‌های گم‌شده در زندگی، می‌توان به یافتن راه‌حل‌های مؤثر برای چالش‌ها پرداخت.

 در بخشی از کتاب صوتی فضیلت کناره گرفتن می‌شنویم

در طول سالیان، منتقدان متعددی رواج این گرایش جدید مصرفی را، چه در رابطه با کالاهای مادی و چه در مورد روابط انسانی، نقد کرده اند و بدیل های فراوانی نیز ارائه شده است. حدود ۱۰ تا ۱۵ سال پیش، ایده «زندگی ساده» در بحث های مرتبط با سبک زندگی خیلی محبوب بود و کتاب های پرفروشی درباره این پدیده به زبان های مختلف نوشته می شد. زندگی ساده به جنبشی واقعی تبدیل شده بود، اما وقتی امروز این واژه را در گوگل جست وجو می کنم، بیشترین نتایجی که می آید به وب سایت هایی درباره مبلمان و طراحی داخلی فاخر به سبک اسکاندیناویایی است.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب صوتی فضیلت کناره گرفتن

اگر شما هم به خواندن کتاب های روانشناسی علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم حتما کتاب‌های زیر را که در فیدیبو به راحتی در دسترس شما هستند، مطالعه کنید.

ü    کتاب واکسیناسیون روانی کودک نویسنده حسام فیروزی

ü    کتاب صوتی ۲۳ راه برای غلبه برتنبلی نویسنده اس. جی. اسکات

ü    کتاب با کفش من راه برو نویسنده اورلی کرتن


دسته‌ها:

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
404.۵۷ مگابایت
مدت زمان
۰۴:۵۴:۳۰
نویسندهسوِند برینکمن
مترجممحمد ملاعباسی
راویدادبه دادمهر
ناشرترجمان علوم انسانی
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
قیمت ارزی
4 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۴۰۴.۵۷ مگابایت
۰۴:۵۴:۳۰

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 7 مخاطب
5
ستاره
57 ٪
4
ستاره
28 ٪
3
ستاره
0 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
14 ٪
4 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
1

متاسفانه کتاب رو اصلا دوس نداشتم. با اینکه ایده بسیار جذابی داشت ولی تحلیل ها و بحث های راجع به موضوع اصلی خیلی پراکنده بودن و من نتونستم ارتباط برقرار کنم.

5

بسیار عالی استفاده از امکانات به وقت ضرورت و به قدر ضرورت

4

ارزش گوشسپاری و خواندن برای من داشت

4

لذت بردم . کتاب متفاوتیه.

4.1
(7)
29,000
٪50
14,500
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو
٪50
فضیلت کناره گرفتن
فضیلت کناره گرفتن
هنر خویشتن داری در عصر افراط

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
فضیلت کناره گرفتن
٪50
فضیلت کناره گرفتن
هنر خویشتن داری در عصر افراط
ترجمان علوم انسانی
4.1
(7)
29,000
٪50
14,500
تومان