0
امکان مطالعه در اپلیکیشن فیدیبو
دانلود
شیوه گرگ

معرفی، خرید و دانلود کتاب صوتی شیوه گرگ

فروشِ مستقیم خطی (تسلط بر هنر متقاعدکردن، تاثیرگذاری و موفقیت)
درباره شیوه گرگ

فکر می‌کنید بزرگترین هنر و توانایی یک فروشنده و بازاریاب چیست؟ جوردن بلفورت در کتاب صوتی شیوه گرگ به ما می‌گوید که بهترین راه برای رسیدن به فروش بیشتر، متقاعد کردن است! سیستم خطی متقاعد کردن زندگی و درآمد شما را متحول می‌کند و کمک می‌کند تا تجارت خود را گسترش دهید.

کتاب صوتی شیوه گرگ با عنوان اصلی Way of the wolf سیستم فروش موثر را به صورت تضمینی و گام به گام با زبانی شیوا و ساده بیان می‌کند. در واقع شاید نام گرگ وال استریت را شنیده باشید. حالا گرگ وال استریت با کتاب پرفروش و پرطرفدار خود به شما می‌گوید که چگونه فروش خود را افزایش دهید. کتاب صوتی شیوه گرگ با ترجمه صادق زمانی و صدای آبتین ممدوح توسط نشر شادن پژواک در دسترس فارسی زبانان سراسر جهان قرار گرفته است. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی مدیریت، بازاریابی و فروش،  به دیگر کتاب‌های حوزه فروش و بازاریابی در فیدیبو دسترسی داشته باشید.

با جوردن بلفورت بیشتر آشنا شویم

جوردن بلفورت Jordan Belfort فروشنده، بازاریاب و سخنرن انگیزشی آمریکایی است که در سال 1962 در آمریکا به دنیا آمد. بلفورت را بسیاری از ما به واسطه‌ی فیلم گرگ وال استریت و با بازی لئوناردو دیکاپریو می‌شناسیم. او به عنوان دلال سهام در آمریکا یکی از پولسازترین افراد حوزه خود بود اما به دلیل فعالیت‌های غیرقانونی و کلاهبرداری به 22 ماه زندانی محکوم شد. پساز آزادی، بلفورت کتاب معروف خود را منتشر کرد و توانست عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را از آن خود کند. این کتاب به زبان‌های مختلف در سراسر جهان ترجمه و منتشر شد.

چهار دلیل برای اینکه چرا باید کتاب صوتی شیوه گرگ را بشنویم

برای یک بازاریاب و فروشنده چیزی مهم‌تر از این نیست که بتواند فروش خود را افزایش دهد زیرا میزان درآمد او رابطه‌ی مستقیمی با فروشش دارد. حال اگر یک رابطه‌ی خطی دیگر نیز به کمکش بیاید چطور؟ کتاب صوتی شیوه‌ی گرگ نوشته‌ی جردن بلفورت به خواننده‌ی خود کمک می‌کند تا با این روش جدید بتواند به موفقیت‌های فراوان برسد. در واقع خواندن کتاب شیوه گرگ به ما کمک می‌کند تا:

  • در دوازده فصل با انواع تکنیک‌های موثر فروش آشنا شویم.

  • زبان و لحن بدن خود را برای فروش بیشتر، تغییر دهیم.

  • در شرایط دشوار، اوضاع را کنترل کنیم.

  • فروش خود را به جایی برسانیم که همیشه آرزوی آن را داریم.

در بخشی از کتاب صوتی شیوه گرگ می‌شنویم:

به نظر می‌رسید میگفتن: جوردن درباره‌ی چی داری حرف می‌زنی؟ هیچ فروشی مثل اون یکی نیست. هر فروشی متفاوته. مشتری‌های ما همه نیازهای متفاوت، باورهای متفاوت، ارزش‌های متفاوت، ایرادهای متفاوت و نقاط درد متفاوتی دارن. پس چطور احتمال داره هر فروشی شبیه اون یکی باشه؟ 

وقتی از حاضرین خواستم اگر فکر می‌کنن در این شرایط مشتری از اون‌ها خرید خواهد کرد دستشون رو بالا ببرن، همه‌ی دست‌ها به پرواز دراومدن. مهم نیست کجای این دنیا باشی یا سالن چقدر بزرگ باشه یا حاضران چقدر در فروش باتجربه باشن. در صورتیکه سیستم خط مستقیم رو آموزش ندیده باشن، همیشه دستشون رو بالا میبرن.

خوب یا بد باید این حقیقت رو بپذیریم که به عنوان انسان ما از اساس مخلوقاتی بر اساس ترس هستیم. ما پیوسته محیط اطرافمون رو ارزیابی می‌کنیم و بر اساس درکمون از محیط اطراف تصمیمات ناگهانی میگیریم. خطری در کمین نیست؟ آیا بیشتر باید مراقب چیزی باشیم؟ اینگونه از تصمیم‌گیری ناگهانی به تمامی، به روزگار غارنشینیمون بر می‌گرده.

