0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
مرجع شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان

معرفی، خرید و دانلود کتاب مرجع شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان

نویسنده:
استیون براگ
درباره مرجع شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان

کتاب مرجع شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان نوشته استیون براگ


کتاب مرجع شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان، یک راهنمای جامع است که به بررسی و شرح متدولوژی‌ها و ابزارهای مختلف مرتبط با ارزیابی عملکرد سازمان‌ها می‌پردازد. در این کتاب، استیون براگ با استفاده از مطالعات موردی، نمونه‌ها و تجزیه و تحلیل‌های عملی، به توضیح مفهوم شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد و چگونگی استفاده از آن‌ها در محیط‌های کاری مختلف می‌پردازد. موضوع اصلی این کتاب، مدیریت عملکرد سازمانی و ارزیابی است. این کتاب در زمره منابع مدیریتی و ارزیابی عملکرد قرار می‌گیرد.

این کتاب برای همه مدیرانی تهیه شده است که می‌خواهند وضعیت عملکرد واحدهای مختلف شرکت خود را بدانند. در این کتاب علاوه بر شاخص‌‌های عمومی عملکرد سازمان، شاخص‌‌های خاص ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف شامل حسابداری، مالی، مهندسی، لجستیک، تولید، بازاریابی و فروش ارائه شده است. شاخص‌‌های مطرح شده نه تنها بعد مالی سازمان را پوشش می‌‌دهند، بلکه کارایی، اثربخشی، ظرفیت و سهم بازار شرکت را نیز مورد بررسی قرار می‌‌دهند.

آشنایی بیشتر با استیون براگ

استیون براگ نویسنده‌ای است که در زمینه‌های کتاب‌های مدیریت استراتژیک و مالی فعالیت زیادی داشته است. وی چندین کتاب در این زمینه‌ها نوشته است و به عنوان یک مرجع در حوزه مدیریت، رهبری و مدیریت مالی شناخته می‌شود. براگ با توجه به تجربه‌های حرفه‌ای خود، موضوعات پیچیده حسابداری و مالی را به طرزی ساده و قابل فهم برای خوانندگان خود توضیح داده است. کتاب‌های استیون براگ معمولاً به بررسی موضوعات مختلف مالی و انگیزشی و موفقیت می‌پردازند، از جمله حسابداری مالی، مدیریت مالی، کنترل داخلی، و غیره.

5 دلیل برای خواندن کتاب کتاب مرجع شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان

1. درک بهتر عملکرد سازمانی: کتاب‌هایی با موضوع ارزیابی عملکرد سازمانی به خوانندگان کمک می‌کنند تا بفهمند چگونه سازمان‌ها عمل می‌کنند و چه عواملی عملکرد آن‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

2. تصمیم‌گیری مبتنی بر داده: با استفاده از شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد، مدیران می‌توانند تصمیم‌گیری‌های خود را بر اساس داده‌ها و اطلاعات واقعی انجام دهند، به جای تکیه بر حدس و گمان.

3. بهبود عملکرد سازمانی: درک اینکه چه عواملی عملکرد سازمانی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، به سازمان‌ها کمک می‌کند تا نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی و بهبود ببخشند.

4. افزایش رقابت‌پذیری: در دنیای کسب و کار رقابتی امروز، سازمان‌هایی که به تحلیل و ارزیابی عملکرد خود اهمیت می‌دهند، به نظر می‌رسد که یک گام جلوتر از رقبا باشند.

5. استراتژی و برنامه‌ریزی: درک شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد کمک می‌کند تا مدیران استراتژی‌های موثرتری برای آینده تدوین کنند و به برنامه‌ریزی مناسب‌تری برای تحقق اهداف سازمانی بپردازند.

در بخشی از کتاب مرجع شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان می‌خوانیم

شرح یکی از مهم‌ترین موانع ورود به برخی صنایع نیاز به در اختیار داشتن دارایی‌های بسیار زیاد است به طور مثال در کسب و کار پالایش نفت قبل از دست‌یابی به فروش باید تسهیلات پالایشگاهی به‌طور کامل ساخته شوند با استفاده از نسبت فروش به دارایی ثابت، شرکت می‌تواند بررسی کند که آیا برای فراهم آوردن امکان، فروش مقدار پول زیادی را در دارایی‌ها سرمایه گذاری کرده است یا خیر. استفاده از این شاخص به‌طور خاص زمانی مؤثر خواهد بود که مقدار این شاخص را در شرکت خودمان با سایر شرکت‌های فعال در صنعت مقایسه کنیم یعنی اگر شرکت دیگری راهی را برای ایجاد فروش با دارایی کمتر یافته است، آن شرکت در ارزشیابی نمره بهتری می‌گیرد. همچنین در صورتی که روند تغییر این شاخص ردیابی، شود نتیجه مفیدتری را در پی خواهد داشت.

پیشنهادهایی برای دوست‌داران کتاب مرجع شاخص‌های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان

اگر قصد راه اندازی کسب و کاری را دارید و یا مدیریت و رهبری تیمی را برعهده دارید، پیشنهاد می‌کنیم خواندن کتاب‌های زیر را از دست ندهید:

·       کتاب یک قدم تا پزشکی!

·       کتاب صوتی استراتژی اقیانوس آبی

·       کتاب ذهن استراتژیست

·       کتاب قوی سیاه



شناسنامه

فرمت محتوا
pdf
حجم
14.۲۵ مگابایت
تعداد صفحات
312 صفحه
زمان تقریبی مطالعه
۱۰:۲۴:۰۰
نویسندهاستیون براگ
مترجمحسین صامعی
مترجم دوم محسن قره خانی
ناشرانتشارات آریانا قلم
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۱۰/۰۱
قیمت ارزی
6 دلار
قیمت چاپی
98,000 تومان
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
pdf
۱۴.۲۵ مگابایت
۳۱۲ صفحه

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
3.5
از 5
براساس رأی 4 مخاطب
5
ستاره
50 ٪
4
ستاره
0 ٪
3
ستاره
25 ٪
2
ستاره
0 ٪
1
ستاره
25 ٪
1 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
3

کتاب بسیار خوب و مفیدی هست

3.5
(4)
76,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
مرجع شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان
مرجع شاخص های کلیدی ارزیابی عملکرد سازمان
استیون براگ
انتشارات آریانا قلم
3.5
(4)
76,000
تومان
با کد zibal این کتاب را با ۴٠٪ تخفیف دریافت کنید.