در چهارثانیه‌ی نخست یک گفت و گو چطور مشتری‌های خودتون رو متقاعد می‌کنید که شما شش دنگ حواستون جمعه و در کارتون متخصصین؟ این روزها که بخش مهمی از ارتباطات پشت تلفن اتفاق میفته و مشتری حتی نمیتونه شما رو ببینه، چطور میتونید مطمئن بشید که به درستی فهمیده میشید؟

پیشنهادهایی برای دوستداران کتاب صوتی شیوه گرگ

برای یک فروشنده تنها تکنیک‌های فروش نیستندکه تاثیر به سزایی بر میزان درآمد خواهد داشت، بلکه زبان بدن، لحن صحبت کردن و ارتباطات گسترده نیز از عوامل بسیار مهم فروش هستند. در کتاب شیوه گرگ روش‌های مختلفی را برای این پروسه یاد خواهید گرفت اما گر می‌خواهید با صورت تخصصی با زبان بدن و دیگر شیوه‌های فروش آشنا شوید، به عناوین زیر سر بزنید: 

 

شناسنامه

فرمت محتوا
mp۳
حجم
340.۸۰ مگابایت
مدت زمان
۰۶:۱۲:۱۲
نویسندهجوردن بلفورت
مترجمصادق زمانی
راویآبتین ممدوح
ناشرشادن پژواک
زبان
فارسی
تاریخ انتشار
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
قیمت ارزی
5 دلار
مطالعه و دانلود فایل
فقط در فیدیبو
mp۳
۳۴۰.۸۰ مگابایت
۰۶:۱۲:۱۲

نقد و امتیاز من

بقیه را از نظرت باخبر کن:
دیگران نقد کردند
4.1
از 5
براساس رأی 42 مخاطب
آموزنده 🦉 (3)
انگیزه‌بخش 🚀 (1)
5
ستاره
59 ٪
4
ستاره
14 ٪
3
ستاره
11 ٪
2
ستاره
4 ٪
1
ستاره
9 ٪
25 نفر این اثر را نقد کرده‌اند.
4

این کتاب برخلاف گفته ی نویسنده که میگه به درد همه ی اقشار جامعه میخوره ودر واقع نوعی آموزش متقاعد کردن دیگران درباره نظرات ،اعمال و رفتارمون هست،فقط وفقط درباره نحوه فروش محصولات صحبت میکنه اونم به شیوه ی کسل کننده ،همین مباحث رو شما میتونید در کتاب آیین دوست یابی دیل کارنگی به شیوه ی بسیارررر جذاب تر پیدا کنید،درصورتیکه بطور مستقیم عنوان کتاب به فروشندگی مربوط نمیشه،ولی با خوندن اون میتونید در این زمینه پیشرفت عالی داشته باشید،خریدن و گوش دادن این کتاب رو توصیه نمیکنم منکه اصلا خوشم نیومد همشم گوش ندادم چون واقعا جذاب نبود اصولا کتابای خوب رو اینجوری حراج نمیزنن

2

نویسنده همش در حال تعریف از خودش و روشش هست و دیگه حوصله آدم رو سر می بره. می شه گفت نصف کتاب اضافی هست. صدای گوینده هم خیلی خشن هست و روی اعصابه از معدود کتاب های بود که نیمه کاره رها کردم

5

کتاب فوق‌العاده ای بود بخصوص برای فروشنده ها عالیه اما یه سری نکاتش مخصوص ایران نیست و میتونید رد کنید. صدای راوی هم فوق‌العاده بود سرجمع اگر فروشنده هستید حتما بخونیدش

5

ب شدت باصدای راویش حال کردم و فقط بخاطر صدای راویش بوده ک خریدمش قیمتمش منصفانه است شما هم حتما تهیه کنید و از پیشرفت خودتون لذت ببرید 🌹

5

عجیب غریب خوبه هر پنج دقیقه براش دست میزدم واقعا و راوی هم بی مظیره حس میکردم خود جردن بلفورت داره باهام حرف میزنه

4

خود کتاب خوبه ولی وقتی من داشتم کتاب متنی رو همزمان با کتاب صوتیش میخوندم متوجه شدم بعضی جاهای کتاب تو صوت آورده نشده

5

میشه گفت جزو سه تا از بهترین کتاب هایی که خوندم هستو و همیشه میمونه . عالللللییییی . پیشنهاد میکنممم

4

کتاب خوبیه. موارد عملی و کاربردی رو هم آموزش میده ولی باید دقت کنید که یکسری از نکاتش تو ایران جواب نمیده

3

خوب بود ولی همه ی مواردی ممکنِ تو ایران جواب نده اکثرش و ب صورت تجربی ، تجربه کرده بودم

5
انگیزه‌بخش 🚀
اجرای روان 🎙️
گیرا 🧲
آموزنده 🦉

خيلى چيزا كه داخل فيلم گفته نشده بود رو گفته بودن راوى صداى خوبى داشت و قابل درك بود

نمایش 15 نقد دیگر
4.1
(42)
آموزنده 🦉 (3)
42,000
تومان
%30
تخفیف با کد «HIFIDIBO» در اولین خریدتان از فیدیبو

گذاشتن این عنوان در...

قفسه‌های من
نشان‌شده‌ها
مطالعه‌شده‌ها
شیوه گرگ
شیوه گرگ
فروشِ مستقیم خطی (تسلط بر هنر متقاعدکردن، تاثیرگذاری و موفقیت)
شادن پژواک
4.1
(42)
آموزنده 🦉 (3)
42,000
تومان